Урок анлійської мови "Буква Dd. Іграшки"

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови для учнів 1 класів, який містить корисні посилання та цікаві форми роботи.
Перегляд файлу

Показовий урок з англійської мови у 1 класі

 

Тема. Іграшки. Літера «Dd».

Мета. формування мовленнєвих компетентностей: вивчити літеру «Kk»повторитита закріпити використовування у власному мовленні лексичних одиниць з тими «Іграшки», побудова речень з конструкцією «I have got…»; формулювання загальномомленнєвихкомпетентностей: вчити реагувати на команди вчителя, ситуативно-діалогічне мовлення учнів;

формування загальнокультурних компетентностей: формування гендерної рівності, формувати вміння оцінювати себе самостійно, розвивати інтерес до вивчення іноземної мови, розширювати кругозір.

Обладнання: тематичні ілюстрації, відеозапис пісень, фізкультхвилинки, лего-дупло, лоти для аукціону, смайлики, ілюстрації.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

 

Перебіг уроку.

І. Оргмомент. Введення в іншомовне середовище ( 2хв.)

1. Привітання

T.: Goodmorning, children!

P-s: Goodmorning, teacher!

T.: How are you?

P-s: I’m fine, thank you.

T.: How are you, teacher?

P-s: I’m, thank you.

T.: I’m glad to see you!

P.:I’m glad to see you too.

2.  Пісня

- Sing a song «Phonic»

https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8

II.Оголошення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності (30 с.)

T: Today we’ll continue to study English letters and unit «Toys».

ІІІ. Фонетична зарядка. Актуалізація опорних знань.

  1.              Гра «Літера – звук –слово.» (2 хв)

T.:Name the letter, sound and words. (вчитель демонструє картку з літерою, а діти мають назвати її, відповідний звук і слова на цю літеру).

P-s.: Aa (ei) – [ᴂ] – ant;

Bb (bi) – [b] – book, baby;

Ee (i) – [e] – elephant.

Tt, Ss, Ii, Oo.

  1. З’єднай літеру, звук, слово.

IV. Вивчення нової літери

  1.              Звуковий аналіз (2 хв.)

What is it? – It is a dog.

-                     Який звук на початку слова? Звук [d]позначається літерою «Dd».

Визначення першої літери у слові.(1 хв)

Letter D Large Alphabet Picture Card Printable (Color ...

3.Вправа з ейдетики «letter Dd»

4. Читання слів

Dan, Dan, Dan, Dan, Dan.

Dad, dad, dad, dad.       

And, and, and, and, and.

Bed, bed, bed, bed.

A pen and a bed.

It is a bed.

It is not a bed. 

Ден

тато

і

ліжко

Олівець та ліжко.

Це ліжко.

Це не ліжко.

 

  1.              Написання літери Dd в повітрі, на картці (3 хв.)

-                     Розглянемо з яких елементів складається літера Dd.

-                     На яку українську літеру схожа? (Dd)

-                     Напишіть літеру в повітрі, а тепер пальцем на парті. Напишіть літеру Dd у своїх картках.

  1.             Музична фізкультхвилинка  (1 хв.) На вибір.

https://www.youtube.com/watch?v=-iMGSD_35pM

https://www.youtube.com/watch?v=TF4zpNGkZ5Q

 

-                     Let’s have a rest.

VI. Повторення лексичних одиниць з теми.

  1.              Робота з ілюстраціями (2 хв.).

Вчитель показує ілюстрацію іграшки – учні називають її англійською мовою.

-                     Name the toy.

  1.              Гра «Show the toys» (2 хв.)

-                     Вчитель називає іграшку, а учні жестами показують.

На приклад:

Plane – руки в сторони

Car – руки на рулі автомобіля

Doll – колихання на руках

Bike – руки на рулі велосипеда

Kite – піднімання руки в гору, імітуючи хвилю.

  1.              Гра «Day-night» (2 хв.)

-                     Я кажу «Day» - ви дивитеся на дошку і намагаєтеся запам’ятати всі викладені ілюстрації іграшок. Коли я кажу «Night» - ви закриваєте очі, а я знімаю одну ілюстрацію. Коли почуєте знову слово “Day” – відкрийте очі і скажіть, яку ілюстрацію я забрала.

  1.              Гра «Boy - girl» (3 хв.)

-                     Визначте, якими іграшками можуть грати дівчата, а якими хлопці. Green block – toys for boys, red – for girls, yellow – boys and girls.

kite, car, doll, ball, plane, train, drum, bike, robot, teddy

  1. Гра крокодил

-         Вчитель на вухо називає іграшку, дитина показує всім. Той, хто відгадує має скласти речення

-         I have got (a kite).

-                     А чи може хлопчик грати лялькою, а дівчинка машинкою?

-                     Можливо хлопчик, який грається лялькою у майбутньому стане модельєром, а дівчинка, яка полюбляє машинки, поїзд чи літак, стане інженером-конструктором і розроблятиме нові моделі машин.

VII.Фізкультхвилинка «Boys and girls» (1 хв.)

Girls: turn around!

Boys: jump

Girls: run

Boys: fly

Girls: swim

Boys: go

All together: clap your hands!

VIII. Закріплення синтексичної конструкції «I have got …»

  1.                  Розвиток діалогічного мовлення «Знайомство на дитячому майданчику» (5 хв)
    1.          Вчитель в парі з учнем дає зразок моделювання діалогу відповідно ігрової ситуації.

-                     Hello!

-                     Hello! What is your name?

-                     My name is . . What is your name?

-                     My name is …

-                     I have got a (car).

-                     I have got a …

  1.          Робота в парах – розігрування діалогу в парі.

-                     Work in pairs.

  1.          Розігрування діалогу декількома парами перед класом.

- Let's listen to the dialogues of three pairs of students.

IX. Підсумок уроку.

1. Бесіда (1 хв.)

-                     Яку літеру, слова вивчили? Я сказати, що у вас щось є?

2.Складання діаграми (3 хв.)

-                     Створимо діаграму «Успіх класу на уроці»

-                     Оберіть кубик кольору, що відповідає успішнсті вашої роботи на уроці: зелений – все виходило, все зрозуміло, жовтий – були певні труднощі, червоний – нічого не зрозуміло.

-                     Отже, більшість учнів нашого класу вважають, що …. на уроці.

-                     Stand up! The lesson is over. Good bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 березня
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку