Розробка уроку з англійської мови у 2 класі з теми "Моя сімя" за підручником О.Карпюк є підсумковим у вивченні даної теми. Урок містить
назви аудіозапису пісень, слова для читання голосних А, І у відкритому та закритому складі.
Тема: Моя с'імя
Мета:- систематизувати вивчені лексичні одиниці з теми «Моя сім’я» та граматичні структури, тренувати у вживанні в усному мовленні тематичної лексики; удосконалювати вміння учнів у читанні, аудіюванні та усному мовлення; удосконалювати ритміко – інтонаційні навички в говорінні та при читанні; формувати навички правильної вимови звуків;
- розвивати в учнів комунікативну активність: вчити починати розмову та підтримувати бесіду; розвивати навички аудіювання, усного монологічного та діалогічного мовлення, навички читання ; розвивати мовну і слухову пам'ять; розвивати фонематичний слух;
- викликати в учнів позитивне ставлення до вивчення іноземної мови; виховувати доброзичливість та повагу до людей різних професій; розвивати особисту активність учнів до вивчення іноземної мови, любові до членів своєї родини; прищеплення поваги до людей різних професій.
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.
Клас: 2
Оснащення: підручник, роздатковий та наочний матеріал матеріал, аудіо записи пісень та комп’ютер
I. Початок уроку.
Greeting.
- Неllo, children!
- Nice to see you!
-How are you?
- What have you got for this lesson?
Phonetic drills
- I see you are ready. It is time to make a circle. (song”Make a circle”)
Giving the information about the topic of the lesson.
Look at my pictures and answer the question/
The topic of our lesson is “My family”
Сьогодні на уроці ми повторимо лексику з теми «Моя сімя», «Професії» Намалюєте сімейні портрети, повторимо різний тип читання голосних а, і.
I hope the lesson will be interesting.
II. Основна частина уроку.
1. Активізація опорних знань.
- Now tell me about yourselves
2. Практикування у читанні
A –[ ] – cat, hat, mat
[ei] – Kate, mate, name
I – [i] – pig, dig, pin
I - [ai] – bike, kite, smile
3. Фонетична гра «Catch a sound”
Kite, Kate, cat, pig, name, hat, bike, hand, land, smile.
4. Гра з кулькою
(Діти кидають один одному кульку, називаючи членів сімї)
(Song “ Finger Family”)
5. Практикування у мовленні
-Make my sentence longer
-I have got a mother…
- Where is your mum?
6. Повторення лексики з теми «Професії»
Look at my cards and complete the sentences
She is a doctor.
He is a ….
7. Малювання сімейного портрету та опис своєї родини.
(Song “Come and meet my family”)
8. Робота з мовним порт фоліо
( Діти оцінюють свій рівень знань з теми «Моя сімя»)
ІІІ Заключна частина уроку
Підведення підсумків