Урок: "Біоніка. Ескіз об’єкту, де є виразна природна форма." (конспект уроку обр. мистецтва в 7 кл.)

Про матеріал

Урок образотворчого мистецтва "Біоніка. Ескіз об'єкту, де є виразна природна форма." дає змогу розширити уявлення про дизайн, ознайомити учнів з наукою біонікою та показати її значення в житті людей, спонукає до пізнання законів природи, пошуку біонічних форм. Навчає створювати контурні замальовки спрощених природних форм, розвиває фантазію, уяву, творчу думку, акуратність в роботі, увагу, зорове сприйняття.

Перегляд файлу

Урок 20 (7 клас)

ТЕМА: Біоніка. Ескіз обєкту, де є виразна природна форма.

 МЕТА УРОКУ: Розширити уявлення про дизайн, ознайомити з наукою біонікою та показати її значення в житті людей. Спонукати до пізнання законів природи, пошуку біонічних форм. Навчити створювати контурні замальовки спрощених природних форм. Розвивати фантазію, уяву, творчу думку, акуратність в роботі, увагу, зорове сприйняття.

МАТЕРІАЛИ ТА ПРИСТРОЇ: альбом, кольорові олівці, фломастери, гелеві ручки, лінійка.

 ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: презентація відео наочність, роздатковий матеріал, фонова музика.

Хід уроку:

1.    Організаційний момент.    Готовність учнів і матеріалів до уроку.  Емоційне введення в урок ( відео)

2.    Актуалізація діяльності.

А) Які сфери  людського життя ви побачили  у відео?

Б) Як називається наука, яка межує та об’єднує   біологію, техніку та математику? (Біоніка)

В) Хто вважається «батьком»  біоніки? (да Вінчі)     

Г) Яке відношення має біоніка до дизайну?

( люди запозичають та  черпають ідеї  у природи)

3.  Мотивація навчальної діяльності.

 Ми  у відеоряді побачили різні сфери  життя та діяльності людини і впевнилися, що всі ці форми, конструкції, предмети  нагадують нам звичайні образи , взяті у природи.

( Презентація)

 

4.  Тема і мета уроку.

«Біоніка. Ескіз об’єкту, де є виразна природна форма.»

  Біоніка – це наука про використання знань,  конструкцій і форм, принципів  і технологічних процесів    живої природи в техніці і будівництві.   Академіки характеризують цю науку як цілеспрямовані пошуки в «живій» природі «зразків» для створення технічних засобів. 

На протязі багатьох століть люди вивчали, досліджували і копіювали живу природу.

Це кропіткий процес, який вимагає спостереження, точних математичних розрахунків, знання будівельних технологій та якості будівельних  матеріалів.

Основні методи дизайнерської біоніки.      

        1) Дослідження живих організмів.

        2) Відбір необхідних і корисних функцій живої  природи. Створення ескізу.

        3) Знаходження методів і способів технічного  моделювання біологічних процесів.

          4) Моделювання нових об’єктів.

        5) Розробка технічного зразка.

Давайте перевіримо, чи ви впізнаєте природні форми?

          

    

5.Творча робота учнів.

  • Створити ескіз біонічної споруди або  автомобіля,
  • взявши за основу форму, рухи, будову частин організмів тварин чи рослин.
  • Кольорову гаму передати фломастерами, олівцями, гелевими ручками.

 

Практична робота.

( демонстрація учнівських робіт)

6. Актуалізація набутих знань. «Місце архітектора».  Учні, які справились із завданням скоріше, по одному сідають в крісло «Архітектора» і демонструють свої роботи. Інші учні класу задають питання архітектору щодо правильності втілення його біонічної ідеї.

7. Оцінювання робіт.

Кращі ідеї оцінюються високим балом «Найкращий на уроці!».

8. Домашнє завдання: Принести матеріали для наступного уроку.

 

1

 

docx
Додано
7 лютого 2018
Переглядів
6494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку