Узагальнити знання учнів з теми: “Sports and Games”.
Поглибити та розширити знання учнів з пройденої теми.
Закріпити пройдений лексичний та граматичний матеріал.
Розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення.
Розвивати навички читання та письма.
Розвивати пам'ять, логіку, мислення, активність учнів.
Підвищувати мотивацію учнів до вивчення англійської мови.
Виховувати уміння працювати в групі та індивідуально.
Прищеплювати любов до спорту.
Конспект відкритого уроку у 6 класі
з теми: “Sports and Games ”.
План уроку:
Мета уроку:
Задачі:
1. Освітні:
2. Розвиваючі:
3. Виховні:
Оснащення: проектор з екраном, картки із завданнями, плакат с граматичним матеріалом з теми: «Спеціальні запитання».
Хід уроку
Привітання. (1 хв.)
Учитель: - The bell has gone. Stand up, please.
Good morning, boys and girls!
Учні: - Good Morning to the school,
Good morning to the flag,
Good morning to the pencils and the pens.
Good morning to the teacher,
Good morning to the guests,
Good morning to learning with my friends!
Мовленнєва зарядка (бесіда за питаннями) (1 хв.)
Учитель: - Sit down please.
Now please answer my questions:
OK. Thank you
Ознайомлення з назвою, тематикою та задачами уроку. (2 хв.)
Учитель: - Children, how do you think, is it important to go in for sport? (Відповіді дітей)
Today we are going to finish our topic “Sports and games”. We shall do different exercises: we shall act the dialogue, and then we’ll revise some grammar material and so on.
So, our tasks for today are:
(Діти по черзі читають задачі уроку)
На екрані зображені слова на фонетичне відпрацювання звуків.
Учитель: - Look at the blackboard and repeat after me.
Will you repeat the words after _______?
[æ] |
[ei] |
[u:] |
[o:] |
[p] |
[b] |
can |
day |
school |
basketball |
play |
boy |
|
play |
football |
volleyball |
|
ball |
|
volleyball |
|
football |
|
football |
Учні повторюють слова спочатку за учителем, потім за учнем.
Учитель: - Now let’s read the poem. (Вірш читає бажаючий учень, інші за ним повторюють)
School is over - we can play
We can play the whole day:
Basketball and volleyball
And the boys can play football.
3. Основна частина уроку № 1. (8 хв.)
Робота з малюнками. Відпрацювання граматичного матеріалу. (3 хв.)
Учитель: - Children, please look at the screen. There are some pictures with different kinds of sport. Look at them and say what kinds of sport they are. Then make sentences with these words
in Present and Past Simple.
Робота у групах. Діалогічне мовлення. (3 хв.)
Учитель: - Now we’ll have a group work. Please, make two groups. I’ll give you cards with phrases. Your task will be to make dialogues with them. Then you’ll act this dialogue.
Учні складають з поданих фраз діалог. Група, яка виконала завдання першою, розігрує діалог. Потім можливість продемонструвати виконане завдання надається другій групі.
Dialogue.
Dan: Do you like sports?
Bob: Yes, I do.
Dan: What sports do you go in for?
Bob: I go in for hockey in winter and football in summer. And what about you?
Dan: I like skating in winter and volleyball and tennis in summer.
Bob: Can you play tennis well?
Dan: Yes, I can. And what sport game can you play well?
Bob: I think I can play hockey well. I want to be a sportsman.
Dan: Oh, that’s fine.
Учитель: - Now let’s have a rest. _______, come to the blackboard and start doing exercises, and your classmates will repeat them after you.
Hands up, Hands down,
Hands on hips, sit down,
Hands to the sides
Bend left, Bend right
One, two, three hop!
One, two, three stop!
Stand still! Sit down!
Один з учнів проводить фізкультхвилинку.
Учитель: - Ok. Thank you. Let’s continue our work.
Закріплення граматичного матеріалу з теми «Спеціальні питання». (3 хв.)
Учитель: - На початку уроку я задавала вам декілька питань. Скажіть будь ласка, якого типу вони були? (Спеціальні) Як ви дізналися,що це саме спеціальні запитання? (Вони починалися з питального слова). Які ви знаєте питальні слова? (Учні по черзі називають відомі їм питальні слова).
Зараз подивіться на екран. Ви бачите декілька питальних речень. Але в них є пропуски. На вашу думку, що має бути на місці цих пропусків? (Питальні слова). Правильно. Зараз ваше завдання у зошитах записати ці речення, заповнюючи пропуски.
(Діти письмово виконують завдання, потім кілька учнів читають речення).
Учитель: - Today we have guests at our lesson. They are famous sportsmen. And they want you to guess their kind of sport. You have to ask them special questions. So, let’s greet our first guest.
(До кабінету по черзі заходять учні-спортсмени. Діти задають їм спеціальні питання та за відповідями здогадуються, хто який вид спорту представляє).
Учитель: - Ok. Well done. Thank you for your work.
Сканворд. (2 хв.)
Учитель: - Now please take these copies. Find the words, concerning with the topic “Sport and Games”.
(Учні знаходять слова з теми «Спорт», вголос по черзі читають та перекладають їх).
Учитель: - Now please open your diaries. Write down your home task. You should write a short composition about your favourite kind of sport and make 5 questions about sport for your partner.
(Учні записують домашнє завдання).
Учитель: - Thank you for your work. I think we’ll stop there. Don’t forget to give me your diaries. I’ll give you marks. The lesson is over. Goodbye.