Клас: 3
Предмет: ЯДС
Вчитель класу: Уніят Марія Михайлівна
Тема. Чи багато невідомого навколо? Як діяти, коли дзвонять/пишуть з незнайомого номера?
Мета: поглибити знання про користування електронними пристроями зв’язку; сформувати навички дій у ситуації, коли дзвонять/пишуть з незнайомого номера; активізувати пізнавальну діяльність; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; розвивати мислення, вміння досліджувати, уяву, зв’язне мовлення, пам’ять, увагу; виховувати ціннісне ставлення до природи.
Обладнання: ноутбук, презентація, підручник, відеоматеріали.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
Всіх вас рада привітати
І найкраще побажати!
Світ досліджувати будемо,
І разом на уроці ми потрудимось!
Добрий день!
«Формула уроку»
Формула 1: (У+О)×(В+С)×Р=З
(У – увага, О – організованість, В – взаємодопомога, С – спілкування, Р- робота, З – знання).
За цією формулою працюймо весь урок!
- Корабель – це символ надії, символ змін і чогось нового. Не секрет, що на уроці ми дізнаємося щось нове. Подивіться на дошку й оберіть корабля, на якому Ви хочете подорожувати на сьогоднішньому уроці. І нехай цей корабель понесе Вас незвіданими просторами української мови. Я впевнена, що якого б корабля Ви не вибрали, під якими б вітрилами не попливли, Вас обов’язково чекатиме на уроці успіх.
Проведемо метеорологічні спостереження:
- Яка у вас погода за вікном?
- Який стан неба?
- Чи є опади?
- Який напрям вітру?
- Яка температура повітря?
Чудово!
Зараз ми з вами перевіримо виконане вами домашнє завдання!
Учні, минулого разу ми ознайомилися із морською пригодою Жевжиків?
Спробуйте відповісти на декілька моїх запитань:
- Чому Номул захотів стати людиною?
- Який винахід Пузлика використали Жевжики?
- Що хорошого вони зробили?
Сьогодні ми з вами продовжимо пізнавати невідоме!
Нашим завданням є дізнатися як діяти, коли дзвонять/пишуть з незнайомого номера. Здобуті навички ми закріпимо за допомогою виконання тематичних завдань!
- Поміркуймо разом!
По черзі ви обираєте назву, яка вас найбільше зацікавила і висловлюєте свої припущення стосовного того, чому саме місце має таку назву!
Спробуймо повправлятись в обчисленнях!
Роботу тривала 7 місяців і 20 днів!
Наступне наше завдання теж цікаве!
Нам потрібно встановити закономірність!
Поміркуйте! Який корабель мав би бути зображений після фіолетового?
- Так, я теж гадаю, що рожевий!
Маємо цікаве завдання!
Ми спробуємо його виконати в класі!
Зіграємо у морський бій!
На флоті суперника ходи буде виконувати комп’ютер, а на нашому флоті кораблі розставлятимемо ми!
Готові!? Розпочинаймо!
Розглянемо ситуацію наведену нижче!
Що ви порадите робити хлопчику?
- Проаналізуємо пам’ятку!
Ви вправно працювали! Якщо вже втомились, то у чат я надіслала посилання. Перейшовши за ним, ви зможете провести фізкультхвилинку!
«Вікторина»
Перед нами не просте завдання. Треба виконати завдання вікторини.
Записавши літери у відповідному порядку, ми отримаємо назву місцевості, у якій гніздяться унікальні птахи!
(+ - + + + - + - - - - + - + +/-)
Кінбурнська коса
Кінбурнська коса лежить на природному міграційному шляху багатьох видів птахів. Тут вони збираються для відпочинку, гніздування, зимують. Тут трапляється понад 240 видів птахів. На Кінбурнській косі мешкають пелікани, великі колонії чапель, на островах Довгому і Круглому — гага.
На домашнє завдання вам потрібно поспостерігати, які пташки є у ваші місцевості!
Вам потрібно буде розповісти про них та сказати, як про цих пташок можна піклуватись!
Наш урок підходить до завершення!
Оберіть настрій, з яким ви закінчуєте урок!
Відповідь обґрунтуйте!