Конспект уроку створений для 3 класу за підручником Карпюк. Під час уроку учні ознайомлюються із темою Present Simple, вчаться виражати власні думки використовуючі нові лексичні та граматичні структури. Для більш яскравого орієнтування у конспекті раджу звернутися до моєї презентації за відповідною назвою.
Тема: «Приміщення. Present Simple»
Мета: повторити з дітьми вживання займенників, форму to be; ознайомити дітей з граматичною структурою часу Present Simple; дати та закріпити знання лексичних одиниць уроку; розвивати мислення, іншомовну вимову, формувати фонематичний слух; виховувати прагнення до вивчення іноземної мови, бажання підтримувати іншомовний діалог.
Обладнання: ТЗН, роздатковий матеріал.
Хід уроку
І Організація класу
Good morning, good morning
Good morning to you.
Good morning, good morning
I am glad to see you.
My name is Anastasia Olexandrivna and I am your English teacher for today. Мене звуть Анастасія Олександрівна і я ваша вчителька англійської на сьогоднішній день.
А) Введення в мовне середовище
- We have a guest. До нас завітав гість. Listen poem and answer the question “Who is it?” Прослухайте вірш та скажіть, хто це?
The animal that has a red bushy tail is ... Тварина, яка має рудий пухнастий хвіст – це… (a fox – лисиця)
Б) Фонетична розминка.
- Look. Reddy has the presents for us. Погляньте, у Редді є для нас подарунки. Вона підготувала для нас хатинки зі своїми літерами- словами. На даху живуть буквосполучення, трошки нижче – звуки, а ще нижче – слова. Давайте прочитаємо першу хатинку. Другу. The girls reading only the first house, the boys reading only second house.
II Актуалізація опорних знань
- Діти, сьогодні на урок Редді прийшла до вас не сама, а зі своїми таємницями. Та перш ніж вона вас з ними познайомить, вона хоче перевірити, чи готові ви до знайомства із її таємницями. А буде перевіряти вона це за допомогою незакінчених речень. So, be attentionaly. Будьте уважні.
- Вставте у реченні am, is або are:
1. I … English teacher.
2. She … my mother.
3. He … a doctor.
4. It … my dog.
5. You … my best friend.
6. We … pupils.
7. They … cats.
- Розумнички! Ви дуже добре впоралися із цим завданням і готові до знайомства з таємницями Редді.
III Вивчення нового матеріалу
А) Знайомство з лексичними одиницями
- Reddy likes to spend her time so interesting. She likes going to the swimming pool (repeat and translate), the camp, the café, the room for girls, our school, our party hall, our sports ground, your house\ flat, our classroom.
Б) Відпрацювання лексичних одиниць.
- Game «the Toy»
Reddy likes to play in games very much, so, let’s to play in her favorite games. The 1st game is “the Toy”. Ви будете передавати іграшку по ряду, потім – по другом ряду так, щоб іграшка побувала у кожного в руках. Коли я говорю “Stop”, учень, у руках якого є іграшка, має перекласти на українську мову назване мною слово.
Say in English. Скажіть що зображено на малюнку на англійській мові.
Фізхвилинка
Our fox so tired. Наша лисиця дуже втомилася. So, let’s have a rest, stand up please. Тож, давайте відпочинемо, підведіться будь ласка. We will dancing now. Зараз ми будемо танцювати. Let’s do it together.
В) Ознайомлення з граматичним матеріалом.
Reddy knows a lot of interesting stories. And we will listen one of them now. Будьте уважні та скажіть, як звали старичків.
Жив на світі , в одному лісі під назвою Present simple, старічок-лісовичок, звали його Do. Був у нього брат-близнюк, якого звали does. Вони дуже любили квіти та займалися вирощуванням квітів. Do вирощував троянди, а Does – тюльпани. Кожну зі своїх квіточок пильнували лісовички, та навіть дали кожній з них ім*я. Квіти do мали такі імена: I, We, You, They. А квіточки Does – He, she, it. Старічки постійно спілкувалися зі своїми квіточками задаючи їм такі питання:
Коли квіточки погоджувалися, вони відповідали просто - yes, I do \ yes, she does. А якщо не погоджувалися – говорили: No, they don’t\ No, it does not.
Так і жили лісовички зі своїми квітами у повній злагоді.
Г) Закріплення граматичних структур
Самостійна робота на картках:
Д) Читання та переклад ex 1 p 22
IV Підсумок уроку
V Оцінювання
VI Домашнє завдання