Урок '' Body parts and appearance''

Про матеріал

План- коспект уроку для 1 класу на тему ''Частини тіла і зовнішність''. Тип уроку - комбінований. Урок на повторення вивчених ЛО тем, числівників, кольорів і граматичних конструкцій. Також повторення вивчених літер алфавіту. Формувати навички монологічного мовлення на рівні мікро-висловлювання. Розвивати фонематичний слух. Виховувати доброзичливість, старанність, звичку до систематичної розумової праці.

Перегляд файлу

Тема. Дозвілля

Підтема. Зовнішність. Частини тіла

Тип уроку: комбінований

Цілі. Повторити й активізувати вивчені ЛО за темою «Зовнішність та частини тіла»; практикувати учнів у їх вимові; ознайомити з структурами It is…, It has got… Формувати навички монологічного мовлення на рівні мікро-висловлювання. Розвивати фонематичний слух. Повторити лічбу до 10. Виховувати доброзичливість, старанність, звичку до систематичної розумової праці. Ввести нову літеру Tt.

Змістова лінія. Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.

Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть називати частини тіла, виконувати прості інструкції, описувати зовнішність.

Хід уроку

І. Уведення в іншомовну атмосферу.

1. Привітання ( ранкове коле)

2. Song ‘’ I wake up’’

3. Повідомлення теми уроку

T: The topic of our lesson is ‘’Appearance and parts of the body’’

4. Фонетична розминка.

T: First of all let`s drill our tongues and recite a tongue–twister.

Repeat after me:

  [ŋ] Eyes for seeing,

       legs for walking,

       Tongue for tasting

       and for talking

ІІ. Основна частина.

1. Повторення частин обличчя

a) Listen and repeat

/h/ a head, hair

/i:/ cheeks, teeth

/ei/ a face

/ou/ a nose

/ai/ eyes

/ie/ ears

/au/ a mouth

б) Гра ‘’ Magic Bag’’

T: I have got a magic bag. You have to take out a card, name and touch the specific part of your face depicted on the card.

2. Повторення частин тіла

          а) Listen and repeat

           T: Stand up. Split into two long lines to make teams. Listen and repeat: a neck, shoulders, arms, hands, fingers, legs, knees, toes. Now listen and do: touch your classmate’s legs, hands, etc.

          3. Фізкультхвилинка (Song)

              Bop bop bop

              Body body bop bop bop

Bop bop bop

Body body bop bop

Tap my eyes

Tap my ears

Tap my nose

Tap my mouth

Tap tap tap my body

 Bop bop bop

Shaking my head

 Shaking my shoulders

 Shaking my waist

Shaking my hips

 Shaking Shaking Shaking my body

 Bop bop bop

Touching my arms

 Touching my hands

 Touching my legs

Touching my feet

 Touching Touching Touching my body

 Bop bop bop

 Everybody bop bop Yeah!

          4. Уведення граматичних структур

           a) Рахунок до 10

           б ) Answer the questions.( Make up a circle)

            T: We say I have got….( у мене є). Catch a ball and answer How many ears/legs/eyes/noses/mouths have you got?

           в) Опис монстра ( групова робота)

          T: When we describe an animal, a monster or a thing we say: It has got…..Look at this monster and describe it. Work in a team of three. Everyone has to make up a sentence.

           г) Draw a picture of an unusual animal.

Distribute paper sheets and instruct learners to use a pencil. They will have to listen and draw a picture of  an unusual animal.

Ex: 1. It has a big head

2. It has 3 eyes and 4 ears

3. It has a long body

4. It has 3 legs and 5 arms.

            5. Вивчення літери Tt.  

             a) повторення вивчених літер

             б) перегляд мультика

              T: Meet a letter Tt. Watch a cartoon and name the words that start with Tt

ІІІ. Заключна частина.

1. Підсумок уроку.

 - What new letter did you learn?

 

docx
Додано
27 березня 2019
Переглядів
1612
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку