Урок (Чи потрібен мені режим дня?)

Про матеріал

Розробка уроку для 1 класу розрахована на 1 навчальну годину. Картка уроку містить короткий опис уроку: планування, попередня підготовка, проведення.

Перегляд файлу

 

Картка уроку (теми) за напрямком «ACTIVITY»

курс «Health»

 

Назва уроку №5:  Чи потрібен мені режим дня?

Концепція уроку

Режим дня сприяє зміцненню нашого здоров'я. Важливо дотримуватися режиму дня

Методологія

Гра, презентація, театралізація, моделювання

Мета

Навчитися планувати розпорядок дня. Сформувати поняття про режим дня школяра. Показати важливість його дотримання. Дати практичні рекомендації щодо складання режиму дня першокласника.

Цільова аудиторія

1 клас, 6-7 років

Тривалість

1 навчальна година

Місце проведення

Класна кімната

Матриця компетенцій

К-1

називають чинники, що впливають на здоров’я;

К-2

пояснюють вплив чинників на здоров’я людини;

К-3

складають за допомогою вчителя режим дня;

К-4

демонструють позитивні гігієнічні та медичні звички; складають правильний індивідуальний режим дня

Обладнання до уроку

4 коробки, картки https://www.eslkidstuff.com/lesson-plans/daily-routines-times-of-the-day.html#flashcards

робочий лист №1 «Часи дня», №2

Попередня підготовка

 Матеріали для уроку, робочі листи, відео

Структура уроку

1. Етап актуалізації знань, настрій на сприйняття і осмислення нового:

  • Постановка пізнавальної задачі, метод евристичних питань (учитель демонструє поганий настрій і зображує хворого. Чому я так погано себе почуваю? Що мені потрібно сьогодні зробити, щоб завтра я була в формі? Хто себе почуває також погано?).
  • Гіпотези, обговорення, з'ясування причин.

2. Основна частина:

  • Питання: Скільки триває ваш сон, скільки часу ви можете дивитися телевізор і грати в комп'ютерні ігри?
  • Гра «Час дня». Учитель розділяє клас на 4 зони за допомогою стрічок, потім називає складові процедури, які стосуються режиму дня. Діти визначають час дня (ранок, вечір, день, ніч) і швидко займають правильну позицію.
  • Графік «Пори дня» на дошці. Діти працюю в робочому аркуші. Учитель малює вертикальну і горизонтальну лінію на дошці, щоб створити 4 рівних квадрата ( «вранці», «днем», «ввечері» і «вночі»). Учень витягає картку і називає час процедури, діти порівнюють цій час зі своїм режимом і записують вірну відповідь в робочому листі №1.
  • Гра-онлайн "Режим дня». Учні розподіляють щоденні процедури на шкалі часу https://learningapps.org/index.php?overview&s=&category=0&tool=
  • Театралізація: 1 учень показує процедуру з свого дня, інші-відгадують.
  • Моделювання ситуації: діти складають розповідь, як проходить їх день. За допомогою карток 2-х кольорів (червона-не згоден, зелена-згоден) діти висловлюють свою думку і порівнюють режим дня, обираючи вірний варіант.

3. Вправи на рефлексію:

У робочих листах (№2) діти малюють позначки:

           ! - у мене все виходить

? - у мене не виходить бути здоровим, мені потрібна допомога

4. Інсайт

  • Я бачу, що деяким дітям необхідна допомога.

Шкідливі звички придбати дуже швидко. Гаразд складніше від них позбутися.

 

https://www.youtube.com/watch?v=LF9RbCmJ5PI

 

www.mainschool.com

docx
Додано
18 липня 2018
Переглядів
1990
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку