10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Урок англійської мови в 2 класі з теми «Ми – щасливі !»

Про матеріал

Формувати в учнів комунікативну компетентність з урахуванням комунікативних умінь, сформованих на основі мовних знань і навичок, оволодіння уміннями та навичками спілкуватися в усній формі з урахуванням мотивів, цілей та соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях; розвивати знання учнів про навколишній світ та емоційний стан людини; розширювати словниковий запас учнів за темою; активізувати знання учнів щодо використання дієслова to be у Present Simple Tense.

Перегляд файлу

Водянська загальноосвітня середня школа №1 ім. Ф.О. Окатенка

 

 

 

Урок англійської мови

в 2 – А класі з теми: 

«Ми – щасливі !»

 

Описание: http://oc-pgz.hr/web/wp-content/uploads/2012/12/djeca-na-travi.jpg

(в межах міжшкільної  інтеграції)

                                            

                                                        Вчитель англійської мови:  Маєвська Н.О.,

                                                        спеціаліст І кваліфікаційної категорії

                                                        (із залученням Гури С.В., вчителя

                                                        англійської мови (в ролі кумедного клоуна))

         

 

 

Водяне

2014

Тема. We are happy                                                                         21.11.2014

Мета: формувати   в  учнів комунікативну компетентність з урахуванням комунікативних  умінь, сформованих на основі мовних знань і навичок,  оволодіння уміннями та навичками спілкуватися в усній  формі з  урахуванням мотивів,  цілей та соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях; розвивати знання учнів про навколишній світ та емоційний стан людини; розширювати словниковий запас учнів за темою; активізувати знання учнів щодо використання дієслова to be у Present Simple Tense;

продовжити формування мовної здогадки та мовленнєвої реакції учнів; розвивати фонетичний та інтонаційний слух,  творчі здібності учнів, слухову пам'ять, увагу, логічне та асоціативне мислення, писемне мовлення,  вміння та навички читання, та перекладу іншомовних структур, самостійність, пошуково-пізнавальну активність, уміння знаходити і виправляти фактичні помилки;

виховувати в учнів почуття товариства, чесності та поваги до однокласників, дисциплінованість та відповідальність, старанність, наполегливість; бажання до вивчення мови, яку вивчаємо; сприяти згуртованості учнів, вихованню емоцій задоволення від розумової праці.

Тип уроку: урок вивчення та первинного закріплення знань (комбінований).

Обладнання: робочий зошит, ПК, магнітофон, аудіо записи «Правила читання букви –y у кінці слів», відеозаписи «Дієслово to be у Present Simple Tense (стверджувальна форма)» та фізкультхвилинка, наглядні моделі (стара та нова книга, сніговик, клоун, повітряні кульки, бейджи, м’яч).

Методи та методичні прийоми: словесні (розповідь), наочні (ілюстрації, наглядні моделі), практичні (вправи).

Форми організації пізнавальної діяльності учнів: фронтальна, групова, індивідуально – відокремлена.

 

 

Хід уроку

  1.                Організаційний етап (3 хв.)

(Слайд 1) Привітання. Налаштування учнів на доброзичливу обстановку в класі.

Maevska N.O.: Good afternoon, pupils! Guys, today we have an unusual day, because we have our guests. (Слайд 2) So, turn around and say “Good day, teachers!”

Children:    Good day, good day.

                   Good day to you.

                   Good day, good day.

                   We are glad to see you! (Слайд 3)

Funny Clown: (Knock - knock) Hello! May I come in? Do you know who am I?

Children: Are you a clown?

Funny Clown: Yes, I am.  I’ve heard that today you have an unusual day and I’ve decided to come and see you. Well, ви знаєте, хто я, але я ж не знаю вас. Давайте знайомитись! What is your name?

Child: My name is Violetta.

Funny Clown: How old are you?

Child: I am seven.

Funny Clown: Are you a boy?

Child: Yes, I am.

Funny Clown:  Are you a girl?

Child: No, I am not. I am a boy.

Maevska N.O.: Ladies and gentlemen, we can tell about ourselves. So you can show it to our guests. Who wants?

Child: Hello! My name is Roman. I am seven. I am a boy. I am a pupil. I like TV.

Maevska N.O.: Thank you! Very nice! Anybody else?

Child: Hi everybody! My name is Olha. I am seven. I am a girl. I am a pupil. I like books.

 

  1. Перевірка домашнього завдання  (3 хв.)

Maevska N.O.: Your homework was to learn (Слайд 4) the verb to be. Скажіть, діти, яке значення має дієслово to be?

Children: Бути.

Maevska N.O.: Скільки форм воно має у теперішньому часі?

Children: Три.

Maevska N.O.: Назвіть їх!

Children: Am, is, are.

 Maevska N.O.: That’s right! Давайте разом пригадаємо, як дієслово to be змінюється за особами.  Let’s watch our video (Video 1 - (Слайд 5)). OK!  And now let’s play and check our hometask.  Я називатиму особу і кидатиму комусь  з вас м’яча, а ви називатимете форми дієслова аm, is, are.

Maevska N.O.: Well done!

  1. Підготовка учнів до засвоєння нових знань (мотивація) (3 хв.)

Maevska N.O.: Ladies and gentlemen, say яка пора року зараз?

Children: Осінь.

Maevska N.O.: Так. Стає холодно і скоро навіть випаде новий сніг, досить скоро (Слайд 6) прийде свято Святого Миколая, до нас на свята завітають наші старі й нові друзі, ось наприклад наш кумедний клоун, і ми не будемо з вами сумні – ми будемо щасливі. (Під час розповіді вчитель показує малюнки та наглядні моделі з новою лексикою уроку).   Отже, погляньте скільки нових слів у нас з’явилося!

                                 

                            

  1. Вивчення нового матеріалу (5 хв.)

Maevska N.O.: Look at new words (old, new, happy, sad, a snowman, a clown, funny) at the screen and repeat after me. (Слайд 7 -10) .  Now look at the pictures (Слайд 11 -14) and say what you can see.

Children’s answers: old, new, happy, sad, a snowman, a clown, funny  

     Фізкультхвилинка (2хв.)

Maevska N.O.: Ви старанно працюєте, трішки стомилися, тому ми з Funny Clown та нашими друзями із Великої Британії пропонуємо порухатись (Відео 2 (Слайд 15)). Stand up! Stand still! Look, listen and repeat! Let’s go!

Head, shoulders, knees and toes,

knees and toes.

Head, shoulders, knees and toes,

knees and toes.

And eyes, and ears, and mouth, and nose.

Head, shoulders, knees and toes,

knees and toes.

Well done, sit down!

  1. Первинна перевірка засвоєння знань (9 хв.)

Maevska N.O.:  And now ladies and gentlemen, open your books page 55, ex.3. Let’s describe the pictures! Look and say. Julia, read the example! (читає). Доречи, діти зверніть увагу на те дієслово, яке ми тут вживаємо!

Children’s answers: to be

Maevska N.O.:  So children, it’s time for reading. Ex.4, p. 4. яку літеру ви тут бачите? Який звук? Подивіться на слова у хмаринці й скажіть де літера – у знаходиться у словах! 

Children: У кінці слова.

Maevska N.O.:  Follow and read!

  1. Первинне закріплення знань (5 хв.)

Maevska N.O.:  OK!  А зараз давайте подивимося, чи ви засвоїли, як читається буква –у у цих словах.

Children: Учні читають по черзі.

     VII. Контроль та самоперевірка знань (5 хв.)

Funny Clown: Діти, ви гарно працювали на уроці, то давайте трішки пограємо (Слайд 16) і проведемо 2 конкурси! Обидва конкурси будуть проходити одночасно. Ми поділимося на 2 команди й назвімо   їх «Happy» та «Funny». Кожна команда має вибрати по одному представнику для участі у конкурсі №1 «I can write», хто найкраще зможе списати прописними літерами англійське речення, а решта команди підходить до мене й бере участь  у конкурсі №2. Кожна команда отримуєте завдання «Read, choose and circle». Переможцем буде той, хто правильно і швидко виконає завдання.

Maevska N.O., Funny Clown, Children:  Оцінювання конкурсів.

Конкурс №1:

І місце – учасник отримує 2 ручки.

ІІ місце – учасник отримує 1 ручку.

Конкурс №2:

І місце – учасники отримують  рожеві повітряні кульки.

ІІ місце – учасники отримують жовті повітряні кульки.

  1. Підведення підсумків, рефлексія (3 хв.)

              Оцінювання та цінування учнів.

Maevska N.O.: Молодці, ви старанно попрацювали, слухали, читали, писали, говорили англійською, вчили нові слова. Доречи, а як буде англійською новий? Я сподіваюсь, що ви й старі слова не забули. Як англійською  старий? А хто це до нас на урок завітав із подарунками? І хто урок  проводив?

Children: new, old, a funny clown, a snowman.

Funny Clown: Ladies and gentlemen, all of you, who are in our classroom, have got 3 smiles:  (Слайд 17) yellow із словом happy, green із словами not happy, not sad and blue із словом sad. Якщо у вас від заняття лишилося гарне враження, Put up your yellow smile!  Якщо ваш настрій і не щасливий і не сумний, Put up your green smile!  Якщо ви не задоволені уроком, ваш настрій сумний, Put up your blue smile!  Now let’s count together how many yellow smiles we have!

Children and teachers: 1,2,…..

Funny Clown: how many green smiles do we have?

Children and teachers:  0

Funny Clown: how many blue smiles do we have?

Children and teachers: 0

Maevska N.O.: Отже, ми можемо зробити висновок, що сьогодні на уроці  We are not sad! (Слайд 18) We are happy!

  1. Інформація про домашнє завдання (2 хв.)

Maevska N.O.:

For brains: Learn by heart new words from your vocabularies. Do Ex. 2, p.

For soul and for hands: Paint pictures on this sheet of paper and write what you see on them 

Maevska N.O., Funny Clown:  Pupils, thank you. (Слайд 19) Good – bye!

Children:   Good – bye, good – bye.

                   It’s time to say good – bye.

                   To my teachers, to my friends

                   Good – bye, good – bye. (Слайд 20)

 

 

 

 

doc
Додано
29 квітня
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку