Урок читання в 1 класі "Звуки [п], [п’], буква «пе»"

Про матеріал

Закріпити звуки [п], [п'], вивчити букву, що позначає цей звук; розвинути фонетичний слух, виконувати синтетичні т аналітичні дії зі звуками [п], буквою «пе», розвивати логічне мислення, пам'ять; вдосконалювати техніку читання; виховувати любов до рідного слова; збагачувати активний словник учнів.

Перегляд файлу

Урок читання в 1 класі

(Буквар М. Захайрічук, В. Науменко)

Тема: Звуки [п], [п’], буква «пе».

Мета: Закріпити звуки [п], [п’], вивчити букву, що позначає цей звук; розвинути фонетичний слух, виконувати синтетичні т аналітичні дії зі звуками [п], буквою «пе», розвивати логічне мислення, пам’ять; вдосконалювати техніку читання; виховувати любов до рідного слова; збагачувати активний словник учнів.

Хід уроку:

І. Сьогодні продовжуємо подорожувати країною Мовознавією і вивчатимемо нову літеру.

  1. Казка. (Відео)
  • Назвіть звук, що найчастіше повторюється.

Пік пампушки, і паски,

І пухкенькі пиріжки.

Пік для півника, для пташки,

Що сиділа на піддашку.

Павлик пекар і пічник,

Заповзятий трудівник.

  • Звуковий аналіз виділеного слова.
  • Лексичне значення цього слова.

ІІ. Вивчення нового матеріалу

  • Сьогодні ми вивчаємо звук [п]. В цьому допоможуть нам загадки.

Загадки Вінні-Пуха і П’ятачка (Відео)

1. По подвір’ю ходить птах 
     І співає по складах. 

 (Півень)

- Який перший звук ви чуєте? Вимовте його.

- Перший звук [п’] – пр. м’як, позн. [=].

2. Як веселка кольоровий, має здібності до мови.

Слово птаху лиш скажіть, він його повторить вмить.

 (Папуга)

- Де ви почули звук [п]?

- Перший звук [п] – пр. тв., позн. [-]

- Скільки в цьому слові звуків [п]? (2)

3.   Звук [п’] [=]

                                 > П п

                [п]  [-]

4.   Ознайомлення з літерами «пе», «Пе».

 а) Аналіз букви (відео).

           б) З яких елементів складається?

           в) На що схожа? (думки дітей)

5. Друкування букв у зошитах.

Зіставлення великої і малої букви «пе»

Робота з підручником (Буквар М. Захайрічук, В. Науменко) ст. 82 - 83

1. Синтетичні звукові вправи.

2. Читання слів у складовій формі.

3.  Робота над ланцюжком предметів.

- Назвати всі предмети.

- Що об’єднує їх?

- відшукайте назви предметів до звукових схем.

Фізкультхвилинка

4.  Робота над лексичним значенням слів.

5. Робота над текстом «Бабуся захворіла» за О. Єфімовим

а) Читання слів у стовпчиках.

  • Назвати слова, що називають дію.

      б) Читання вчителем тексту

         -    Що сталося з бабусею?

         -    Що зробив Єгорко?

      в) Читання тексту учнями.

      г) Вибіркове читання

         -    Про що йдеться в першому реченні? Прочитайте.

         -    Що зробив хлопчик? Прочитайте.

         -    Яке речення треба читати з питальною інтонацією?

         -    Прочитайте хором останнє речення. Як би ви зробили на місці Єгорка?

6. Побудова речень за схемами.

ІІІ. Висновок

  • Яку букву вивчали?
  • Який звук вона позначає?
  • Гра «Квітка-семицвітка»
docx
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
1914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку