Урок "Розв’язування задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць"

Про матеріал
Цікавий урок з мультімедійною презентацією. Корисно використовувати під час вивчення розділу нумерація чисел віл 1 до 10. Мета уроку: Формувати навички додавання та віднімання чисел в межах 10; розв’язування задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Закріплювати вміння виконання кругових виразів. Повторити переставний закон додавання. Виховувати акуратність, самостійність, спостережливість. Обладнання. Мультимедійна презентація, підручник з математики 1 клас Л.В. Оляницька , зошит з друкованою основою для 1 класу Л.В. Оляницька 1 частина.
Перегляд файлу

Розробка уроку з математики 1 клас

Тема. Розв’язування задач на збільшення та  зменшення числа на кілька одиниць.

Мета. Формувати навички додавання та віднімання чисел в межах 10;   розв’язування задач на збільшення та  зменшення числа на кілька одиниць. Закріплювати вміння виконання кругових виразів. Повторити переставний закон додавання. Виховувати акуратність, самостійність, спостережливість.

Обладнання. Мультимедійна презентація, підручник з математики 1 клас Л.В. Оляницька , зошит з друкованою основою для 1 класу Л.В. Оляницька 1 частина.

                                              Хід уроку.

I.Організаційна частина

  - Пролунав уже дзвінок,

    починаємо урок.

    Станем діти всі рівненько,

    посміхнімося гарненько

    Покрутились, повертілись

    І тихесенько усілись.

II.Мотивація навички навчальної діяльності.

Використання презентації

       Наш девіз:

Повідомлення теми уроку:

 III.Актуалізація опорних знань.

            - У лісі, в лісі темному, де ходить хитрий лис,

             Росла собі ялиночка, і зайчик з нею ріс.

             Ой снігу, снігу білого, насипала зима.

             Прибіг сховатись заїнька – ялиночки нема.

             Ішов тим лісом Дід Мороз - червоний в нього ніс,

             Він зайчика-стрибайчика у торбі нам приніс.(Показ іграшки зайчика)

          -Діти зайчик хоче загадати загадку. Увага на екран

-Так - ви відгадали вірно, це сніжинки. І зараз я пропоную погратися в гру «Снігопад».(Усний рахунок)

  • Попрацюємо з числовим відрізком.
  • Назвати числа від 1 до 10.
  • Назвати числа від 10 до 1.
  • Пропоную погратися в гру «Заблукало число».
  • Увага на екран:

 

  • Назвати числа, що знаходяться не на своєму місті.
  • Настав час каліграфічної хвилинки.(Повторення написання чисел 3,5,8)

 

Каліграфічна хвилинка 3,5,8.

 

 

  • Молодці, ви справилися з цими завданнями.

 

  • Але наш зайчик мало не заблукав в темному лісі. Щоб врятуватися від вовка і лисиці йому доводиться заплутувати сліди. Щоб розгадати його слід потрібно виконати «Кругові приклади»

 

 

Виконання кругових прикладів з коментуванням біля дошки.

Пояснення , що відповідь першого – це початок наступного.

  • Мабуть трошки ви стомились ? Пропоную відпочити і разом всім виконати фізкультхвилинку «Танці-зігріванці» (ВІДЕО )

Фізкультхвилинка

 

- Подивіться, як взялися за руки сніговички, ніби створили коло.

І Зараз на нас чекає гра «Коло» (Усно).

-Пригадаймо правила розв’язування задач.

 

  • Розв’яжи задачу.
  • Поясни, чому ти виконав саме таку дію.

 

Записати задачу в зошит, з коментуванням біля дошки (Один учень).

Робота в зошиті з друкованою основою с.43 №2 (Колективно, повторити переставний закон додавання,заповнити таблицю самостійно).

Робота з підручником с. 56 завдання 2 (усно),завдання 3 (письмово),Завдання 4(усно).

  • Гра«Ланцюжок»(Усно)

 

 

Робота з геометричним матеріалом.

 

  • Увага. Подивіться на екран з яких геометричних фігур складається фігура вовка?

  • Порахуйте, скільки прямокутників?
  • Порахуйте, скільки трикутників?
  • Порахуйте кількість зображених кіл?

IV. Підсумок уроку.

      Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності.

Я  зацікавився   я  зацікавилася
Я  дізнався    я   дізналася
Я       повторив             я          повторила

      Прочитай слова. Дай відповідь на запитання:

  • Що нового я дізнався (дізналася)?
  • Чим найбільш зацікавився (зацікавилась)?
  • Що повторив (повторила ) на уроці?

 

 

Ось і підійшов до закінчення наш урок. З вами прощається наш гість маленький зайчик (іграшка). Він дуже задоволений вашою роботою на уроці. До нової зустрічі.

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого 2021
Переглядів
2893
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку