Урок-дебати на уроці історії України на тему: «Революція Гідності: виправдати волевиявлення народу чи засудити жорстокі дії влади?»

Про матеріал
Мета уроку: навчитися аналізувати історичні події, явища та причини розгортання революції; вчитися формулювати, висловлювати та доводити власну точку зору; вчитися працювати у команді; набуття комунікативних здібностей; виховна мета уроку – прививати любов до Батьківщини і рідної історії; Тип уроку: урок – дискусія Обладнання: зошити; ручки; таймер; дошка; маркери; Міжпредметні зв’язки: всесвітня історія; українська література;
Перегляд файлу

Тема уроку: Урок-дебати на уроці історії України  на тему:

«Революція Гідності: виправдати волевиявлення народу чи засудити жорстокі дії влади?»

Мета уроку: навчитися аналізувати історичні події, явища  та причини розгортання революції; вчитися формулювати, висловлювати та доводити власну точку зору; вчитися працювати у команді; набуття комунікативних здібностей; виховна мета уроку – прививати любов до Батьківщини і рідної історії;

Тип уроку: урок – дискусія

Обладнання: зошити; ручки; таймер; дошка; маркери;

Міжпредметні зв’язки: всесвітня історія; українська література;

Структура уроку

1. Організаційний момент 1 хв.

2. Повідомлення теми та завдань уроку 2 хв.

3. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності 2 хв.

4. Повідомлення правил дебатів та поділ учнів на дві команди 5 хв.

5.  Проведення дебатів 30 хв.

6. Підбиття підсумків дебатів 3 хв.

7. Повідомлення домашнього завдання 2 хв.

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  1. Привітання;
  2. Перевірка присутності учнів;
  1. Повідомлення теми та завдань уроку

Тема уроку: Урок-дебати на уроці історії України  на тему: «Революція Гідності: виправдати волевиявлення народу чи засудити жорстокі дії влади?»

Завдання уроку:

  1. Подискутувати на тему причин, перебігу та результатів Революції Гідності, що відбулась у листопаді 2013 – лютому 2014 рр.;
  2. З’ясувати результати і наслідки революції;
  3. Навчитися висловлювати та доводити власну точку зору;
  4. Навчитися роботі в команді;
  5. Вдосконалити комунікативні навички;
  6. Виховне завдання уроку – прививати учням любов до Батьківщини, своєї історії та цікавість до історичних явищ, подій та процесів;
  1. Мотивація навчальної діяльності

На уроці ми спробуємо навчитися аналізувати причини, перебіг та результат Революції Гідності, а саме спробуємо виправдати волевиявлення народу та засудити дії влади, поділившись на дві команди. Кожна команда спробує знайти аргументи та подискутувати.

  1. Повідомлення правил дебатів та поділ учнів на дві команди.

Вчитель повідомляє правила (3 хв.):

  •                  Клас ділиться на дві команди (вчитель ділить порівно команди)
  •                  Одна команда має виступати «за виправдання» , інша – “засудження”.
  •                  Для підготовки аргументів командам дається 5 хв.
  •                  Після того, як аргументи готові, кожна команда виставляє свого спікера, котрий буде захищати аргументи своєї команди; на виступ дається по 3 хвилини для кожної команди;
  •                  Після виступів, команди мають час на контраргументи (2 хв.)
  •                  Виступають наступні (вже інші) спікери з контраргументами ( їхнє завдання – заперечити аргументи суперників), час для виступу – 3 хвилини.
  •                  Наступний етап – підготовка висновків  та доведення своїх аргументів, час підготовки – 2 хвилин.
  •                  Виступ спікерів для висновку – 2 хвилин.
  •                  У кінці вчитель підводить підсумки дебатів (2 хв.)
  1. Проведення дебатів згідно правил гри.
  2. Підбиття підсумків дебатів.
  •                  Вчитель ставить оцінки найактивнішим учням; (для цього учитель спостерігає за працею учнів)
  1. Повідомлення домашнього завдання: підготувати презентацію про одного з учасників Революції Гідності.

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Струкевич О.К., Романюк І.М., Дровозюк С.І.)
Додано
10 червня 2020
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку