Е́йфелева ве́жа
Е́йфелеваве́жа — архітектурнапам'ятка Парижа, розміщена на Марсовому полі, символ сучасної Франції.
Вежу названо на честь її конструктора Густава Ейфеля. Сам Ейфельназивавїї «300-метровою вежею», інша, народна назва — «Залізналеді».
Популярний туристичний об'єкт, щорічноприймаєпонад 6 мільйоніввідвідувачів.
Вежа стала найвідвідуванішою і найфотографованішою туристичною пам'яткою світу.
Була зведена як тимчасова споруда в ознаменування сторіччя з дня початку Французької революції та до відкриття паризької Всесвітньої виставки 1889 року, що розташовувалась в палаці Трокадеро з 6 травня до 31 жовтня та символізувала багатство і незалежність Франції.
Вежу збиралисьрозібрати через деякий час післязавершеннявиставки, але завдяки уже встановленим там радіоантенам, церішеннябулоскасоване.
У світівідомо про встановленняпонадтридцятькопійвежівід 3 до 336 метрів, одна з них заввишки 3 метри 25 сантиметрівзнаходиться в м. Умань, що на Черкащині. Встановленоїї в центральному парку до дня міста у 2013 році.
Ще одна копіяЕйфеловоївежістоїть у Харкові на території одного з торговельно-розважальнихцентрів. Їївисота 35 метрів. За данимибудівельників, для зведенняспорудизнадобилося 35 т. металу. Відкриттявежівідбулося на День закоханих 2013 року.
Інформатика 9 клас підручник Бондаренко О.О.
№ уроку |
Клас |
Дата |
Назва теми, уроку |
Кількість годин |
Тема 8. Комп’ютерне моделювання |
6 |
|||
41
|
9 |
|
БЖ. Практична робота 11. Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей в різних програмних середовищах |
1 |
МЕТА:
оволодіти практичними навичками створення, опрацювання та дослідження інформаційних моделей в різних програмних середовищах;
вміння будувати міжпредметні зв’язки, творчі здібності, логічне мислення, пам'ять, навички практичного застосування отриманих знань;
Обладнання:
Програмне забезпечення:
Тип уроку: застосування набутих знань, вмінь та навичок, з елементами інтеграції навчальних предметів.
Хід уроку:
І. Організаційний момент. Привітання. Фізкультхвилинка. Безпека життєдіяльності під час уроку. Критерії оцінювання на уроці. Електронне тестування – 2 бали. Завдання 1 практичної роботи – 2 бали, завдання 2 – 4 бали, завдання 3 – 2 бали. Додаткові 2 бали за правильні відповіді протягом уроку. Найвищий бал – 12.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
2.1. Повторення. Основні поняття комп’ютерної графіки.
1. Як називаються програми для створення й редагування зображень?
2. Перелічте види комп’ютерних зображень.
3. Що є елементарним об’єктом растрового зображення?
4. З чого формується векторне зображення?
5.З яких графічних примітивів створюється тривимірне зображення?
6. Що є об’єктом фрактального зображення?
2.2. Фронтальне опитування.
Вправа. Розминка. Давайте пригадаємо вивчений матеріал з розділу Комп’ютерне моделювання. Ви вже знаєте, що:
1.Спрощене подання об’єкта, оригінал якого складно або неможливо дослідити називається (Модель)
2.Процес створення моделі для подальшого дослідження об’єкта називається (Моделювання)
3.Опис важливих для певного дослідження властивостей об’єкта називається (Інформаційна модель)
4.Типи інформаційних моделей:
5. Інформаційна модель, реалізована за допомогою програмного середовища це - (Комп’ютерна модель)
2.2. Перевірка набутих знань. Виконання інтерактивної вправи сервісу Web 2.0 https://learningapps.org/index.php?category=10&subcategory=4192&s= Моделі та моделювання, вправа Інформаційні моделі об’єктів.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Вправа Мозковий штурм. Об’єкт, з моделлю якого ви сьогодні будете працювати знаходиться:
Здогадалися, що це за об’єкт? Так, - це Ейфелева вежа.
ІV. Повідомлення теми і мети уроку.
4.1. Оголошення нової теми і мети уроку. Пояснення матеріалу.
Протягом уроку вам доведеться створити інформаційну модель Ейфелевої вежі в різних програмних середовищах. До речі, який типу інформаційної моделі Ейфелевої вежі я надала презентуючи її? (словесну (усний опис)), графічну (зображення), а яке програмне середовище при цьому використовувала? (редактор презентацій Power Point).
Отже, тема уроку «Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей в різних програмних середовищах».
V. Закріплення знань, вмінь та навичок.
5.1. Виконання учнями практичної роботи на комп'ютері. Практична робота.
Повторення правил безпеки в комп‘ютерному класі.
Надання алгоритму виконання практичної роботи.
9-Б» вкладені файли-заготовки.
VІ. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
6.1. Обговорення результатів виконаної роботи. Демонстрація створеної моделі:
Хвилинка відпочинку. Віртуальна подорож до Ейфелевої вежі (відео).
VІІ. Підсумки уроку.
7.1. Ви створювали інформаційні моделі вже існуючого об’єкта. В реальних умовах відбувається навпаки спочатку - створення інформаційних моделей майбутніх об’єктів, а потім результати відтворюються при будуванні даної моделі.
Рефлексія.
І наостанок: Героїня нашого уроку має понад 30 копій у світі від 3 до 336 метрів, одна з них заввишки 3 метри 25 сантиметрів знаходиться в м. Умань, встановлено її в центральному парку до дня міста в 2013 році. Ще одна копія Ейфелевої вежі стоїть у Харкові на території одного з торгівельно-розважальних центрів. Її висота 35 метрів, для зведення споруди знадобилося 35 т металу. Відкриття вежі відбулося в День закоханих 2013 року.
Сьогодні для нашої країни відкритті кордони в Європу, тож саме у вас буде можливість в недалекому майбутньому на власні очі побачити всю величну красу Ейфелевої вежі в Парижі та можливо пригадати наш сьогоднішній урок.
7.2. Оцінювання учнів. Учні підраховують отримання на уроці бали. Наголошують результат.
VІІІ. Домашнє завдання. Повторити § 31 підручника, повторити тему «Векторний графічний редактор» §8.
вчитель Челенкова Н.Т.