Урок №
Тема. Співаємо з задоволенням. Цифри. Hi, my name’s (name). We’re…
Мета: повторити та актуалізувати ЛО теми; повторити привітання з учнями; ввести нові лексичні одиниці з теми «Numbers»; вчити учнів застосовувати їх у словосполученнях з раніше вивченої лексикою, формувати вміння діалогічного мовлення шляхом вживання запитань; закріпити вивчені кольори; розвивати увагу, пам’ять, мовленнєву здогадку учнів; сприяти вихованню доброзичливості, допитливості.
Методи і прийоми, види діяльності: «Мозковий штурм», ігри, «З’єднай і скажи», гра « Хто уважніший», гра «Футбольний м’яч»
Обладнання: колонка, кольорові олівці, флеш-картки із зображенням літер кольорів та чисел, підручники, «Toy box».
Оформлення дошки: флеш-карти «Кольори», «Числа».
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Hello, children! Sit down, please! Сьогодні на нашому уроці ми пригадаємо нашу пісеньку «Hello». (song «Hello», track 9).
ІІ. Актуалізація опорних знань і суб’єктивного досвіду.
(Match and say) Встановлення відповідності між назвами овочів та фруктів і кольорів.
Пропоную вам розглянути картинки з овочами та фруктами і правильно визначити їх кольори, які на них зображені.
Let’s play. Гра «На прийомі у лікаря».
На дошці флеш-картки із зображенням чисел від 1 до 10. Уявіть, що ви на прийомі у лікаря, закрийте одне око рукою і назвіть те число, на яке я покажу.
«Мозковий штурм» - «Brainstorming».
На дошці ви бачите сонечко і 5 промінчиків. У нас у коробці «Number Box» є числа, які необхідно прикріпити в правильному порядку і порахувати. (one, two, three, four, five)
Давайте повторимо як вас звуть
Hi, my name’s (name).
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Гра «Чарівні гноми»
Дітки, нам треба для гномиків знайти домики. І назвати ії на англійській мові.
Game “Хто уважніший”
Наступна гра, цікава для нас називається «Хто уважніший?». Я буду показувати кольори на олівцях. Якщо я назвала вірно ви хлопаєте у долоні, а якщо ні. Подивимося, хто із вас найуважніший.
Listen and sing
Ex. 1 p. 24
IV. Закріплення нового матеріалу.
Listen and colour
Ex. 1 p. 22
(робота у зошитах)
Прописування цифр у робочих зошитах
V. Рефлексивно-оцінювальний етап.
- Що нового ви дізналися на уроці?
Стратегія «Похвала і нагорода для всіх».