The subject. Animals.
The objectives: - to revise the learned lexical material “Numbers”, “Colours”;
Teaching aids : phonemes, pictures.
Procedure
I. Preliminaries of the lesson.
- Good morning, pupils.
- Good morning, teacher.
- Rhyme : “Good morning”.
- Song : “Greeting song”.
https://www.youtube.com/watch?v=gVIFEVLzP4o
II. 1. Phonetic drills.
-Pupils, today we’re going to travel to the Rainbow’s Town. To get there you have to revise the colours. But first our task is to revise the sounds :
[e], [h], [b], [f], [au], [ɔ].
What sounds are hidden?
2. Speech exercise.
- Pupils, our next task is to make acquaintance with the habitants of the Town.
Game : “Microphone”.
What’s your name? Where do you live? Who are you?
What’s your surname? Where do you study? How old are you?
3. Revision of colours and animals.
- Pupils, let’s look at the blackboard. Here is the Rainbow’s Town. There are colourful houses here. Let’s go into the Red House.
Діти, жителі будиночку Ред хочуть відгадати якого
кольору олівці. Я зараз кожному роздам олівці і буду відгадувати колір олівця.
Is your pencil…? – Yes, it is. / No, it is not.
Подарунок наш за це завдання – червона смужка від веселки.
-У будиночок Orange переїхали нові мешканці вони часто плутають імена своїх сусідів. Допоможемо їм?
Ми отримали в подарунок – оранжеву смужку від веселки.
4.Rest break.
- У будиночку Yellow живуть дуже стрункі мешканці. Вони люблять робити зарядку. Навчимо їх нашим вправам?
Song : “The number song”.
https://www.youtube.com/watch?v=85M1yxIcHpw
Ми отримуємо в подарунок – жовту смужку.
5. Speaking.
- Мешканці будиночку Green хочуть знати кольори деяких овочів і фруктів, які вони купили. Гра : “Їстивне неїстивне”. Я буду кидати м’яч і називати овочі та фрукти, а ви повинні назвати колір. (кавун, цибуля, морква, яблуко, груша, слива, буряк).
Подарунком нашим за це завдання є – зелена смужка.
6. Revision of numbers.
- Щоб потрапити до будиночку Blue, потрібно бути дуже уважним. Перевіримо нашу уважність. На дошці є різнокольорові цифри. Ви будете закривати очі, а я буду ховати цифри. Ви повинні назвати цифру і її колір.
7. Rest break.
- Діти, мешканці будинків дуже сумні. Давайте їх розвеселимо.
“Hands up , hands down, hands on hips, sit down”
8. New lexical material.
- У мешканців будиночку Violet дуже гарна пам’ять. Щоб отримати в подарунок смужку, покажемо, що і в нас вона гарна.
Гра : “Запам’ятай і повтори”.
-Pupils, look at the pictures and tell me what animals have I got.
This is an elephant. This is a parrot.
This is a bear. This is a hare.
This is a fox.
Game : “What have you got?”
I have got…
III. Summing up.
-Діти, ось ми і відвідали веселкове місто. Подивіться, яку гарну веселку ми отримали в подарунок від його жителів. Вона буде звеселяти нас і нагадувати про нашу цікаву подорож, добрих нових друзів.
Всі ви були активні і отримаєте за це приз.
-Good bye, pupils.
-Good bye, teacher.