Урок англійської мови у 1 класі на тему "Тварини".

Про матеріал
На уроці діти закріплюють раніше вивчений лексичний матеріал за темами "Кольори", "Цифри". Діти практикуються у побудові речень з граматичною структурою "I have got...". Учні розвивають навички говоріння, мислення, пам'ять, увагу. Учні ознайомлюються з новим лексичним матеріалом і вчаться будувати речення.
Перегляд файлу

The subject. Animals.

The objectives: - to revise the learned lexical material “Numbers”, “Colours”;

  •  to enlarge pupils’ vocabulary on the topic “Animals”;
  • to introduce the grammatical structure : “I have got”;
  • to develop the pupils’ phonetic, listening, speaking, writing skills, memory, attention;
  • to broaden pupils’ outlook.

Teaching aids : phonemes, pictures.

Procedure

I. Preliminaries of the lesson.

- Good morning, pupils.

- Good morning, teacher.

- Rhyme : “Good morning”.

- Song : “Greeting song”.

https://www.youtube.com/watch?v=gVIFEVLzP4o

II. 1. Phonetic drills.

-Pupils, today we’re going to travel to the Rainbow’s Town. To get there you have to revise the colours. But first our task is to revise the sounds :

[e], [h], [b], [f], [au], [ɔ].

What sounds are hidden?

2. Speech exercise.

- Pupils, our next task is to make acquaintance with the habitants of the Town.

Game : “Microphone”.

What’s your name? Where do you live? Who are you?

What’s your surname? Where do you study? How old are you?

 

3. Revision of colours and animals.

- Pupils, let’s look at the blackboard. Here is the Rainbow’s Town. There are colourful houses here. Let’s go into the Red House.

maxresdefault 

                                                                          Діти, жителі будиночку Ред хочуть відгадати якого

                   кольору олівці.                                                                                                                                          Я зараз кожному роздам олівці і буду відгадувати колір олівця.

Is your pencil…? – Yes, it is. / No, it is not.

Подарунок наш за це завдання – червона смужка від веселки.

 

 

-У будиночок Orange переїхали нові мешканці вони часто плутають імена своїх сусідів. Допоможемо їм?

800px_COLOURBOX19398940

Ми отримали в подарунок – оранжеву смужку від веселки.

 

4.Rest break.

- У будиночку Yellow живуть дуже стрункі мешканці. Вони люблять робити зарядку. Навчимо їх нашим вправам?

завантаження

Song : “The number song”.

https://www.youtube.com/watch?v=85M1yxIcHpw

Ми отримуємо в подарунок – жовту смужку.

5. Speaking.

- Мешканці будиночку Green хочуть знати кольори деяких овочів і фруктів, які вони купили. Гра : “Їстивне неїстивне”. Я буду кидати м’яч і називати овочі та фрукти, а ви повинні назвати колір. (кавун, цибуля, морква, яблуко, груша, слива, буряк).

Подарунком нашим за це завдання є – зелена смужка.

images (1)6. Revision of numbers.

 

- Щоб потрапити до будиночку Blue, потрібно бути дуже уважним. Перевіримо нашу уважність. На дошці є різнокольорові цифри. Ви будете закривати  очі, а я буду ховати цифри. Ви повинні назвати цифру і її колір.

 

 

 

 

 

7. Rest break.

- Діти, мешканці будинків дуже сумні. Давайте їх розвеселимо.

“Hands up , hands down, hands on hips, sit down”

8. New lexical material.

- У мешканців будиночку Violet дуже гарна пам’ять. Щоб отримати в подарунок смужку, покажемо, що і в нас вона гарна.

images

Гра : “Запам’ятай і повтори”.

-Pupils, look at the pictures and tell me what animals have I got.

This is an elephant. This is a parrot.

This is a bear.                                           This is a hare.

                         This is a fox.

Game : “What have you got?”

I have got…

III. Summing up.

-Діти, ось ми і відвідали веселкове місто. Подивіться, яку гарну веселку ми отримали в подарунок від його жителів. Вона буде звеселяти нас і нагадувати про нашу цікаву подорож, добрих нових друзів.

Всі ви були активні і отримаєте за це приз.

-Good bye, pupils.

-Good bye, teacher.

 

docx
Додано
18 лютого 2021
Переглядів
567
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку