Урок англійської мови у 2 класі "Моя сім"я"

Про матеріал

Розробка уроку з англійської мови у 2 класі з теми "Моя сімя" за підручником О.Карпюк є підсумковим у вивченні даної теми. Урок містить

назви аудіозапису пісень, слова для читання голосних А, І у відкритому та закритому складі.

Перегляд файлу

 

 


Тема: Моя с'імя

Мета:- систематизувати вивчені лексичні одиниці з теми «Моя сім’я» та граматичні     структури, тренувати у  вживанні в усному мовленні тематичної лексики; удосконалювати вміння учнів у читанні, аудіюванні та усному мовлення; удосконалювати ритміко – інтонаційні навички в говорінні та при читанні; формувати   навички правильної вимови звуків;

-  розвивати в учнів комунікативну активність: вчити починати розмову та підтримувати бесіду; розвивати навички аудіювання, усного монологічного та діалогічного мовлення,    навички читання ; розвивати мовну і слухову пам'ять; розвивати фонематичний слух;

- викликати в учнів позитивне ставлення до вивчення іноземної мови; виховувати доброзичливість та повагу до людей різних професій; розвивати особисту активність учнів до вивчення іноземної мови, любові до членів своєї родини; прищеплення поваги до людей різних професій.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.

Клас: 2

Оснащення: підручник, роздатковий та наочний матеріал матеріал, аудіо записи пісень та комп’ютер

 

I. Початок уроку.

    Greeting.

- Неllo, children!

- Nice to see you!

               -How  are you?

- What have you got for this lesson?

Phonetic drills

- I see you are ready. It is time to make a circle. (song”Make a circle”)

Giving the information about the topic of the lesson.

Look at my pictures and answer the question/

  • Who is this? (This is a mother,….) (кожен учень за відповідь отримує літеру))

The topic of our lesson is “My family”

Сьогодні на уроці ми повторимо лексику з теми «Моя сімя», «Професії» Намалюєте сімейні портрети, повторимо різний тип читання голосних а, і.

I hope the lesson will be interesting.

 

 

II. Основна частина уроку.

    1.   Активізація опорних знань.

- Now  tell me about yourselves

2. Практикування у читанні

A –[   ] – cat, hat, mat

      [ei] – Kate, mate, name

I – [i] – pig, dig, pin

I -  [ai] – bike, kite, smile

3. Фонетична гра «Catch a sound”

  Kite, Kate, cat, pig, name,  hat, bike, hand, land, smile.

4. Гра з кулькою

(Діти кидають один одному кульку, називаючи членів сімї)

   (Song “ Finger Family”)

5. Практикування у мовленні

-Make my sentence longer

-I have got a mother…

- Where is your mum?

6. Повторення лексики з теми «Професії»

Look at my cards and complete the sentences

She is a doctor.

He is a ….

7. Малювання сімейного портрету та опис своєї родини.

 

     (Song “Come and meet my family”)

8. Робота з мовним порт фоліо

   ( Діти оцінюють свій рівень знань з теми  «Моя сімя»)

ІІІ Заключна частина уроку

Підведення підсумків

docx
Додано
16 листопада 2019
Переглядів
1709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку