Урок "Чому нам цікаво разом?"

Про матеріал
Матеріал підходить для учнів 1-2 класу з предмету "Я досліджую світ" та з теми тижня "Мої друзі"
Перегляд файлу

 Урок 3 Тема дня: «Чому нам цікаво разом?»

І. Ранкова зустріч «Улюблене заняття мого друга»

• Привітайтеся з учнями, запропонуйте стати в коло й порозмовляти в парах із сусідом, хто поруч зліва, про улюблені заняття, захоплення.

• Попросіть учнів представити не своє улюблене заняття, а заняття свого однокласника – сусіда, похваливши його.

• Вправа продовжується доти, поки всі діти не представлять свого сусіда.

• Подякуйте всім за роботу та попросіть подякувати один одному оплесками.

Узагальніть, що сьогодні будемо розглядати проблему «Чому нам цікаво разом?». Дуже часто нам цікаво тому, що в кожного з нас є свої захоплення.

ІІ. Вправа «Веселка захоплень». Обговорення спільних зацікавлень

• Запропонуйте кожній дитини вибрати кольорову смужку паперу, яка відповідає його / її захопленню.

Наприклад: червоний – конструювання, оранжевий – танці, жовтий – малювання,

зелений – ліплення, голубий – математика, синій – гра на музичних інструментах,

фіолетовий – спів.

• Діти вибирають смужку відповідно до свого захоплення й на килимку викладають веселку.

• Потім діти сідають в навчальні центри / осередки відповідно до своїх захоплень і придумують оригінальну назву групи. Учитель звертається до груп, що об’єдналися довкола осередків, із такими завданнями:

Завданння:

Математичний центр / осередок

Додаток 6

– Розгляньте зображення поїзда. Визначте й назвіть знайомі геометричні фігури, за допомогою яких його утворили.

Центр / осередок конструювання

– Спробуйте себе в ролі конструкторів. Сконструюйте виріб за власним бажанням  за допомогою LEGO-конструктора.

Центр / осередок малювання

– Уявіть себе в ролі художників і спробуйте намалювати картину мильними бульбашками.

– У мильний розчин (до води долийте трохи шампуню або мила) додайте акварельної фарби. Колір обирайте на власний розсуд.

– Візьміть соломинку й обережно дмухніть через неї в мильну воду, створюючи якнайбільше бульбашок.

– Тепер візьміть акварельний папір та легенько прикладіть його зверху до бульбашок. Дайте просохнути. Щоб зробити папір ще яскравішим, прикладайте його до бульбашок різних кольорів.

– Придумайте назву своїй роботі.

Центр / осередок ліплення

– Спробуйте зробити картину з пластилінових кульок.

– Спочатку візьміть звичайну пластикову тарілку й нанесіть на неї контур майбутнього малюнка.

– Потім контури заповніть кульковою масою різних кольорів.

– Придумайте назву вашій композиції.

Попросіть продемонструвати результати роботи кожного осередку й оцінити

власні здобутки.

III. Вивчення пісні-руханки «Якщо ти радієш»

• Запропонуйте дітям стати в коло й вивчити цікаву пісню-руханку

«Якщо ти радієш».

• Під музичний супровід діти виконують пісню – руханку. «Якщо весело живеться».

Якщо весело живеться

Якщо ти радієш, що друзі з тобою,

Плесни в долоні тричі: один-два-три.

Якщо ти радієш, що сонце світить,

Хитни головою двічі: один-два.

Якщо ти радієш метелику в полі,

Підстрибни високо двічі: один-два.

Якщо ти радієш дощику,

Присядь на місці двічі: один-два.

Якщо ти радієш веселці у небі,

Тупни ногою двічі: один-два.

Якщо ти радієш, що друзі з тобою,

Плесни в долоні тричі: один-два-три.

V. Рефлексія. Вправа «Мікрофон»

Діти по черзі беруть у руки уявний мікрофон і висловлюють припущення, чому нам цікаво разом (що у нас спільного?).

docx
Додано
22 жовтня 2020
Переглядів
465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку