Урок англійської мови в 2 класі на тему « Найкраще фото»

Про матеріал
Мета уроку: навчити учнів брати участь в діалогах та розказувати про свою сім’ю при описі світлин, формувати навички читання слів з літерами A, I в закритих та відкритих складах; розвивати увагу ,навички сприймання англійської мови на слух учнями; прищеплювати любов до своєї сім’ї та позитивне ставлення до оточуючих людей. На кінець уроку учні зможуть розповісти про свою сім’ю в межах 3-4 простих речень.
Перегляд файлу

Клас  2         

 Урок англійської  мови на тему « Найкраще  фото»

Мета уроку: навчити учнів брати участь в діалогах та розказувати про свою сім’ю при описі світлин, формувати навички читання слів з літерами A, I в закритих та відкритих складах; розвивати увагу ,навички сприймання англійської мови на слух учнями; прищеплювати любов до своєї сім’ї та позитивне ставлення до оточуючих людей.

На кінець уроку учні зможуть розповісти про свою сім’ю в межах 4-5 простих речень.

 

Обладнання: світлини або малюнки родин учнів, відео записи пісень, підручник О.Карпюк.

План уроку

      1. Орг.момент.

      2. Мовленнєва зарядка.

А)  Пісня “Hello!”

Б) Діалог в режимі вчитель-учні.

       3. Читання слів на стор.18.

А). Читання після вчителя;

Б) Читання учнями по стовпчику.

        4. Фіззарядка під пісню «Action Song».

        5.  Говоріння про сім’ю:

             А) Діалог в режимі Вчитель-учні.

             Б) Інтерактивне завдання.Гра «Два кола».

             В) Усний опис світлин з родиною або малюнків.

             Г) Обговорення розповідей учнів.

        6.  Підбиття підсумків урока.

 

 

 

            Хід уроку:

  1. Орг.момент.

Good morning, children! Nice to meet you! How are you today?

 

  1. Мовленнєва зарядка.

 

А)  Пісня “Hello!”

Hello, hello!

How are you today?-

I`m happy, happy, happy!

Hello, hello!

How are you today?-

I am sad, sad, sad!

Hello, hello!

How are you today?-

I am hungry! I`m hungry today!

 

Б) Діалог в режимі вчитель-учні.

How are you today?- I am happy( sad, hungry, so-so.)

 

  1. Читання слів на стор.18.

Cat-Kate

Jam-Jane

Dad- game

Sam-name

Six-five

His-kite

Sit-ride

Pig-nice

 

А). Читання після вчителя;

 

Б) Читання учнями по стовпчику.

 

        4. Фіззарядка під пісню «Action Song».

Na-na-na

I`m so happy.

Oh,so happy!

Sing with me!

Na-na-na

I`m so happy.

Oh,so happy!

Sing with me!

Clap, clap, clap your hands!

Stomp, stomp, stomp your feet!

Swing, swing,swing your arms!

Dance everybody and sing with me!

Na-na-na

I`m so happy.

Oh,so happy!

Sing with me!

Na-na-na

I`m so happy.

Oh,so happy!

Sing with me!

Jump, jump, jump around!

Touch the sky and touch the ground!

Shake, shake, shake your hips!

I know a song and it goes like this!

Na-na-na

I`m so happy.

Oh,so happy!

Sing with me!

Na-na-na

I`m so happy.

Oh,so happy!

Sing with me!

 

  1. Говоріння про сім’ю:

 

             А) Діалог в режимі Вчитель-учні.

                 Have you got a mother?

                 Have you got a father?

                 Have you got a sister?

                 Have you got a brother?

 

             Б) Інтерактивне завдання. Гра «Два кола».

 

             В) Усний опис світлин з родиною або малюнків.

Here is my family.

This is my mum.

She is a doctor.

This is my dad.

He is a …

This is my sister.

 

             Г) Обговорення розповідей учнів.

 

        6.  Підбиття підсумків урока.

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
23 жовтня 2020
Переглядів
612
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку