Урок англійської мови у 2 класі на тему: "День народження"

Про матеріал

Урок англійської мови за підручником Оксани Карп`юк у 2 класі на тему "Happy Birthday!". До уроку є цікава презентація. На уроці використані пісні ``Yfppy birthday to you!`` та ``Colours``.

Перегляд файлу

 

Перетіцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку на тему:

 

«День народження»

2 клас

196363694

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель англійської мови

 

Мацюк  О. Я.

 

 

 

 

 

                                                   2014  рік

Тема:   Let`s   play !

Підтема:Привітання  з  Днем   народження.

Мета:

Навчальна:

 Повторити  вивчену лексику за темами « Кольори», «Іграшки», «День народження» та  активізувати її  вживання  в  усному мовленні;

Удосконалювати навички   вживання  іменників  у  присвійному  відмінку.

Повторити  літери   алфавіту та звуки;

Продовжувати   формувати  у  дітей навички  говоріння  та   письма.

Тренувати учнів у читанні.

 

Розвиваюча:

розвивати навички аудіювання ;

розвивати увагу, пам’ять, уяву, спостережливість, мовлення;

 

Виховна:

Виховувати прагнення вивчати англійську мову;

Виховувати культуру спілкування, доброзичливі взаємини;

Виховувати чемність, ввічливість, організованість, дисциплінованість.

 

Обладнання та навчальні матеріали:   комп’ютер, мультимедійний проектор, мультимедійний  додаток  до  підручника , презентація до уроку, підручник  «English 2» О.Д.Карп’юк, тематичні  малюнки, коробка з іграшками, ведмедик.

 

Хід уроку

І. Привітання. Організація  класу.

– Good morning, dear children and guests! I am glad to see you.

ІІ. Повідомлення   теми  уроку.

The topic of our lesson is “Happy birthday!”. Сьогодні ми з вами поговоримо про  день народження та  подарунки,які отримуємо чи даруємо на  день народження.

IMG_6676.JPGІІІ. Фонетична  хвилинка. (смайлик    №1)

-Let`s  start  our  lesson  with a  phonetic  drill.

 Look, listen  and  repeat  the  sounds:

[i] – is,  little,  pretty.

[ai ] – I, like, my.

[ o:l ]- doll, small.

Repeat  the  rhyme:      My  pretty  doll   is  very  small.

                                      I  like  my  pretty  little  doll.

IV. Уведення  в  іншомовну  атмосферу. (смайлик №2)

 Сhildren , we  have  a  guest  at  our  lesson. Who  is  this? ( This  is  a  teddy).

His  name  is  Tom. It  is  his  birthday  today.

How  old  is  Tom?  Listen  to  the  rhyme. (Ex. 2, p. 77)

                     ( Діти  вивчають  вірш  з  опорою  на  зразок)

  • Діти, а без  чого  не  обходиться  жодне  День  народження? Як  ці  слова  звучать на  англійській  мові? Пригадайте, склавши  слова.

торт2.jpg      images (3).jpg       откритка.jpg

P

R

E

S

E

N

T

 

C

A

K

E

 

C

A

R

D

 

 

V.Каліграфічна   хвилинка. (смайлик №3)

Учні  пишуть по  рядку   складених  слів:

                           present,    cake,     card.

VI. Повторення  вивченої  лексики  з  теми «Іграшки» .

-Які  подарунки  люблять одержувати діти на  День народження?  They  are  toys, of  course. Звичайно, це  іграшки.

Look  and  say  what  toy  is  this. (діти називають  назви  іграшок  на  тематичних  картках)

  1. Пісня “This  is  a  doll   (  смайлик  № 4)

(співають  усім  класом) 

 

  1. IMG_6692.JPG Робота  на  комп’ютері.  (смайлик  №5)

(English 2, Unit 5, Words, Game 1)

Учні  повинні  розмістити  вивчені  до  теми  слова  під  відповідними малюнками.

  1. Гра  «BINGO»       (смайлик № 6)

 

 Dear   children!  Tom  has  got   a  surprise  for  us. It  is  a  gameBingo!” Let`s  play  it.

    Учням  роздаються  листи   для  гри. Вчитель витягає  картки з назвами іграшок  по  одній і називає  їх, учні викреслюють названі  слова. Чия  картка буде закреслена повністю, той і переможець.

VII. Повторення  вивченого  матеріалу  з  теми «Кольори»

 1)Бесіда  з  учнями

 - The  toys  are  of  different  colors.   Let`s  remember  them.

Учням  загадуються  загадки  про  кольори.

Answer:  What  colour  is  the  train?  What  colour  is  the  robot? What  colour  is  the  teddy?

2) Пісня – хоровод «Brown  and  yellow»  ( разом  з  ведмедиком)

 

VIII. Вивчення  нової  мовленнєвої  структури « What  a …!»

        Робота  з  підручником.

  1. Аудіювання.   (  смайлик  № 7)

Ex.2 p. 74   Listen  and  repeat. Діти  повторюють і перекладають діалог.

-Щоб  передати  захоплення, речення починають словами «What  a  «  і  вимовляють підвищеною силою  голосу.

                         Переклад  речень  зі  слайду

  •  Читання  звука  [ w ] – what,  white,  where                        
  1. Говоріння.

Ex.1  p. 76   Look  and  say.

IX. Перевірка  домашнього  завдання. ( смайлик  № 8)

  • Фото0183.jpgМи також  з  вами  підготували  подарунки  для  Тома на  День народження. Ви  вдома  готували  вітальні  листівки, давайте  підпишемо  їх. Яку фразу  слід написати, щоб привітати  його з Днем народження?

                     HAPPY                    BIRTHDAY !

       (Учні     підписують     вітальні     листівки )

Х.Закріплення  вивченого  матеріалу.  (смайлик № 9)

  • А у мене  в  коробці  є  безліч  подарунків.  Візьміть один з них  і  виразьте  своє захоплення, а потім  привітайте  Тома з його  Днем народження.

Пісня  «Happy  birthday  to  you!»

 

    XI.  Домашнє  завдання.

          Впр.1-2, с. 77  Вчитель  пояснює  домашнє завдання.

 

XII. Підсумок  уроку.

  Оцінювання  учнів. 

-Що  нового  ви  сьогодні  дізнались?  Чого  навчились?

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
19 січня 2018
Переглядів
8656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку