КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯЗ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Навчальний рік: 2018 – 2019; Семестр:I; Клас: 1; Підручник:“EnglishwithSmile” О. Карп’юк 2018р.
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Експоненти функцій (засоби вираження) |
Змістова лінія
|
Лексика
|
Зорове та слухове сприймання |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Пісні та римівки |
||
Unit 8 “ My Toys!”(Мої іграшки!)
|
|||||||||||
32
|
|
Іграшки.Лексика. |
|
|
doll, toy, train, plane, bell, ball |
PB t.4 p.57 AB t.1 p.40 |
PB t.2 p.56 |
|
This is a ball |
||
33 |
|
Різдвяна ялинка. Кольори |
|
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими |
Christmas Tree |
PB t. 3,4 p.58 AB t. 2 p.41 |
|
|
My colours |
||
34 |
|
Дивись, які в мене іграшки! |
Look at my toys! What a beautiful bell! |
letter, sound, ant, bear |
|
AB t.1,3pp.42-43 |
|
Phonic songs |
|||
35 |
|
Різдв’яне дерево! |
|
|
|
|
Pp Qq ABC p.1 |
|
|||
36 |
|
Вчимо літери Pp Qq |
What is this? — It is a ... Look! It is ... |
his, her, Ted, kite, bike, bunny, teddy, play |
PB t.4 - p.60 |
PB t.2 p.60 AB t.1 p.44 |
|
Toys for boys and girls |
|||
37 |
|
Улюблені іграшки! |
|
|
|
AB t.1,3 pp.45-46 |
ABC p.2 |
Phonic songs |
|||
38 |
|
Святкуємо Різдво!Опис ірашок. |
Her doll is pink. His bike is blue. Come and see! |
present, Santa, Christmas, card, New Year |
|
PB t.2 p.62 |
PB t.4 - p.62 AB t.1 - p.47 |
Merry Christ mas! |
|||
39 |
|
Час для історії. |
I have got Christmas presents. Merry Christmas! Happy New Year! |
|
toybox |
PB t.4 - p.64 |
PB t.3 p.63 AB t.1 p.48 |
|
Toys, toys... |
||
40 |
|
Підсумковий урок з теми «MyToys»
|
You've got two cars. It's my car. Stop! |
|
|
PB t.2,4 - pp.6667 |
AB t.1 p.49 |
|
|
||
Unit 6 “ Happy Birthday ” (З днем народження)
|
|
||||||||||
41 |
|
Святкуємо День народження! |
It's my birthday party. I've got many friends. I'm happy. Happy Birthday! |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими |
balloon, birthday, star, candle, cake, party, many, happy |
PB t.4 - p.69 |
PB t.2 p.68 AB t. 1 p.50 |
|
Happy Birthday! |
||
42 |
|
Давай рахувати подарунки!
|
I'm seven. He/She is ten. |
seven, eight, nine, ten |
PB t.4 - p.70 |
PB t. 2 p.70 AB t. 1, 2 p.51 |
|
Ten little stars |
|||
43 |
|
Вчимо літери Rr Ss
|
|
elephant, fox |
|
AB t.1,3 pp.52-53 |
Rr S pp.3-4 |
Phonic songs |
|||
44 |
|
Скільки тобі років?
|
How old are you? Are you six? How old is he/she? |
number |
PB t.3 - p.73 |
|
|
How old are you? |
|||
45 |
|
З Днем народження!
|
Come in. |
|
PB t.1,3,4 - p.74 AB t.1 - p.55 |
|
|
|
|||
46 |
|
Вчимо літери Tt Uu |
|
iguana, jaguar, kangaroo, lion |
AB t.1 - 4 pp.56- 57 |
TtUu t.1,2,4 p. 56 - 57 |
Ii, Jj, Kk, Ll ABCpp.5-6 |
Phonic songs |
|||
47 |
|
Час для історії.
|
|
helicopter, scooter |
|
PB t.3 p.77 AB t.2 p.58 |
AB t.1 - p.58 |
|
|||
48 |
|
Підсумковий урок з теми «Hapy Birthday» |
|
|
PB t.2 - p.78 |
|
AB t.1 - p.59 |
|
|||
Unit 7 «My Food» (Моя їжа)
|
|
||||||||||
49 |
|
На пікніку. |
Yummie! Let's have a pizza. Pizza, please. And some juice. Mmm. Smelling great! I'm hungry. |
Громадянська відповідальність: враховує смаки інших. Здоров’я і безпека:роз розріз здорову і шкідливу їжу |
PB t.4 - p.81 |
PB t.2 - p.81 AB t.1 - p.60 |
|
Yummie, yummie! |
|
||
50 |
|
Домашня їжа.
|
I've got bread and butter. |
|
PB t.2,4 - p.82 AB t.1,2 - p.61 |
|
|
|
|||
51 |
|
Вчимо літери VvWW
|
|
|
AB t.2,4 - pp.62-63 |
VvWwABC pp.7-8 |
Phonic songs |
|
|||
52 |
|
Меню. |
Tea? - No, thank you. Coffee or cocoa? - Cocoa, please. |
PB t.5 - p.85 AB pp.64 - 65 |
PB t.2 - p.85 |
|
|
|
|||
53 |
|
Їжа та напої. |
I've got ... Tap! |
|
PB t.3,4 - p.86 |
|
Cocoa, milk, coffee, tea... |
|
|||
54 |
|
Вчимо літеру Хх
|
|
|
AB t.1,2,3,4,6 - pp.68 - 69 |
Xx ABC pp.9-10 |
Phonic songs |
|
|||
55 |
|
Час для історії. |
Let's have breakfast. Jam and butter? - Just butter, please. I don't know.
|
PB t.4 - p.89 |
PB t.3 - p.89 AB t.1 - p.70 |
|
|
|
|||
56 |
|
Підсумковий урок з теми «My Food» |
|
PB t.1 - p.90 |
PB t.2 - p.91 AB t.2 - p.71 |
|
|
|
|||
Unit 8 I can play ( Я вмію гратися)
|
|||||||||||
57 |
|
Я багато вмію!
|
I can. We can. |
Здоров’я і безпека: розуміє важливість дотримання рухового режиму і фізичного навантаження. Громдянска відповідальніть: враховує можливість та настрій інших під час ігрової діяльності |
|
PB t.3 - p.93 AB t.1 - p.72 |
|
|
|
||
58 |
|
Я можу все! |
He/She can .He/Shecan't . |
PB t.3 - p.94 |
PB t.2 - p.94 |
|
I can walk but can't/ cannot run. |
|
|||
59 |
|
Повтореня вивчених літер. |
|
|
AB t.3,4,5 - p.75 |
Uu, Vv, Ww, Xx ABC pp.11-12 |
Phonic songs |
|
|||
60 |
|
Що ти вмієш? |
Can you ... ? Yes, I can. / No, I can't. |
PB t.2 - p.97 |
AB t.1 - p.76 |
AB t.1 - p.76 |
|
|
|||
61 |
|
Вчимо букву Yy, Zz. Я знаю алфавіт! |
|
|
AB t.1 - 3, p.77 |
Yy, Zz ABC p.13 |
Phonic songs, ABC song |
|
|||
62 |
|
Ходімо в зоопарк! |
He is not happy. I'm sad. Let's go to the Zoo! |
PB t.4 - p.100 |
PB t.3 - p.100 |
AB t.2 -p.79 |
|
|
|||
63 |
|
В зоопарку. |
I can see five monkeys. They are small. |
|
PB t.3 - p.101 AB t.1,3 - pp.80-81 |
AB t.2 - p.80 |
I can see a fox in the Zoo. |
|
|||
64 |
|
Час для історії. |
This is my ABC Zoo |
|
PB t.3 - p.103 |
PB t.4 - p.103 AB t.1,2 - p.82 |
ABC p.14 |
Look at me! |
|
||
65 |
|
Підсумковий урок з теми «I Can Play» |
|
|
PB t.3 - p.105 |
PB t.2,4 - pp.104-105; AB t.1 - p.83 |
|
|
|
||
66 |
|
Повторення літер алфавіту. |
|
|
|
|
|
|
|
||
67 |
|
Узагальнення вивченого за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
||
1