Урок "Безпека дітей в інтернеті"

Про матеріал
Розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет; розвивати уважність, спостережливість, мовленнєві навики, пам’ять, виховувати інформаційну культуру дітей.
Перегляд файлу

 

 

Картинки по запросу міжнародний день безпечного інтернету для дітей виховна година 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSYf3fAr0kT5DtM9ShZ_SfIp-M_tbfPmJ85LVlalfwWcn5oKQvj 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                        Вчитель початкових класів

                                           Малофонтанського НВК

                                           Москаленко С.В.

 

 

 

 

    2019 рік

 

 

      Тема:   Безпека дітей в Інтернеті

Мета: розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет; розвивати уважність,  спостережливість, мовленнєві навики, пам’ять, виховувати інформаційну культуру дітей.

Обладнання: ілюстративний матеріал, епіграф до уроку, вірш, доступ до мережі Інтернет.

     Хід уроку:    І.  Організаційний  момент.

                           IІ. Актуалізація опорних знань:

    Сьогодні на уроці ми розширимо знання про безпечний Інтернет.

То ж згадаймо, що означає слово «безпека», яке лексичне значення цього слова, яку роль відіграє це слово у вашому житті.

    Безпека – це те, що нас попереджає, застерігає пропонує виконувати завдання так, а не інакше. Безпека відіграє важливу роль в нашому житті. Безпека – це правила поведінки на воді, на льоду, з електричними приборами, піротехнічними засобами і т.д.

    Використаємо до нашого уроку  епіграф:

                               Безпека – це життя людини,

                               Безпека – це наше майбуття.

                               Прийміть до серця світ природи –

                               Прекрасне буде всіх життя!

 

 ІII. Повідомлення теми  уроку:

    Сьогодні  ми на уроці з вами  розглянемо тему «Безпека дітей в Інтернеті»

IV. Сприйняття нового матеріалу:

  У давні часи, щоб отримати якусь інформацію  люди використовували листи. А листи відправляли човном, пароплавом. «Доставка» інформації тривала місяць – півроку. Потім стільки ж люди чекали відповіді. З появою літаків на відправку листа і відповіді чекали вже не 2 місяці, а 2 тижні. З появою Інтернету лист відправляється і отримується відповідь через кілька секунд.

У наш час сучасна молодь вільно володіє можливостями Інтернету та мобільних телефонів, а школярі, можливо, не розуміють, як без цього жив світ 20 років тому. На початку 1996 року по всьому світу нараховувалось 30 млн. користувачів Інтернету.У даний час Інтернетом користується 710 млн. людей. Найбільше зростання користуванням Інтернетом відбувається серед молоді.

   У всьому світі діти та підлітки є найбільшими користувачами інформаційно-комунікативних технологій . Вони широко користуються мобільними телефонами, включаючи пересилки SМS, шукають інформацію на Інтернет- сторінках (повідомлення чи біографію письменників, композиторів, спортсменів та інших видатних людей), розвивають свій кругозір знань (шукають в Інтернеті ребуси, шаради, кросворди, головоломки та інші розвиваючі завдання для вивчення якої-небудь теми). Прочитують письменників твори, мають гарну підготовку до кожного уроку різних предметів. Можна цікаво підготувати виховні чи інші класні, шкільні та позакласні заходи, які мають позитивні результати у вихованні молодого покоління. Можна ретельно самостійно підготуватись до іспитів (старшокласникам). Брати активну участь в електронних конкурсах, олімпіадах, конференціях… не тільки міських, обласних, але й у Всеукраїнських, Міжнародних. Школярі пишуть листи та відправляють їх через електронну пошту, створюють свої блоки, спілкуються в чатах та соціальних мережах, обмінюються музикою та фільмами, обговорюють проблеми в форумах, розвиваючи своє мовлення, пам’ять, використовують веб-камеру, skype, та грають в онлайн-ігри.

   Але ми завжди повинні пам’ятати, що  Інтернет є не тільки безпечним, але й небезпечним.

Надмірне перебування дітей за комп’ютером може призвести: до ізоляції сором’язливих дітей, відволікати їх від інших видів діяльності, таких як виконання домашньої роботи, заняття спортом, сон, спілкування з іншими дітьми, особливо нецензурною лексикою.

 В Інтернеті швидко розвивається злочинне спілкування. Агресивно налаштовані особи у своїй діяльності. Вони розповсюджують віруси, торгівлю людьми та дітьми через онлайн, розповсюджують фільми з насильства та жорстокості над неповнолітніми, залякування та приниження. Намагаються залучити неповнолітніх дітей до наркотичних засобів, суїциду, ігрову залежність з негативним змістом.

Небезпечні в Інтернеті контакти з незнайомими людьми та зустрічі з ними в реальності.

Діти молодшого та середнього віків повинні користуватися сімейною адресою електронної пошти, а не власною. Проте власна кореспонденція має залишатися у сімейній папці вхідних повідомлень, щоб батьки могли перевірити і застерегти вас, діти, про підозрілі на вигляд повідомлення. Також можна попрохати провайдера, які варіанти сімейних облікових записів електронної пошти він пропонує, та розглянути можливість використання фільтрів електронної пошти, що запобігає надходженню спаму. Це є актуальною проблемою в даний час, тому не потрібно приховувати від батьків свою зайнятість в Інтернеті.

 Також  ви добре знаєте, що в Інтернет – це легкий спосіб для знайомства.

 

                              Запам’ямайте правила безпеки в Інтернеті  для дітей :

 

1. Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи.

2. Якщо знайдете якусь інформацію, що турбує вас, негайно сповістіть про це батьків.

3. Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а зустріч повинна відбутися в громадському місці й у присутності батьків.

4. Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків.

5. Не відповідати на невиховані і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то сповістіть про це батьків, нехай вони зв’яжуться з компанією, що надає послуги Інтернет.

6. Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви збираєтесь заходити.

7. Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.

8. Не давати нікому крім батьків свої паролі, навіть найближчим друзям.

9. Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.

10. Не шкодити і не заважати іншим користувачам.

 

V. Узагальнення та систематизація  знань:

   На закінчення нашого уроку прослухайте вірш  «Безпечний Інтернет»

 

Не можу уявити

Життя без Інтернету,

Що всі куточки світу

Заплів в свої тенета.

 

                                                   Лиш кнопку я натисну –

Відкриються в вікні

Новин велика збірка

І правила, й статті.

 

Встають переді мною

Найвищі в світі гори.

Ліси стоять стіною,

Хлюпочуть хвилі моря.

 

Я побуваю в шахті

І в космос піднімуся.

З подругою в контакті

Я легко поділюся.

 

Та є у «павутині»

Картинки не хороші,

І сайти підозрілі,

Настроєні вороже.

 

А є й такі там сайти,

Мов вовк в овечій шкурі –

Поки їх розпізнаєш,

Вони тебе обдурять.

 

Учись добру в мережі,

Шукай знання й новини,

А сайти злі, що брешуть,

Обходить ми повинні.

 

VІ. Підсумок уроку:

   Тільки в процесі інтелектуального та культурного розвитку людина може оцінити всі переваги Глобальної мережі. Для цього у неї є всі можливості. Адже, хто володіє інформацією, той володіє світом. Тільки не треба забувати, що інформацію можна легко пошкодити та знищити, тому безпека роботи в Інтернеті є основоположною на початку роботи у Всесвітній павутині.

                  Життя людини – це найдорожчий Божий дар на Землі.

                  Будьте обережними з безпечним Інтернетом!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
13 січня 2022
Переглядів
819
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку