Тема уроку: модуль « Баскетбол»
Завдання уроку:
Очікувані результати:
Інвентар: баскетбольні м’ячі, свисток, фішки, секундомір.
Місце проведення: спортивна зала
Зміст уроку Підготовча частина 10 хвилин 1. Шикування в одну шеренгу, здача рапорту, привітання.
2. Перешикування в коло, повідомлення завдань уроку. Правила техніки безпеки. Побажання один одному позитивного настрою.
3. Різновиди ходьби: -стройовим кроком; -на носках; -на п’ятах; - на зовнішній, внутрішній сторонах стопи; - перекат з п’яти на носок;
4. Різновиди бігу: - біг «змійкою»; - приставний крок лівим, правим боком; - біг спиною вперед; - біг на прямих ногах уперед, у сторони, назад; - повільний біг;
5. Ходьба Вправи для розслаблення м’язів і відновлення дихання.
6. Комплекс загальнорозвиваючих вправ 1. В. П.- основна стійка 1-руки вверх 2-руки вперед 3-руки в сторони 4- в.п. 2. В. П.- основна стійка 1-4 – кругові оберти рук уперед, 4-8 –кругові оберти рук назад, 3. В. П. –Руки до плечей 1-2 –руки вперед, напівприсід, 3-4 –руки вгору. 4. В. П. – о. с. руки на тулуб 1-2 – нахил тулуба вправо, 3-4 – нахил тулуба вперед, 5-6 – нахил тулуба вліво, 7-8 – нахил тулуба назад. 5. В. П. – о. с. 1- руки вгору 2- нахил уперед 3- присід 4- В. П. 6. В. П. – о. с. 1- упор присід 2- упор лежачи, 3- упор присід 4- В. П. 7. В. П. о. с. - ноги на ширині плечей, руки за голову присідання; 8. В. П. о. с. Стрибки вперед, назад, вправо, вліво. Основна частина 25хв.
І. Спеціально-підготовчі вправи баскетболіста:
ІІ. Робота з м’ячами:
1. Стійка баскетболіста: -фронтальна; -лівостороння; -правостороння; 2. Передача м’яча з руки в руку, у руку навколо шиї, тулуба «вісімкою». 3. Передача м’яча двома руками від грудей, від лівого плеча, від правого плеча, об підлогу. 4. Передача м’яча поперемінно від грудей, об підлогу. 5. Ведення м’яча: - сидячи на підлозі, ведення м’яча справа, зліва, посередині , поперемінно; - стоячи на одному коліні, ведення м’яча правою, лівою рукою; - ведення м’яча до зазначеного місця- назад, ведення м’яча спиною – передача м’яча партнеру. 6. Рухлива гра «Автобус»
ІІІ. Естафети з м’ячами.
1. Ведення м’яча –обвести фішки – назад- ведення м’яча на швидкість. 2. «Факел перемоги». М’яч кладемо на фішки – біжимо до зазначеного місця, оббігаючи фішки–назад біг по прямій.
ІV. Мозковий штурм. (що я роблю для того, щоб бути здоровим?)
Заключна частина 5 хв.
1. Шикування в коло. 2. Підбиття підсумків уроку, сидячи в колі. 3. Вправи на відновлення дихання. 4. Очікування результату. 5. Домашнє завдання. 6. «Наш клас кращий за всіх, принесе він нам успіх. Ура!» 7. Вихід із спортивної зали.
|
Дозування
30сек.
до1хв.-1хв. 30сек.
2 хв.
3 хв.
30сек.-40сек.
3хв.-4хв.
4р.
4р.
4-6р.
4р.
4-6 р.
4-5 р.
10 р.
8р.
2 хв.
16 м
2 х 8 м
2 х 8 м
2 х 8 м
2 х 8 м
1підхід - 10стр. 2підхід-10стр.
2 х 8 м
8 -10 р.
30сек.
2хв.
2хв.
30сек.-40сек.
30сек.-40сек.
2хв.
4хв.
1 раз
1 раз
1хв.
20сек.
1хв.
40сек.
1хв. 1хв.
|
Організаційно-методичні вказівки
Звернути увагу на готовність до уроку ( зовнішній вигляд, самопочуття учнів)
Діти дарують посмішку один одному.
Діти діляться на дві половини залу (хлопці, дівчата), виконують вправи на поставу в різних напрямках за направляючим. Стежити за поставою.
Діти за направляючим біжать змійкою по великому колу.
Дихання довільне, утримувати дистанцію.
У повільному темпі почергове підняття та опускання рук. Перешикування у дві шеренги.
Тулуб прямий.
Амплітуда максимальна.
Тулуб прямий.
В індивідуальному темпі.
Спина пряма, ноги не відриваються від підлоги.
Після завершення відновлення дихання.
Звернути увагу на чіткість виконання вправ.
Стрибки виконуються поперемінно в два підходи.
Продемонструвати техніку виконання стійки.
Звернути увагу на стійку баскетболіста, правильність роботи рук, опорну ногу.
Звернути увагу на роботу ніг та рук.
Звернути увагу на чітку передачу м’яча.
Діти діляться на дві команди, за сигналом вчителя котять м’яч по підлозі, почувши свисток, повертаються до фішок, обмінюючись м’ячами.
Змагальний метод, дотримуємось правил естафети.
Вчитель знаходиться у колі, кидає м’яч учневі, учень швидко відповідає.
Слідкувати за відновленням організму.
Приготувати інформацію про зимові Олімпійські ігри. |