Урок. Діагностувальна робота з ЯДС "Багатства України"

Про матеріал
Діагностувальна робота з ЯДС на тему "Багатства України" за підручником Гільберга для 4 класу Нуш за програмою Савченко.
Перегляд файлу

Діагностувальна  робота з теми «Багатства України».

Прізвище, імя_______________________________________________________

І варіант

1.Запиши в якому стані можна зустріти корисні копалини?

А) ______________________;

Б) ______________________;

В) ______________________.

2. Підкресли всі нерудні корисні копалини.

Мідь, гіпс, нафта, торф, природний газ, сіль, залізна руда.

3. Розподіли джерела енергії за групами.

Кам’яне вугілля, торф, сонце, нафта, природний газ, вітер, рухома вода.

Невідновлювальні

Відновлювальні

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Чим можна замінити корисні копалини?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

             5. Підпиши будову річки

               1. ___________________

 

               2. ___________________

 

               3. ___________________

 

               4. ___________________

 

               5. ___________________

 

 

 

6. Будова річки включає наступні складові:

А) русло, океан, болото, море;

Б) ліва притока, права притока, гирло, болото;

В) русло, витік, гирло, протоки.

7. Впиши назву водойми.

Тиса - ________________, Каховське - ____________________,            Азовське - ____________.

8. Заповни таблицю.

                                Водойми

Штучні

Природні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. З’єднай назву з її визначенням.

Озеро-                                           це штучна річка.

Джерело -                                     водойма, яка виникла в природній западині.

Канал -                                          витік підземної води на поверхню землі.

10. Знайди помилки. Запиши кожне речення правильно.

Чим більше в ґрунті перегною, тим  він світліший.

Ґрунт, у якому мало перегною називають чорноземом.

Найродючіший ґрунт — глиняний.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11. Яке значення  ґрунтів у природі та житті людини. Напиши.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Діагностична  робота з теми «Багатства України»

Прізвище, імя_____________________________________________________

ІІ варіант

1.На які види поділяються корисні копалини?

А) ______________________;

Б) ______________________;

В) ______________________.

2. Підкресли  всі рудні корисні копалини.

Торф, нафта, пісок, залізна руда, золото, гіпс, мідна руда.

3.Розподіли джерела енергії за групами.

Буре  вугілля, рухома вода, торф, сонце, вітер, природний газ, нафта.

Відновлювальні

Невідновлювальні

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Як заощадити електроенергію?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

             5. Підпиши будову річки

               1. ___________________

 

               2. ___________________

 

               3. ___________________

 

               4. ___________________

 

               5. ___________________

 

6. Річки  поділяють  на …  .

А) високі і круті;

Б) рівнинні й гірські;

В) низькі і пологі.

7. Впиши назву водойми.

Стрий - ________________, Світязь- _________________,

Чорне - _____________.

8. Заповни таблицю.

                                               Водойми     

Прісноводні

Солоні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. З’єднай назву з її визначенням.

Водосховище -                                озеро, що поступово міліє і заростає.

Болото-                                            штучна водойма створена для накопичення

                                                          запасу води.

Озеро -                                            водойма, яка виникла в природній западині.

10. Знайди помилки. Запиши кожне речення правильно.

Верхній родючий шар землі, в якому ростуть рослини, називається перегноєм.

Ґрунт, у якому багато води, називають родючим.

Найродючіший ґрунт — глиняний.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11. Яке значення водойм у природі та житті людини. Напиши.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Біров Романа Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 грудня 2021
Переглядів
1454
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку