Документ містить урок з теми "Свята". Протягом уроку учні будуть практикуватися у складанні діалогу, написанні способів святкування свят, вживанні нових лексичних одиниць.
1
Клас: 2
Тема: Ми святкуємо
Мета:
Навчальна: закріпити знання учнів з теми «свята», ознайомити з новими ЛО з теми «Ми святкуємо».
Практична: практикуватися у складанні діалогу, написанні способів святкування свят, вживанні нових ЛО.
Розвивальна: розвивати фонематичний слух, формувати вміння використовувати міміку, жести, емоційне забарвлення голосу.
Виховна: виховувати вміння слухати вчителя, любов до мами, повагу до українських традицій
Тип заняття: уведення нового матеріалу.
Частини уроку |
Компоненти уроку |
Час |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І |
Початок уроку/Вступна частина
1. Організація класу 2.Мовленнєва зарядка -What date is it today? Who is on duty today? -Do you like holidays? -Which holidays do you know? 3.Фонетична зарядка Упражнение «Сдуваем шарики» -Из какого мультика этот герой?(«Винни Пух») -Куда он бежал с шариком?(На день рождение к Иа) -Translate «день рождение» into English.(Birthday) -Что случилось с шариком?(Он лопнул) -Представьте себе воздушные шарики, из которых выходит воздух [ssss]. |
1хв.
2хв. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ |
Основна частина уроку.
1. Повідомлення теми та мети. Мотивація
2. Робота з новими ЛО а) Введення нових ЛО -Для начала повторим, что мы можем делать на вечеринках. 1.play football -Repeat after me. -How to translate? Прикрепите картинку возле словосочетания. -Read and translate. 2. watch TV. -Repeat after me. -How to translate? Прикрепите картинку возле словосочетания. -Read and translate. … 12. get presents. -Repeat after me. -How to translate? Прикрепите картинку возле словосочетания. -Read and translate. б)Автоматизація дій учнів з новими ЛО
-Наш мишка привез несколько фотографий своих друзей. Скажите, что делает каждый из них на картинке.
-Мы рассказали мишке, что делаем на вечеринках. Теперь давайте спросим у него. Один из вас будет в роли мишки. -Спросите друг друга использую таблицу.
-А мишка будет отвечать «Yes, I do.» or « No, I don’t.». How to translate? -How to translate always (всегда), sometimes (иногда)? 3. Физминутка -Потанцуем вместе с мишкой. 4. Письмо -Чтобы мишке было легче вспомнить перевод слов, мы ему поможем. -Подпишите рисунки, используя слова из рамочки.
5. Робота з текстом. а) підготовча робота. -What (или Whom) can you see in the picture? Кто изображен на картинке?(мишка с мамой). -А знаете ли вы, когда празднуется день матери? -Сейчас мы это узнаем, а также узнаем, что можно подарить маме на этот прекрасный праздник. Explanation of the new words. Honour- почитать Handmade-ручной работы Jewellery-ювелирные изделия б) читання тексту. -Listen to the text. -Read the text. в) контроль розуміння прочитаного. -Translate please. Когда же празднуется День матери? (во второе воскресение мая) 6. Систематизація вивченого
|
33 хв. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ |
Заключна частина.
|
1хв. 3хв. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||