За підручником Скворцовой С. О. та Онопрієнко О. В. «Математика» 1 клас, Сторінка 29. (Урок проводиться після уроку на якому діти вивчили цифру 6).
Урок засвоєння нових знань та умінь\
Тема: Число і цифра 7.
Мета:
- Предметна компетентність: ознайомлення дітей з числом та цифрою 7; вдосконалення навичок усної лічби; закріплення нумерації чисел у межах семи; порівнювати числа від 1 до 7.
- Ключова компетентність: спілкування державною мовою; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до вивчення математики.
Тип уроку: формування компетентностей (комбінований).
Хід уроку
I. Організаційна частина.
Продзвенів уже дзвінок
Починається урок.
Діти встали посміхнулись,
Привітались, потягнулись.
Й посідали всі за парти.
Прибираємо з парт все зайве залишаємо тільки підручник, зошит та ручку.
II. Актуалізація.
Гра на підготовка до уроку
Вчитель на дошці вивішує картинки, які в собі мають 6 елементів та дає дітям 7 елемент щоб вони додали до потрібної групи та сказали чому вони вибрали саме цей варіант. (наприклад: була на дошці 6 пташок та 6 кругів. Вчитель дає дитині 7 пташку та учень повинен повішати її до пташок, а круг до кругів.) (Додаток А)
Вчитель вивішує на дошці цифру 7.
III. Мотивація навчальної діяльності.
Кострубата, гостроноса
Поглядає наче скоса…
Гачкувата і тонка,
Довгонога отака
Зависока ну, а втім
Ми вчимо вже цифру сім!
Вчитель: Діти, як ви вважаєте, що об’єднує всі ці предмети?
Правильно це цифра сім.
IV. Вивчення нового матеріалу.
Перегляд відео з числом сім.
Робота з навчальним матеріалом на дошці. Вивчення цифри сім за числовим променем.
V. Фізкультхвилинка.
Всі ми звикли до порядку,
Дружно робимо зарядку.
Ми на радість цьому дому
Проганяєм сон і втому.
І направо, і наліво,
Щоб нічого не боліло.
Один і два, три і чотири —
Набираємося сили.
Нахилились, повернулись,
До товариша всміхнулись.
VI.Узагальнення.
Робота з підручником в парах сторінка 29 № 3, 5.
VII. Закріплення.
Діти давайте пригадаємо, де іще ми зустрічали цифру сім.
(Білосніжка і сім гномів, сім дні неділі, сім кольорів веселки, сім нот, семеро одного не чекають, сім раз відміряй, а раз відріж.)
VIII. Підсумок.
Рефлексія (Додаток Б)
Оцінювання роботи на уроці
Оцініть свою роботу на уроці. Зафарбуйте відповідну фігурку . (В дітей на партах лежать листки з зображенням фігур).
Я старався / старалась, і в мене все вийшло
Я старався / старалась, але були помилки
Я старався / старалась, але в мене не вийшло
IX. Домашнє завдання.
За книгою В.М. Яцина «2000 вправ та завдань» 1 клас математика. Сторінка №1 1 стовпчик. (фото)
Додаток А
Додаток Б