Урок англійської мови за підручником Quick Minds 3 на тему "Відпочинок на морі. Історія "У пастці"

Про матеріал
Урок має метою забезпечити засвоєння та закріпити знання лексики по темі : відпочинок на морі, через використання видео, аудіо та роздаткового матеріалу. У різних видах роботи учні відпрацьовують граматичну структру Gerund.
Перегляд файлу

Тема уроку: Відпочинок  на  морі. Історія «У  пастці»

 Мета уроку:

Навчальна- забезпечити засвоєння лексичного та граматичного матеріал по темі: Відпочинок  на  морі.

 -формувати уміння одержувати із тексту та ілюстрацій нові знання;

-формувати навики роботи з підручником та зошитом із друкованою основою ;

-формувати уміння конкретизувати набуті знання та використовувати їх на практиці;

Розвиваюча -сприяти збагаченню словникового запасу та розвитку зв’язного мовлення;

- розвинути навички аудіювання та читання;

-сприяти розвитку спостережливості, уваги, уяви  та мислення;

-формувати вміння працювати за зразком та вказівками вчителя;

Виховна  -виховувати уважність, зібраність, спостережливість;

-виховувати культуру поведінки та свідому дисципліну;

-виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку :комбінований

Обладнання: підручник, зошит, аудіо та  відео запис, наочність,

роздатковий матеріал

Очікуваний  результат : учні повинні показати свої знання по вивченій темі, використовуючи вивчений лексичний та граматичний матеріал в усному та писемному мовленні при різних видах роботи

 Учні вміють працювати в групах і в парах.

                            План уроку

1.Організаційний момент

Привітання. Повідомлення  теми  та  мети  уроку ( з використанням формувального  оцінювання)

Good morning boys  and  girls! I’m  glad  to  see  you!  How are you?(Діти  відповідають усно, та з використанням кольорів  Лего.

Today  we’ll  speak watch  and  read about  your  favourite  beach activities .Let’s  start  our  lesson.

    Warm-up

2. Фонетична зарядка

I like coffee,

I like tea,

I like swimming in the sea!

I like ice-cream,

I like cake,

I like sailing in the lake!

Let’s play  a  game “Snowball”

 3. Мовна  зарядка.

Dialigue   T-Ps

T. What’s  your  favourite  beach  activity?

P1. I  like  playing  in  the  beach.

P2. I  like  making  a  sandcastle.

P3. I  like  looking  for  shells.

P4. I  like  flying  a  kite…………

4.Повторення та закріплення лексичного матеріалу

Choose the words which we can use  with  these  verbs (matching) :

    Fishing                     on  the  phone

playing                     to  the  radio

cleaning                   at  the  beach

playing                      a  book

talking                     the  goggles

dancing                   with  the  dog

listening                 the  guitar

reading                    by  the  sea 

Make  up  your own sentences with these word-combinations

Ex. I’m  fishing at  the  beach. He’s  ppaying  with  the  dog.

5.Фізкультхвилинка

6.Основна частина уроку

    6.1 Повторення вивчених попередньо слів:

      Play  with  a  ball  and  translate  the  words

6.2  Перегляд  відео «The  Trap»

      a) Pre – watching  stage

     - Can  you  swim?

     T. writes   word  TRAP  on  the  board. Draw  a  picture  of  a  spider  in  the  box.

     -Can  the  spider  get  out?

     (No,  it  can’t. It’s  in  the  trap)

      b) While  watching  stage

      Children   watch  the  video  and  follow  in  their  books/

      c)  Post- watching  stage

     T. – Who  has  a  problem? ( Ben  can’t  get  his  arm  out  of  a  shell)

          - Does  the  shark  like  Horax? (No, it  doesn’t)

          - Where  do Ben  and  Lucy  find  the  next  letter?

           (The  fish  make  an S shape)

    6.3  Читання  історії  The  Trap.

        Play  the  recording  pausing  for  the  pupils  to repeat. Different  pupils  read  out  what  the  characters  say  in  each  frame .(Самооцінювання)

        Post- reading stage ( S.B. p. 48, 49)

  1. Remember  the  story. Write  t(true)  or f(false)
  2. Find  and  write the  picture  numbers from  the  story.
  3. Write  the  words, listen  and  check.

   7. Подача  домашнього  завдання.

    8. Підсумок  уроку. Оцінювання.

 

docx
Додано
19 лютого 2023
Переглядів
496
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку