Урок "Buildings. Present Simple"

Про матеріал

Конспект уроку створений для 3 класу за підручником Карпюк. Під час уроку учні ознайомлюються із темою Present Simple, вчаться виражати власні думки використовуючі нові лексичні та граматичні структури. Для більш яскравого орієнтування у конспекті раджу звернутися до моєї презентації за відповідною назвою.

Перегляд файлу

Тема: «Приміщення. Present Simple»

Мета: повторити з дітьми вживання займенників, форму to be; ознайомити дітей з граматичною структурою часу Present Simple; дати та закріпити знання лексичних одиниць уроку; розвивати мислення, іншомовну вимову, формувати фонематичний слух; виховувати прагнення до вивчення іноземної мови, бажання підтримувати іншомовний діалог.

Обладнання: ТЗН, роздатковий матеріал.

Хід уроку

І Організація класу

Good morning, good morning

Good morning to you.

Good morning, good morning

I am glad to see you.

My name is Anastasia Olexandrivna and I am your English teacher for today. Мене звуть Анастасія Олександрівна і я ваша вчителька англійської на сьогоднішній день.

А) Введення в мовне середовище

- We have a guest. До нас завітав гість. Listen poem and answer the question “Who is it?” Прослухайте вірш та скажіть, хто це?

The animal that has a red bushy tail is ... Тварина, яка має рудий пухнастий хвіст – це… (a fox – лисиця)

  • Yes, right you are. It is a fox. Her name is Reddy. Її звуть Редді. What is your name? She is 10. Їй 10 років. How old are you? Скільки тобі років? She is from Great Britain. Вона з Великобританії. Where are you from? Звідки ти? Reddy lives in London. Редді живе в Лондоні. Where do you live?

Б) Фонетична розминка.

- Look. Reddy has the presents for us. Погляньте, у Редді є для нас подарунки. Вона підготувала для нас хатинки зі своїми літерами- словами. На даху живуть буквосполучення, трошки нижче – звуки, а ще нижче – слова. Давайте прочитаємо першу хатинку. Другу. The girls reading only the first house, the boys reading only second house.

II  Актуалізація опорних знань

- Діти, сьогодні на урок Редді прийшла до вас не сама, а зі своїми таємницями. Та перш ніж вона вас  з ними познайомить, вона хоче перевірити, чи готові ви до знайомства із її таємницями. А буде перевіряти вона це за допомогою незакінчених речень. So, be attentionaly. Будьте уважні.

- Вставте у реченні am, is або are:

1. IEnglish teacher.

2. She … my mother.

3. He … a doctor.

4. It … my dog.

5. You … my best friend.

6. We … pupils.

7. They … cats.

- Розумнички! Ви дуже добре впоралися із цим завданням і готові до знайомства з таємницями Редді.

III Вивчення нового матеріалу

А) Знайомство з лексичними одиницями

- Reddy likes to spend her time so interesting. She likes going to the swimming pool (repeat and translate), the camp, the café, the room for girls, our school, our party hall, our sports ground, your house\ flat, our classroom.

Б) Відпрацювання лексичних одиниць.

- Game «the Toy»

Reddy likes to play in games very much, so, let’s to play in her favorite games. The 1st game isthe Toy”. Ви будете передавати іграшку по ряду, потім – по другом ряду так, щоб іграшка побувала у кожного в руках. Коли я говорю Stop, учень, у руках якого є іграшка, має перекласти на українську мову назване мною слово.

  • Game “What is on a picture?”

Say in English. Скажіть що зображено на малюнку на англійській мові.

Фізхвилинка

Our fox so tired. Наша лисиця дуже втомилася. So, let’s have a rest, stand up please. Тож, давайте відпочинемо, підведіться будь ласка. We will dancing now. Зараз ми будемо танцювати. Let’s do it together.

В) Ознайомлення з граматичним матеріалом.

Reddy knows a lot of interesting stories. And we will listen one of them now. Будьте уважні та скажіть, як звали старичків.

Жив на світі , в одному лісі під назвою Present simple, старічок-лісовичок, звали його Do. Був у нього брат-близнюк, якого звали does. Вони дуже любили квіти та займалися вирощуванням квітів. Do вирощував троянди, а Does – тюльпани. Кожну зі своїх квіточок пильнували лісовички, та навіть дали кожній з них ім*я. Квіти do мали такі імена: I, We, You, They. А квіточки DoesHe, she, it. Старічки постійно спілкувалися зі своїми квіточками задаючи їм такі питання:

  • Do I can fly? Do you can fly? Do we can fly? Do they can fly?
  • Does he likes water? Does she likes water? Does it likes water?

Коли квіточки погоджувалися, вони відповідали просто -  yes, I do \ yes, she does. А якщо не погоджувалися – говорили: No, they don’t\ No, it does not.

Так і жили лісовички зі своїми квітами у повній злагоді.

  • Як зовуть старичків- лісовичків?
  • Як називався ліс, в якому жили старички?
  • Як зовуть троянд, які належали старичку Do?
  • Як зовуть тюльпани, які належали старичку Does?
  • Як погоджуються троянди? Тюльпани?
  • Як заперечують троянди? Тюльпани?

Г) Закріплення граматичних структур

Самостійна робота на картках:

  • Reddy has so very interesting  task for us. У Редді є для вас цікаве завдання. Дайте відповіді на запитання: Yes, I do або No, I don’t
  1. Do you do sports?
  2. Do you play football?
  3. Do you play tennis?
  4. Do you play golf?
  5. Do you swim?
  6. Do you read books?
  • Read and translate.

Д) Читання та переклад ex 1 p 22

IV Підсумок уроку

  • Reddy must go the her house. Нажаль, Редді повинна повертатися додому. Але вона хоче перевірити, як добре ви засвоїли знання на сьогоднішньому уроці. Тому ми проведемо з вами опитування.
  1. What words do you remember for our lesson?
  2. Translate the words.
  3. З якими словами ми вживаємо Do? Does?
  4. Як троянди погоджуються? Як тюльпани?
  5. Як троянди заперечують? Як тюльпани?
  6. What task was difficult? Easy?

V Оцінювання

  • Порахуйте ваші фішки. Сьогодні ви маєте такі оцінки.

VI Домашнє завдання

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
20 липня 2018
Переглядів
2203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку