Урок. " Буква ї". Урок - подорож.,

Про матеріал
Урок розроблений по темі " Буква ї" проводиться в 1 класі НУШ в післябуквариковий період, містить різні форми та методи роботи ,цікаві завдання, які активізують роботу дітей на уроці..
Перегляд файлу

Тема .  Буква ї. Урок - подорож

Мета :

O    формування предметних компетентностей :    продовжити формувати у дітей уявлення про звуко- буквені    співвідношення в системі голосних української мови, вчити логічно і послідовно висловлювати свої думки;

розвивати увагу, мислення, пам’ять, мовлення дітей,

виховувати любов та повагу до України, гордість за рідний край, патріотичні почуття

  • формування ключових компетентностей :
  •  спілкування державною мовою,
  • уміння навчатися впродовж життя

 

Обладнання : презентація про Київ, картки для роботи в парах, предметні малюнки.

 Тип уроку : урок застосування знань, умінь і навичок

Освітні галузі : мовно – літературна , громадянська, історична

Хід уроку

I. Організаційна частина

Вправа « Очікування»

  • Що ви очікуєте від уроку?
  • Що нового хотіли б дізнатися?
  • Які види роботи хотіли б виконати?

Щоб такий урок відбувся , потрібно

                                  Не просто слухати, а чути

                                  Не просто дивитися, а бачити

                                  Не просто думати, а міркувати

                                  Дружно й плідно працювати.

II. Актуалізація опорних знань.

1. Фронтальне опитування.

Гра « Мікрофон»

  • Скільки букв в українському алфавіті?
  • Які звуки вони позначають?
  • Якими бувають приголосні звуки?
  • Скільки голосних звуків?
  • Скільки голосних букв?

III. Оголошення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми вирушимо в подорож,але щоб дізнатися , нам треба пригадати все , що ми знаємо про букву ї.

Тема уроку. Буква ї.

Наше завдання: правильно виконувати звуко – буквений аналіз, правильно називати букви і звуки, записувати слова та речення.

 

 

 

IV. Робота над темою.

Ми будемо подорожувати транспортом.

А яким саме? Ми маємо три види транспорту. Виберемо той вид транспорту, у слові якого звуків більше, ніж букв. ( автобус, літак, поїзд)

ПОЇЗД – звуко – буквений аналіз ( 5 букв, 6 звуків, 2 склади)

 

Перша станція « Пригадайка»

  • Пригадайте, що ви знаєте про букву ї? Наприклад.
  • Чим буква ї відрізняється від букв я, ю, є? Адже вони також позначають 2 звуки. Чи завжди?
  • А ще про яку букву ми можемо сказати, що вона завжди позначає 2 звуки?

 

Друга станція « Розумники»

 Робота з підручником с. 26 вправа 2 ( усно)

                                                Вправа 3 ( усно)

Робота в зошиті : число, каліграфічна хвилинка Її

 

Фізкультхвилинка

Їдуть – їдуть поїзди.

До столиці трудової,

В славне місто Київ – град,

Що цвіте, мов пишний сад.

Третя станція « Дружна» ( робота в парах)

Ваше завдання : прочитати текст і підкреслити слова , у яких є голосний звук, що завжди позначає 2 звуки.

 

З давніх – давен українські мальви росли коло кожної хати. Ці квіти любили дівчата і заплітали їх у свої вінки.

 

Гра « Не помились»

Їжачок, коли котився клубочком, то наколов на голочки деякі букви, і не може прочитати слова.

… хав                         солов’…

…жачиха                   …дальня

…жа                          

сиро…жки

 

Гра « Утвори слова « ( самостійна робота )

Ваше завдання : з’єднати частини слів , щоб утворилося слово.

Ук                                їхали

Кра                              їса

Ра                                 їв

При                              раїна

Ки                                 їна              Які слова утворили? Перевіримо

Наступна станція « Київська»   Обережно ! Двері відчиняються!

                  ( презентація)

Київ. Україна. Ці слова з великою любов’ю промовляє кожний українець.

Київ – веселе і красиве місто. Він стоїть на річці Дніпро.

Київ – серце України

І найкраще місто в світі.

 Особливо красиве воно навесні, коли цвітуть каштани, липи, клени.

Київ, Київ – красень наш зелений

Найкрасивіша вулиця – Хрещатик.

Справжньою окрасою Києва є його мости, їх у місті багато.

 Київ – столиця України.Тут працює Уряд, Кабінет Міністрів.

В столиці багато вищих навчальних закладів. Одним з найстаріших вузів є Державний університет імені Т. Г. Шевченка. Його легко впізнати. Це будинок яскраво – червоного кольору.

Багато пам’ятників.

Київ сучасний ! Це квітучий сад, місто веселих пісень і творчої праці. Крилатий вітер з Дніпра розвиває над вільним Києвом блакитно – жовтий прапор свободи і незалежності.

  • Діти, вам подобається жити на Україні?

ФІЗКУЛЬТХВЛИНКА

  • Ми зараз попробуємо з гордістю промовити слова : « Я – українка!» , « Я – українець!» ( хором, дівчатка – окремо, хлопчики – окремо, хором)

 

  • Боже на небі, линуть до тебе

Наші простенькі дитячі слова

  Ми – твої діти, ми – твої квіти,

                                        Ми – України надія жива.

Вправа 4 с. 27

 

І остання станція « Підсумкова»

Ось наша подорож добігла кінця.

  • Яка літера вам допомогла записати, прочитати слова?
  • Чи здійснилися ваші очікування?
  • Ви мене чули, бачили, міркували, плідно працювали.

За допомогою смайликів оцініть свою роботу.

 

 

docx
Додано
30 травня 2021
Переглядів
556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку