Урок англійської мови з теми "Молодіжні субкультури"

Про матеріал
Цей урок допоможе учням не тільки покращити свої знання англійської мови, але й розвинути критичне мислення та толерантність до різних соціальних явищ і культур.
Перегляд файлу

Конспект уроку англійської мови на тему "Молодіжні субкультури" для 9 класу

Тема уроку: Youth Subcultures (Молодіжні субкультури)
Клас: 9
Тривалість уроку: 45 хвилин
Мета уроку:

  • Ознайомити учнів із поняттям молодіжних субкультур.
  • Вивчити та розширити лексичний запас учнів з теми.
  • Розвивати навички читання, говоріння та аудіювання.
  • Формувати критичне мислення та сприяти толерантному ставленню до культурних відмінностей.

Обладнання:

  • Презентація або відео про молодіжні субкультури (punk, goth, hip-hop, emo тощо)
  • Дошка і маркери
  • Картки зі словами та зображеннями, що стосуються субкультур
  • Роздруківки з текстом для читання
  • Аудіозапис або відео для аудіювання

Хід уроку:

1. Привітання та організаційний момент (2-3 хвилини)

  • Вчитель вітається з учнями: "Hello, everyone! How are you today?"
  • Учні відповідають: "Hello! We’re fine, thank you!"
  • Перевірка присутніх: "Who is absent today?"

2. Оголошення теми уроку (2 хвилини)

  • Вчитель оголошує тему: "Today we are going to talk about youth subcultures. We will learn about different groups of young people and how they express themselves through music, fashion, and lifestyle."
  • Мета уроку: "We will improve our vocabulary and discuss the impact of subcultures on society."

3. Введення нової лексики (8-10 хвилин)

  • Вчитель показує презентацію або картинки із зображеннями різних субкультур (punk, goth, hip-hop, emo, hippie, etc.).
  • Вивчення нових слів:
    • Punk, goth, emo, hip-hop, hippie, subculture, rebellion, individuality, fashion, music style, stereotype.
  • Учні повторюють нові слова хором та індивідуально.
  • Вчитель коротко описує кожну субкультуру, використовуючи прості речення:
    • "Punks often wear leather jackets and listen to loud rock music."
    • "Goths prefer black clothes and like dark, mysterious music."

4. Читання та обговорення (10-12 хвилин)

  • Вчитель роздає учням текст про молодіжні субкультури. Текст може містити опис кількох субкультур, їхньої історії та основних характеристик.
  • Читання тексту: учні читають текст про себе, а потім кілька учнів читають вголос.
  • Питання до тексту:
    • "What is the main idea of the text?"
    • "What are the differences between punk and hip-hop subcultures?"
    • "Why do young people join subcultures?"
  • Обговорення: Чому молоді люди обирають ту чи іншу субкультуру? Що субкультура означає для них?

5. Аудіювання (7-8 хвилин)

  • Вчитель вмикає аудіозапис або відео про одну з популярних молодіжних субкультур (наприклад, документальний ролик про хіп-хоп або панк).
  • Учні слухають запис і виконують завдання: знайти ключові слова або коротко описати, про що йшлося в аудіо/відео.

6. Гра "Guess the Subculture" (5 хвилин)

  • Вчитель дає учням опис певної субкультури без її назви, а учні повинні вгадати, про яку субкультуру йдеться.
    • "This group of young people loves breakdancing and wears baggy clothes. What subculture is it?" (Hip-hop)
    • "They love wearing black clothes and are fascinated by mystery and darkness. What subculture is it?" (Goth)

7. Групова робота: Дискусія (10 хвилин)

  • Учні діляться на групи по 3-4 людини.
  • Кожна група отримує завдання обговорити такі питання:
    • "Do subcultures exist in our country?"
    • "What are the positive and negative sides of being part of a subculture?"
    • "How do subcultures influence music and fashion?"
  • Після дискусії групи діляться своїми ідеями з класом.

8. Підсумок уроку та домашнє завдання (3 хвилини)

  • Вчитель підводить підсумки уроку: "Today we have learned about different youth subcultures and discussed their influence on young people. Well done, everyone!"
  • Домашнє завдання: Написати короткий твір (5-6 речень) на тему: "Which youth subculture do you find most interesting and why?"

9. Прощання (1 хвилина)

  • Вчитель: "Goodbye, class!"
  • Учні: "Goodbye, teacher!"

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
30 вересня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку