Урок читання в 2 класі нуш

Про матеріал
Форрмування предметних компетентностей: формування уміння повноцінної навички читання (правильно, виразно, розуміючи), висловлювати своє ставлення до прочитаного, сприймати, відповідати на запитання за змістом прочитаного, аналізувати й оцінювати усну інформацію та  інформацію в медіатекстах; формування ключових компетентностей: формування допитливості, пізнання навколишнього світу, художнього сприймання, аналізу творів мистецтва відповідно до свого віку; уміння навчатися продовж життя.
Перегляд файлу

Урок читання 2 клас НУШ              

Тема. Зима очима художника

формування предметних  компетентностей:

формування уміння повноцінної навички читання (правильно, виразно, розуміючи), висловлювати своє ставлення до прочитаного, сприймати, відповідати на запитання за змістом прочитаного, аналізувати й оцінювати усну інформацію та  інформацію в медіатекстах;

формування ключових компетентностей:

формування допитливості, пізнання навколишнього світу, художнього сприймання, аналізу творів мистецтва відповідно до свого віку; уміння навчатися продовж життя.

Обладнання: мультимедійна дошка, картки для індивідуальної та групової роботи

Тип уроку: урок набуття нових знань

Форма проведення : інтеграція

Освітні галузі: мовно-літературна, природнича, «мистецтво», соціальна

Хід уроку

І. Вступна частина

Організація класу.

         Діти, діти, дітвора урок почати нам пора!

        А щоб почати нам урок – складемо формулу уроку.

       Вправа «Очікування»  Живі букви

  • Складіть формулу майбутнього уроку.

У – увага;

с – старанність;

л – лінь;

п – працьовитість;

б – байдужість;

і – інтерес;

х – хороший настрій

ІІ. Основна частина

1.Мотивація навчальної діяльності

    - Яка зараз пора року? Подивіться у вікно, чого не вистачає нам взимку? Заплющіть оченята і уявіть, що зараз надворі багато-багато снігу і нам весело-весело. А тепер розплющіть оченята і

 Вправа «Покажіть рухами»

-Поплескайте в долоньки, хто любить, коли з неба летять сніжинки.

- Потупайте ніжками , хто любить кататися на санчатах.

- Кивніть головою, хто любить малювати.

Дякую всім, тоді тема сьогоднішнього уроку саме для нас.

  

   2. Артикуляційні вправи

 Дихальна вправа.

- Різко видихніть. Потім зробіть глибокий вдих носом і на одному плавному видиху полічіть десятками до ста.

- Вправа. «Задуй свічку», «Надуй повітряну кульку»

Тринажер «Читання зимових слів блискавкою»

Робота над скоромовкою

 

Біла ковдра землю вкрила,

А озера – біла крига

 

3. Повідомлення теми та мети уроку (Слайд)

- Сьогодні ми помандруємо в казковий світ зими. Кожен з вас сьогодні  буде і письменником, і художником. Ми будемо читати, розповідати і створювати чудові картини .

Гра «Продовж  речення»

  • Діти, за допомогою чого оспівують красу зимового пейзажу поети? (За допомогою віршів)
  • А як це роблять музиканти? (Вони створюють музику)
  • А як фотохудожники? (Фотографують природу)
  • А художники?  (Пишуть картини)

 

3. Робота з репродукцією картини В. Непийпиво «Зимове подвір’я»   Вправа «Мікрофон»

  • Яку пору року зображено на репродукції картини?
  • Який час доби відтворив художник? Що вам на це вказує?
  • Які кольори використав художник?
  • Які б ви кольори обрали для зображення снігу – теплі чи холодні?

4. Робота над текстом с. 101-102

Зиму можна зобразити не тільки пензликом , а й словом.

 Щоденні 5. Слухання

  • Яка пора доби зображена в тексті?

Чим зацікавив прослуханий текст?

 

«Щоденні 5». Робота зі словами

 

  • Навчіться правильно читати слова:
  • Вправа  «Падають сніжинки: повільно, тихо. Швидше. Снігопад»

Художник

Хатинка

Місяць

Подвір’я

Стріха

Солом’яними

Здивовані

Золотавий

Вражений

Заквітчані

Уповільнив

Придивився

Стомлений

Замилувався

Блимали


 

  • Прочитайте стовпчик.
  • Значення яких слів ви не знаєте?
  • Яка частина мови?

 

Вправа «Передай естафету» . Читання тексту ланцюжком (Що побачив художник у селі?)

 

Інтерактивна вправа «Читацьке колесо» ( на килимку)

          Запитання:

 

  • Хто головний герой тексту? ( художник)
  • Де  відбувалася подія? (в місті?, в селі?, в лісі?)
  • Що побачив художник в селі?
  • Чи хотіли б ви намалювати зимовий пейзаж?
  • Прочитайте  яку пісеньку співав золотавий місяць?
  • Знайдіть в тексті, в яких хатинках жили наші прадідусі і прабабусі.
  • Що зробив художник, прийшовши додому?
  • Який танок танцюють хатинки? (гопак, вальс, Новорічний, диско)

Оцініть свою роботу (капітошки)

«Щоденні 5». Читання для себе.  Вправа «День. Ніч».

 

Вправа  «Встанови відповідність».

 

«Заквітчані»  інеєм дерева                слідкувати очима за чимось

Погляд помандрував                          вкриті інеєм

Хатки танцюють                                 рухався по небу

Місяць гойдався                                  виглядають святково

 

Робота в групах.

          Уявіть, що ви сніжинка. Подув вітер-закружляли

          сніжинки, знялася хуртовина. Сніжинки притулилися одна до одної по

          троє) Вітер стихає і сніжиночки падають у свої

          групи.)

 

І група . Вправа «Кола Вена»                       Під музику

ІІ група . Віднови частину тексту.

Презентація робіт

(Учні оцінюють свою роботу  за капітошками.)

 

5. Творча  колективна робота

А ви бажаєте стати художниками?

То ж давайте на згадку про наш урок зробимо власну колективну картинку! Подивіться на цей малюнок. Чого не вистачає, на вашу думку, щоб передати зимовий настрій картини? (сніжок)

- Зробимо малюнковий снігопад. Гра «Хто більше» слово:СНІЖИНКА

 

Самооцінка .  Оцініть свою роботу на уроці  «Мій успіх».

ІІІ. Рефлексія

  • Чим запам’ятався урок?
  • Яке завдання було виконувати важко?
  • Що навчився на уроці?
  • Чи виконали формулу нашого уроку? (Досягли успіху)

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
9 листопада 2022
Переглядів
1272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку