Цей урок допоможе учням не тільки покращити свої знання англійської мови, але й розвинути критичне мислення та толерантність до різних соціальних явищ і культур.
Перегляд файлу
Конспект уроку англійської мови на тему "Молодіжні субкультури" для 9 класу
Тема уроку: Youth Subcultures (Молодіжні субкультури) Клас: 9 Тривалість уроку: 45 хвилин Мета уроку:
Ознайомити учнів із поняттям молодіжних субкультур.
Вивчити та розширити лексичний запас учнів з теми.
Розвивати навички читання, говоріння та аудіювання.
Формувати критичне мислення та сприяти толерантному ставленню до культурних відмінностей.
Обладнання:
Презентація або відео про молодіжні субкультури (punk, goth, hip-hop, emo тощо)
Дошка і маркери
Картки зі словами та зображеннями, що стосуються субкультур
Роздруківки з текстом для читання
Аудіозапис або відео для аудіювання
Хід уроку:
1. Привітання та організаційний момент (2-3 хвилини)
Вчитель вітається з учнями: "Hello, everyone! How are you today?"
Вчитель оголошує тему: "Today we are going to talk about youth subcultures. We will learn about different groups of young people and how they express themselves through music, fashion, and lifestyle."
Мета уроку: "We will improve our vocabulary and discuss the impact of subcultures on society."
3. Введення нової лексики (8-10 хвилин)
Вчитель показує презентацію або картинки із зображеннями різних субкультур (punk, goth, hip-hop, emo, hippie, etc.).
Учні повторюють нові слова хором та індивідуально.
Вчитель коротко описує кожну субкультуру, використовуючи прості речення:
"Punks often wear leather jackets and listen to loud rock music."
"Goths prefer black clothes and like dark, mysterious music."
4. Читання та обговорення (10-12 хвилин)
Вчитель роздає учням текст про молодіжні субкультури. Текст може містити опис кількох субкультур, їхньої історії та основних характеристик.
Читання тексту: учні читають текст про себе, а потім кілька учнів читають вголос.
Питання до тексту:
"What is the main idea of the text?"
"What are the differences between punk and hip-hop subcultures?"
"Why do young people join subcultures?"
Обговорення: Чому молоді люди обирають ту чи іншу субкультуру? Що субкультура означає для них?
5. Аудіювання (7-8 хвилин)
Вчитель вмикає аудіозапис або відео про одну з популярних молодіжних субкультур (наприклад, документальний ролик про хіп-хоп або панк).
Учні слухають запис і виконують завдання: знайти ключові слова або коротко описати, про що йшлося в аудіо/відео.
6. Гра "Guess the Subculture" (5 хвилин)
Вчитель дає учням опис певної субкультури без її назви, а учні повинні вгадати, про яку субкультуру йдеться.
"This group of young people loves breakdancing and wears baggy clothes. What subculture is it?" (Hip-hop)
"They love wearing black clothes and are fascinated by mystery and darkness. What subculture is it?" (Goth)
7. Групова робота: Дискусія (10 хвилин)
Учні діляться на групи по 3-4 людини.
Кожна група отримує завдання обговорити такі питання:
"Do subcultures exist in our country?"
"What are the positive and negative sides of being part of a subculture?"
"How do subcultures influence music and fashion?"
Після дискусії групи діляться своїми ідеями з класом.
8. Підсумок уроку та домашнє завдання (3 хвилини)
Вчитель підводить підсумки уроку: "Today we have learned about different youth subcultures and discussed their influence on young people. Well done, everyone!"
Домашнє завдання: Написати короткий твір (5-6 речень) на тему: "Which youth subculture do you find most interesting and why?"