Урок інформатики у 9 класі
Вчитель: Фриз Маріанна Романівна
Дата проведення: 25.02.2020
Тема уроку: Безпечний Інтернет. Практична робота 10. Створення простих векторних зображень.
Цілі:
удосконалити практичні навички створювати прості векторні зображення у середовищі векторного графічного редактора; змінювати властивості графічних об'єктів; зафарбовувати об'єкти, використовуючи однорідні, градієнтні, візерункові й текстурні заливки.
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, веб-ресурс https://sites.google.com/view/bezpecnyj-internet .
Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, векторний графічний редактор Inscape.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Фронтальне опитування
Альтернативне завдання (Тестування у програмі MyTestX)
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
IV. Формування вмінь та навичок
Методична підтримка: https://sites.google.com/view/bezpecnyj-internet
Безпечний Інтернет
Інтернет – це глобальна всесвітня мережа, яка з'єднує комп'ютери по всьому світу.
Інтернет – це всього лише інструмент. Все залежить від того, хто і в яких цілях його використовує .
Інтернет у житті людини
Ще якихось сто років тому людство не знало про Інтернет і легко обходилося без нього. З розвитком комп’ютерів все стало дуже швидко змінюватися. Тепер це не просто система комп’ютерних мереж, де зберігається неймовірна кількість різної інформації. Це цілий віртуальний світ.
Інтернет використовується майже у всіх сферах діяльності людини. Це і освіта, і космічна сфера, і транспортна система. Поява Інтернету дозволила полегшити наше життя. Тепер не потрібно їхати на вокзал за квитком на поїзд. Не потрібно стояти в черзі, щоб оплатити комунальні послуги. Не обов’язково витрачати багато часу на покупки, адже можна знайти належні Інтернет-магазини, вибрати товар, замовити його та оплатити, не виходячи з кімнати. Навіть похід у театр або кіно став набагато зручніше. Не потрібно їхати в каси, витрачаючи гроші й час на дорогу, досить купити квитки онлайн.
Інтернет спростив життя людей з обмеженими можливостями або людей з зовнішніми недоліками. У них появилася можливість знайти віддалену роботу, виконання якої стає можливим завдяки Інтернету.
Отже, Інтернет вирішує багато життєвих проблем. Можна продавати речі, твори ручної роботи, вірші та оповідання. Можна писати статті для сайтів або Інтернет-видань, програмувати, створювати картинки — та що завгодно! Навіть відсутність освіти не є перешкодою, адже є безліч різних курсів, у тому числі безкоштовних.
Крім того, Інтернет дає можливість спілкуватися з великою кількістю людей. Особливо тих, хто живе за тисячі кілометрів і побачитися з ними немає ніякої можливості. Головне — не переносити своє життя у віртуальну реальність та не забувати, що ніякі технології не замінять справжнього спілкування.
Інтернет пробрався в усі сфери. Цей дивовижний винахід здатний зробити життя кращим і цікавішим, якщо використовувати його з розумом і не замінювати ним справжнє життя. Адже цікавіше нього ще нічого не вигадали!
Сьогодні ми живемо в світі різноманітних технологій, інновацій та дивовижних винаходів людства. Одним з таких винаходів є Інтернет. Це слово, яке знайомо кожному з нас. Без нього наше життя може здаватися сумним та нецікавим. Інтернет дає нам багато можливостей у різних сферах.
Пошук через Інтернет:
Здійснення платежів:
За допомогою електронних платіжних систем можна сплачувати:
Навчання за допомогою мережі:
Дозвілля і розваги:
Комунікації, без яких не можна уявити своє життя:
Інтернет речей та смарт технології
Онлайн сервіси
Всесвітня павутина
Робота онлайн
Хмарні технології
Шкода здоров’ю:
Недостовірна інформація
Крадіжка персональної інформації:
Руйнування сім’ї
Спам і вірус
Сцени жорстокості, порнографія:
Інтернет-залежність
Сьогодні дітям доступно те, що років п'ятнадцять тому було під силу лише спеціалістам і науковцям. Через Інтернет діти і підлітки відкривають для себе світ, формують власну особистість.
Інтернет дає користувачеві величезні можливості. Він виступає і як високотехнологічне джерело комунікації, і як інструмент пошуку й отримання інформації, і як засіб створення чогось зовсім нового.
Для того, щоб ефективно використовувати цей інструмент, потрібні як уміння поводитися з ним, так і певний життєвий досвід, що дозволяє не захлинутися в океані необмежених можливостей Інтернету, вчасно розгледіти підводні камені, рифи і вири віртуального простору.
Інтернет може бути прекрасним і корисним засобом для навчання, відпочинку і спілкування з друзями. Але, як і реальний світ, він теж може бути небезпечним!
А оскільки Інтернет поступово стає чимось культовим. Особливо для вас - молодого покоління. Назвати його просто мережею, як переплетення кабелів у банку або установі, означало б відібрати в Інтернету містичну чарівність чогось, що об'єднує незалежно від будь-яких розділень. Та все ж привчайтеся не «проводити час» в Інтернеті, а бути активними користувачами його можливостей.
І на завершення хотілося б сказати словами одного з великих сучасників: "Інтернет, він не зближує. Це скупчення самотності. Ми начебто разом, але кожен один. Ілюзія спілкування, ілюзія дружби, ілюзія життя"
Тож поки маєте можливість не промінюйте реальне спілкування з близькими і друзями на віртуал. Колись цього може так не вистачати. І жодна мережа ніколи вам не компенсує цього спілкування.
V. Закріплення вмінь та навичок
— Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.
Алгоритм побудови зображення з графічних примітивів
VІ. Практична робота 10. Створення простих векторних зображень
Робота за комп’ютером
Вправа «Світлофор»
(Скажи «так» чи «ні»)
VIІ. Підсумки уроку
Оцінювання обсягу та якості виконання практичної роботи. Формулювання висновку: у чому полягає різниця між клонуванням та копіюванням та які переваги надає використання клонів.
VІІI. Домашнє завдання
Проаналізувати
§ 8.2, ст. 227
https://sites.google.com/view/bezpecnyj-internet
ІХ. Оцінювання роботи учнів