Урок "Чим дикі тварини відрізняються від свійських?"

Про матеріал
В цій розробці застосовуються стратегії критичного мислення, які дають змогу учням краще запам"ятати матеріал із теми.
Перегляд файлу

Тема. Чим дикі тварини відрізняються від свійських?

Очікувані результати:

має уявлення про організми - тіла живої природи:  тварини; [3 ПРО 1.1] називає ознаки диких і свійських  тварин,  умови, необхідні для життя цих тварин;   описує поведінку свійських тварин на основі власних спостережень та інформації, отриманої з додаткових джерел; [3 ПРО 1.4] [3 ПРО 1.5], [3 ПРО 1.6], [3 ПРО 2.1] розпізнає і називає  тварин різних груп (по 2-3 представники); [3 ПРО 4.3] порівнює і класифікує  тварин за певними ознаками; [3 ПРО 4.3] співвідносить  тварин (на зображеннях) з умовами їх існування; [3 ПРО 1.5] моделює взаємозв’язки між тваринами і навколишнім середовищем; [3 ПРО 3.2] спостерігає та описує  поведінку тварин; [3 ПРО 1.4] доглядає за твариною(-ами) і ділиться своїм досвідом з іншими; [3 ПРО 4.4]  виявляє емоційно-ціннісне ставлення до представників живої природи, піклується про них [3 ПРО 3.1], [3 ГІО 2.2].

1.Емоційно налаштовуємося.

Сьогодні працюємо під девізом:

Я – вмію думати і розуміти,

Я – вмію слухати і відповідати,

Я – можу помилятися,

Я – вмію вчитися.

Я – хочу вчитися.

2. Перевіряємо і закріплюємо знання з попередніх тем.

 Вправа «Гаряча картопля».

- Запрошую вас стати в коло. Коли ви почуєте мої оплески і  отримаєте «гарячу картоплину», то повинні дати відповідь на запитання (вчитель готує завдання на листочках ). Підводять підсумки.

- Доведіть, що тварини – це живі організми.

- Які групи тварин ви вже знаєте? (називають)

- Яка група найчисельніша?

3. Рольова гра «Я – блогер»

- Представте, що ви є блогер і у вас є свій канал. Зараз знаходитесь у лісі, на галявині чи у зоопарку. І вам захотілося  розповісти своїм одноліткам  все про якусь групу тварин.

- Про яку групу тварин ви могли б розповісти все на своєму каналі ?

Учням відводиться час для презентації.

  • А що б ви розповіли про диких і свійських тварин?

4. Оголошуємо тему уроку.

Учні читають тему уроку на с. 54.

- Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? (відповіді учнів)

4. Стратегія «ЗХД». Заповнення таблиці в ході роботи над темою.

            Знаю

    Хочу дізнатися

   Дізнався/лася

 

 

 

 

  • Що ви знаєте про тварин, які живуть у лісі?
  • Ті тварини, що живуть вдома називаються…?

    5. Працюємо у підручнику на с. 54, вправа 1.

     - Об'єднайте світлини у дві групи.

     -  Порівняйте зовнішній вигляд диких і свійських тварин. Чим вони схожі? А чим різняться?

   6. Стратегія «Кола Вена»

     - Давайте порівняємо кролика і зайчика.

7. Дізнаємося про процес одомашнення, цікаві факти на с. 54.

8. С. 55, вправа 2.

- Яких тварин одомашнила людина?

- Назвіть кожну групу свійських тварин.

- Доповніть групи власними прикладами.

- Поміркуйте, що дають людям свійські тварини?

- А що має давати людина свійським тваринам? Оберіть відповідні слова із вправи 3, на с. 55.

- Які свійські тварини є у вас дома? Якщо немає, то яку хотіли б мати і чому? Що ви для неї робили б?

9. Працюємо у зошиті з друкованою основою.

10. Підводимо підсумки уроку. Перегляд таблиці «ЗХД».

11. Рефлексуємо «Долонька»

12. Домашнє завдання: вправа 3, на с.55.

Французький письменник Антуан де Сент – Екзюпері сказав: «Ми відповідаємо за тих, кого приручили». Як ви розумієте ці слова?

docx
Додано
27 березня 2021
Переглядів
737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку