Урок для 1 класу з теми "Многокутники" до підручника Логачевської С.П.

Про матеріал
Мета: Математична: розрізняти геометричні фігури, ознайомити як утворюються многокутники та з чого вони складаються, закріпити навички креслення многокутників. сприяти розумінню школярами понять математичного мовлення; Розвивальна: розвивати вміння дотримувати правильної постави під час письма і читання, здатність організовувати своє робоче місце; виконувати розумові операції й практичні дії; працювати самостійно, оцінювати свою роботу; розвивати пізнавальний інтерес; розвивати математичне мовлення, уміння говорити чітко, висловлювати власну думку. Виховна: виховувати інтерес до математики.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ З МАТЕМАТИКИ У  1 КЛАСІ

НА ТЕМУ:

«Многокутники»

Мета:

 Математична: розрізняти геометричні фігури, ознайомити як утворюються многокутники та з чого вони складаються, закріпити навички креслення многокутників. сприяти розумінню школярами понять математичного мовлення;

Розвивальна: розвивати вміння дотримувати правильної постави під час письма і читання, здатність організовувати  своє робоче місце; виконувати розумові операції й практичні дії; працювати самостійно, оцінювати свою роботу; розвивати пізнавальний інтерес; розвивати математичне мовлення, уміння говорити чітко, висловлювати власну думку.

Виховна: виховувати інтерес до математики.

Очікувані результати:

Змістова лінія «Геометричні фігури»

-         орієнтується на площині і в просторі, описує абозображає схематично розміщення, напрямок і рухоб’єктів; [1 МАО 4.4]

-         розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; [1 МАО 4.5]

-         співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.5]

Обладнання: підручник Логачевська С.П. Математика: підручник  для 1 класу закладів загальної середньої освіти / С.П. Логачевська,             Т.А. Логачевська, О.А.Комар. - Київ : ЛТД Літера, 2018. – 128 с.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення.

Хід уроку

  1.                 Організація класу

-         Добрий день, діти.

Продзвенів уже дзвінок,

починається урок.

Приготуйте без мороки

Все, що треба до уроку.

Книжку, зошит, ручку, олівці.

Всі готові?

Молодці!

  1.                 Мотивація навчальної діяльності

 - Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними. Завдання наші такі, повторюйте за мною:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

-         Сьогодні ми з вами ближче познайомимось із многокутниками.

  1.                 Актуалізація опорних знань та способів дії

img13.jpg

               Перед вами картинка. З яких фігур вона складається? Порахуйте та запишіть на дошці.

ІV. Вивчення нового матеріалу

               Але не всі картинки на цій фігурі є многокутниками, як ви думаєте, які з цих фігур не є многокутниками?  Так, це овал та коло, тому що у них немає кутів. Давайте розглянемо завдання у підручнику на с.117. У завданні 1 зображені многокутники. Многокутник – це замкнена ламана лінія. У кожного многокутника є кути, вершини і сторони. Ви бачите це на малюнку.

Снимок экрана (147).png

               Скільки сторін, кутів і вершин є у фігури 1? Так, 3 кути, 3 вершини, 3 сторони – і це трикутник. То ж запам’ятайте, що назву многокутника визначають за кількістю його кутів, сторін та вершин. Тепер назвіть мені по скільки кутів, вершин і сторін у всіх наступних фігур на картинці та назвіть ці фігури.

               Відступіть від попередньої роботи 4 клітинки вниз і на 5-й клітинці запишемо завдання 4.

Снимок экрана (147).png

-         Впорались? Молодці!

 

Фізкультхвилинка: https://www.youtube.com/watch?v=Ov-1gfSzXRc

  1. Закріплення знань і способів дії

-                     Пропоную вам створити власні многокутники у онлайн середовищі, у додатку GeoGebra. Ви на панелі інструментів вибираєте многокутники, та ставите стільки вершин скільки хочете, а програма сама докреслить сторони многокутникам. Які фігури у вас вийшли? Ось, що вийшло у мене. Як називаються мої фігури, хто підкаже?

Снимок экрана (149).png

-         Так, це фігури семикутник, чотирикутник та десятикутник. Правда цікаво?

-         Наступне завдання не менш цікаве і називається «Геометричний гольф». Перше завдання, знайдіть многокутник у якому рівно 5 кутів.

Снимок экрана (152).png

Снимок экрана (150).png

Снимок экрана (154).png

- І останнє визначити як називається фігура та скільки у неї сторін та кутів.

geom_figuri_01_m (1).png

  1.                 Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності

-       Що ви запам’ятали на сьогоднішньому уроці? Що таке многокутник? Що є у кожного многокутника? Як утворюється назва многокутників? Я вам роздаю різні многокутники, кожному по одному, а ви намалюйте на ньому смайл, веселий – якщо урок сподобався та все зрозуміло, сумний – якщо щось було важким та вам не сподобалось. Ви всі гарно попрацювали, молодці! До побачення.

 

docx
Додав(-ла)
Заіменко Ілона
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 березня
Переглядів
576
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку