1 липня о 18:00Вебінар: Дискусія та дебати в освітньому процесі

Урок на тему: " Співаємо з задовленням Цифри"

Про матеріал
Матеріал розроблений для учнів 1 класу Нової української школи до підручника Quick Minds. Цей конспект допоможе вам вивчити числа та кольори. Яскраві гноми і їх будиночки підкажують рахунок англійською мовою.
Перегляд файлу

Урок №

Тема. Співаємо з задоволенням. Цифри. Hi, my name’s (name). We’re…

Мета: повторити та актуалізувати ЛО теми; повторити привітання з учнями;  ввести нові лексичні одиниці з теми «Numbers»; вчити учнів застосовувати їх у словосполученнях з раніше вивченої лексикою, формувати вміння діалогічного мовлення шляхом вживання запитань; закріпити вивчені кольори; розвивати увагу, пам’ять, мовленнєву здогадку учнів; сприяти вихованню доброзичливості, допитливості.

Методи і прийоми, види діяльності:  «Мозковий штурм», ігри, «З’єднай і скажи», гра « Хто уважніший»,  гра «Футбольний м’яч»

Обладнання: колонка, кольорові олівці, флеш-картки із зображенням літер  кольорів та чисел, підручники, «Toy box».

Оформлення дошки: флеш-карти «Кольори», «Числа».

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

  •               Налаштування емоційного настрою.

 Hello, children! Sit down, please! Сьогодні на нашому уроці ми пригадаємо нашу пісеньку «Hello». (song «Hello», track 9).

ІІ. Актуалізація опорних знань і суб’єктивного досвіду.

(Match and say)  Встановлення відповідності між назвами овочів та фруктів і кольорів.

Пропоную вам  розглянути картинки з овочами та фруктами і правильно визначити їх кольори, які на них зображені.

Let’s play. Гра «На прийомі у лікаря».

На  дошці флеш-картки із зображенням чисел від 1 до 10. Уявіть, що ви на прийомі у лікаря, закрийте одне око рукою і назвіть те число, на яке я покажу.

«Мозковий штурм» - «Brainstorming».

На дошці ви бачите сонечко і 5 промінчиків. У нас у коробці «Number Box»  є числа, які необхідно прикріпити в правильному порядку і порахувати. (one, two, three, four, five)

Давайте повторимо як вас звуть

Hi, my name’s (name).

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Гра «Чарівні гноми»

Дітки, нам треба для гномиків знайти домики. І назвати ії на англійській мові.

Game “Хто уважніший”

Наступна гра, цікава для нас  називається  «Хто уважніший?». Я буду показувати кольори на олівцях. Якщо я назвала вірно ви хлопаєте у долоні, а якщо ні. Подивимося, хто із вас найуважніший.

Listen and sing

Ex. 1 p. 24

IV. Закріплення нового матеріалу.

Listen and colour

Ex. 1 p. 22

(робота у зошитах)

Прописування цифр у робочих зошитах

V. Рефлексивно-оцінювальний етап.

- Що нового ви дізналися на уроці?

  •     Що вам запам’яталося з уроку?

Стратегія «Похвала і нагорода для всіх».

  •     Ви молодці! Ви  були активними, намагалися все засвоїти. Дякую!

 

Результат пошуку зображень за запитом "гномики малюнок" Результат пошуку зображень за запитом "домик малюнок"

 

Результат пошуку зображень за запитом "гномики малюнок" Результат пошуку зображень за запитом "домик малюнок"

 

 

 

docx
Додано
21 лютого
Переглядів
180
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку