Урок "Чи багато невідомого навколо? Як діяти, коли дзвонять/пишуть з незнайомого номера?"

Про матеріал
Добрий день! Пропоную розробку уроку "Я досліджую світ" для учнів 3 класу НУШ.
Перегляд файлу

Клас: 3

Предмет: ЯДС

Вчитель класу: Уніят Марія Михайлівна

Тема. Чи багато невідомого навколо? Як діяти, коли дзвонять/пишуть з незнайомого номера?

Мета: поглибити знання про користування електронними пристроями зв’язку; сформувати навички дій у ситуації, коли дзвонять/пишуть з незнайомого номера; активізувати пізнавальну діяльність; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; розвивати мислення, вміння досліджувати, уяву, зв’язне мовлення, пам’ять, увагу; виховувати ціннісне ставлення до природи.

Обладнання: ноутбук, презентація, підручник, відеоматеріали.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

  1. Організація учнів до уроку
  1. Привітання

Всіх вас рада привітати

І найкраще побажати!

Світ досліджувати будемо,

І разом на уроці ми потрудимось!

Добрий день!

  1. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів
  1. Ранкова зустріч
    1.   Емоційне налаштування

«Формула уроку»

Формула 1: (У+О)×(В+С)×Р=З

(У – увага, О – організованість, В – взаємодопомога, С – спілкування, Р- робота, З – знання).

За цією формулою працюймо весь урок!

  1.   Вправа «Вітрила»

- Корабель – це символ надії, символ змін і чогось нового. Не секрет, що на уроці ми дізнаємося щось нове. Подивіться на дошку й оберіть корабля, на якому Ви хочете подорожувати на сьогоднішньому уроці. І нехай цей корабель понесе Вас незвіданими просторами української мови. Я впевнена, що якого б корабля Ви не вибрали, під якими б вітрилами не попливли, Вас обов’язково чекатиме на уроці успіх.

  1.   Метеорологічні спостереження

Проведемо метеорологічні спостереження:

- Яка у вас погода за вікном?

- Який стан неба?

- Чи є опади?

- Який напрям вітру?

- Яка температура повітря?

Чудово!

  1. Перевірка домашнього завдання

Зараз ми з вами перевіримо виконане вами домашнє завдання!

  1. Актуалізація опорних знань учнів
  1. Вправа «Пригадай!»

Учні, минулого разу ми ознайомилися із морською пригодою Жевжиків?

Спробуйте відповісти на декілька моїх запитань:

- Чому Номул захотів стати людиною?

- Який винахід Пузлика використали Жевжики?

- Що хорошого вони зробили?

  1. Повідомлення теми уроку

Сьогодні ми з вами продовжимо пізнавати невідоме!

Нашим завданням є дізнатися як діяти, коли дзвонять/пишуть з незнайомого номера. Здобуті навички ми закріпимо за допомогою виконання тематичних завдань!

 

 

 

  1. Пояснення нового матеріалу
  1. «Морські назви»

- Поміркуймо разом!

По черзі ви обираєте назву, яка вас найбільше зацікавила і висловлюєте свої припущення стосовного того, чому саме місце має таку назву!

  1. «Морська математика»

Спробуймо повправлятись в обчисленнях!

Роботу тривала 7 місяців і 20 днів!

  1. Вправа «Закономірність»

Наступне наше завдання теж цікаве!

Нам потрібно встановити закономірність!

Поміркуйте! Який корабель мав би бути зображений після фіолетового?

- Так, я теж гадаю, що рожевий!

  1. «Морський бій»

Маємо цікаве завдання!

Ми спробуємо його виконати в класі!

Зіграємо у морський бій!

На флоті суперника ходи буде виконувати комп’ютер, а на нашому флоті кораблі розставлятимемо ми!

Готові!? Розпочинаймо!

  1. «Телефонні шахраї»

Розглянемо ситуацію наведену нижче!

Що ви порадите робити хлопчику?

- Проаналізуємо пам’ятку!

  1. Фізкультхвилинка

Ви вправно працювали! Якщо вже втомились, то у чат я надіслала посилання. Перейшовши за ним, ви зможете провести фізкультхвилинку!

  1. Закріплення вивченого матеріалу
  1. Робота з підручником

«Вікторина»

Перед нами не просте завдання. Треба виконати завдання вікторини.

Записавши літери у відповідному порядку, ми отримаємо назву місцевості, у якій гніздяться унікальні птахи!

(+ - + + + - + - - - - + - + +/-)

Кінбурнська коса

Кінбурнська коса лежить на природному міграційному шляху багатьох видів птахів. Тут вони збираються для відпочинку, гніздування, зимують. Тут трапляється понад 240 видів птахів. На Кінбурнській косі мешкають пелікани, великі колонії чапель, на островах Довгому і Круглому — гага.

  1. Повідомлення домашнього завдання

На домашнє завдання вам потрібно поспостерігати, які пташки є у ваші місцевості!

Вам потрібно буде розповісти про них та сказати, як про цих пташок можна піклуватись!

  1. Підсумок уроку
  1. Рефлексія

Наш урок підходить до завершення!

Оберіть настрій, з яким ви закінчуєте урок!

Відповідь обґрунтуйте!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 травня 2022
Переглядів
1789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку