Конспект відкритого уроку з англійської
мови в 2-Г класі “My monster”
Тема :Це — моє чудовисько.
Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.
Повторити й закріпити вживання конструкції «have/hasgot» в усному мовленні.
Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення.
Навчати читання й аудіювання.
Продовжувати розвивати навички письма.
Тренувати пам’ять, мислення та увагу.
Виховувати спостережливість, інтерес до вивчення іноземної мови. Толерантність.
Обладнання: Підручник, робочий зошит,картки для роботи у групах (НО1), (НО2), для самостійної роботи (НО3),кольорові олівці, компакт-диск, ноутбук, проектні роботи учнів
Хід уроку
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1.Привітання.
Т: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
Т: How are you?
Ps: Fine, thank you.
Т: Sit down, please.
Aim 2.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні на уроці ви будете тренуватись описувати зовнішність, вивчите нову пісню, будете грати в ігри, виконувати цікаві завдання, читати й писати. Let’s start our lesson!
Check on Homework 3. Перевірка домашнього завдання.
1)РЗ, впр. 1 (с. 68).
Учні читають речення ланцюжком. Учитель підходить до кожного й перевіряє
Правильність виконання вправи взошитах.
2)РЗ, впр. 2 (с. 68).
Учн іланцюжком ставлять запитання та відповідають на них за прикладом, поданим у вправі.
3)РЗ, впр. 3 (с. 68).
Учитель підходить до кожного учня й перевіря єправильність і охайність виконання вправи в зошитах.
Warmingup 4.Уведення в іншомовну атмосферу.
1)Повторення вірша (впр. 4 (с. 91)).
Клас хором розповідає вірш, після цього один-два учні самостійнодекламують
його.
2) Гра «Що я вмію робити».
Учитель розкладає два набори карток на двох партах малюнками донизу.
Клас поділяється на дв ікоманди. Члени кожної з них ланцюжком підходять до парт, беруть по одній картці й складають речення, використовуючи назви дій, які на них зображені. За кожне правильно складене речення надається один бал.
Перемагає команда, яка отримає більше балів.
Наприклад:
Тeam1: I can clap my hands.
Тeam2: I can walk…
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
PronunciationPractice
Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Давайте повторимо скоромовки, які ми вивчили на попередніх уроках.
Учні разом з учителем повторюють скоромовки по кілька разів.
Speaking 2. Розвиток умінь мовлення.
1)Впр. 1 (с. 94).
Т: Подивіться на малюнок до вправи. Кого вибачите? Давайте дізнаємось, про
Що говорять учителька та учень. Прослухайте та повторіть. Listen and repeat.
Учитель читає фрази, подані до малюнка вправи. Учні повторюють по два-три рази і перекладають рідною мовою. Потім учитель пропонує описати інших двох чудовиськ. Діти ланцюжком вимовляють по одному реченню, описуючи спочатку , потім друге. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.
2) Гра «Яке чудовиськомоє?».
Учитель прикріплює картки з зображеннями чудовиськ на дошку. Один
з учнів виходить до дошки й описує своє чудовисько, не називаючи його ім’я.
Решта ставить запитання, намагаючись правильно назвати ім’я цього чудовиська. Той, хто відгадав, виходить до дошки й опису є інше чудовисько. Гра триває.
Наприклад:
P1: My monster has got one head. It has got hair. It has got one eye, two mouths,
one nose and four ears. It has got three arms and one leg.
P2: Is it Zig?
P1: No, it is not.
P3: Is it Zog?
P1: Yes, it is.
3) Впр. 3 (с. 95).
Учні самостійно малюють чудовиськ. По закінченні роботи вони по черзі виходять до дошки й описують своїх монстрів. Учитель стежить за правильністю граматичної будови речень.
PhysicalActivity.
3. Фізкультхвилинка.
Учитель пропонує одному з учнів провести фізкультхвилинку. Учень розповідає римування (див. урок 49 (2)) та виконує відповідні дії, решта повторює.
ListeningComprehension 4. Аудіювання.
Учні отримують картки для самостійної роботи (НО3). Учитель двічі читає текст ,учн іуважно слухають та виконують завдання на картках. По закінченні роботи вчитель підходить до кожного учня й перевіряє правильність виконання завдання.
НО3:Listen and tick. Прослухай та познач.
Т: My monster is very nice. It has got two heads and hair. It has got four eyes, four
noses, one mouth and four ears. It has got three arms and three legs. My monster is
funny.
Song 5.Вивчення пісні.Впр. 2 (с. 94).
Спочатк увчитель пропонує учням прослухати пісню, потім читає їїт екст та перекладає рідною мовою у разі необхідності. Далі вчитель читає по рядку, учні повторюють, а потім співають хором у супроводі аудіозапису.
Reading 6. Навчаннячитання. Впр. 4 (с. 95).
Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на буквосполучення ght, al та звуки [t], [1:], що їм відповідають. Учитель читає слова та речення вправи,учні читають за ним і перекладають рідною мовою. Потім діти читають слова й речення вправи самостійно ланцюжком.
Учитель контролює правильність вимовислів.
Writing 7. Письмо. Впр. 5 (с. 94).
Учні самостійно письмово виконують завдання. По закінченні роботи вони ланцюжком читають доповнені речення вправи.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання.
РЗ, впр. 1 (с. 70), 4 (с. 71) (письмово), 2 (с. 70), 3 (с. 71) (усно).
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
Заключна бесіда з учнями.
Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які
Завдання були складними? Чого ви сьогодні навчились?