Урок "Давайте познайомимось "Я - цікава економіка!"

Про матеріал
Розробка ознайомлює учнів з новим предметом «цікава економіка», поняттям «економіка», для чого потрібні людині знання з економіки; матеріал розробки розвиває вміння аналізувати; збагачувати словниковий запас; розвиває вміння працювати в групі.
Перегляд файлу

Тема. Вступ. Давайте познайомимось. Я – економіка.

Мета. Познайомити учнів з новим предметом «цікава  економіка», поняттям «економіка», для чого потрібні людині знання з економіки; розвивати вміння аналізувати; збагачувати словниковий  запас; виховувати колективізм, вміння працювати в групі.

Обладнання: предметні малюнки, ребуси, плакати, таблиці.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Вчитель

Вже давно живуть у світі

Поміж нас – серед людей –

Працьовитість і неробство,

Наполегливість і лінь.

  •            Які риси ми візьмемо із собою на урок?
  •            Отже, девіз нашого уроку:

  Працюй! Не лінись!

  Економіки учись!

ІІ. Вступна бесіда

  •            Діти, на нашому чарівному кораблі ми відправимося в далеке плавання у цікаву і захоплюючу  країну, яка називається
  •            Як називається ця країна, ви дізнаєтесь, відгадавши  ребус

 

/Діти відгадують ребус і записують у зошити слово «економіка»/.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

- Отже, сьогодні ми з вами ознайомимось  з тим, що означає поняття «економіка».

- Ваші батьки  кожного дня працюють, будують будинки, готують їжу, виховують  дітей, ведуть  домашнє господарство. Як правильно це робити, нас вчить  економіка.

- Слово «економіка» походить  від давньогрецького «ойкономія», що означає правила домашнього господарювання.

  1. Словникова робота

Діти записують в словнички визначення поняття «економіка».

  1. Читання вірша Марії Чумарки  «Я умію»

Завдання для дітей:

– Яке відношення до економіки мають події описані у вірші?

/Учень читає вірш/.

Я умію танцювати,

сама себе одягати,

вмію ліжечко стелити,

поливати в хаті квіти,

вмію з мамою на кухні

мити ложки, миски, кухлі.

Це робота  невеличка,

та я – добра ученичка.

  1. Самостійна робота

Вчитель

  •            Давайте запишемо в зошити ті справи, які дівчинка допомагала робити мамі.
  1. Фізкультхвилинка

Щоб продовжити урок

Із-за парт мерщій на крок.

Стали рівно, мов дуби.

Потім всі знайшли гриби.

Піднялися, мов смереки,

Потягнулися далеко.

Руки ставимо у боки

І скачемо, мов сороки.

І прогнулись, мов берізки,

Потім витерли геть слізки.

Всі плечима повели.

Втомлені мов не були.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Інтелектуальна павутинка

  1. Робота з прислів`ям

Вчитель

  •            Як ви розумієте прислів`я: «Живи не як хочеться, а як можеться».

/Відповіді дітей/.

  •            Запишіть прислів`я в зошит.
  1. Гра «Склади слово». Робота в групах

/Вчитель роздає групам конверти, в яких написані і розрізані на літери слова.

/Вчитель роздає групам конверти , в яких написані і розрізані на літери слова/.

1 група: слово «економіка» ;

2 група: слово «домашнє господарство»;

3 група: слово «економія».

(Групи складають слова і записують їх на дошці.)

V. Підсумок уроку

Вчитель

  •          Що нового дізналися на уроці?
  •          Що таке економіка?
  •          Про що розповісте батькам,  друзям?

 

 

docx
Додано
8 січня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку