#Не_ведусь: Ми – герої безпеки в ІнтернетіМета: сформувати у дітей навички безпечної поведінки в Інтернеті
Номер слайду 2
Порядок Вступ, вітальне словоактивізація уваги, ознайомлення з планом уроку, малювання героя02. Гра “Операція порятунку”діти дізнаються про можливі ризики в ІнтернетіРозкриття брехні (критично оцінювати інформацію)03. Питання-відповіді “Інтернет”актуалізація знань про те, що таке Інтернет і для чого ми його використовуємо. Захист від шахраїв та злочинців04. Гра-руханка “Що можна робити в Інтернеті?”Що таке Інтернет і для чого ми його використовуємо. Мудрий вибір (прийняття правильної стратегії вирішення небезпечних ситуацій онлайн).05. Підсумки. Узагальнення вивченого на уроціДемонстрація малюнків2#Не_ведусь: ми – герої безпеки в Інтернеті
Номер слайду 3
Вступ, вітальне слово. Ми всі одна велика команда, яка має важливе завдання на сьогодні - врятувати Гуглика. Наш герой вивчає простори Інтернету і в цій подорожі потребує допомоги. Після проходження кожної вправи з’являється нова суперсила у кожного члена команди. Але для початку подорожі нам варто намалювати нашого героя. 3
Номер слайду 4
Прошлый год
Номер слайду 5
Ознайомтесь з проблемами, з якими зіткнувся Гуглик і рішення, яке він прийняв для розв’язання цієї проблеми. Завдання для кожної дитини - якщо вона згодна, то показує лайк (великий палець вгору), як ні, то дизлайк (великий палець донизу). Гра “Операція порятунку”
Номер слайду 6
Ситуації:
Номер слайду 7
Ситуація 1: Гуглик спілкується в чаті і його онлайн-знайомий просить поділитися з ним домашньою адресою. Гуглик довго вагався, але все ж написав йому точну адресу, де проживає. Як ви вважаєте, чи правильно вчинив Гуглик?Домашня адреса входить до приватної інформації, якою не варто ділитися в Інтернеті, а особливо в чатах з людьми, яких ми не знаємо в реальному житті.
Номер слайду 8
Ситуація 2: Під час перегляду мультфільму, відео раптово перервалось і на екрані з’явилось зображення частково оголених людей. Гуглик перелякався і розповів про це батькам. Як вважаєте, чи правильно він вчинив?В Інтернеті, як і в реальному житті, слід повідомля-ти батькам або іншим дорослим про те, що з нами трапляється, особливо якщо нас щось налякало, засмутило, тощо.
Номер слайду 9
Ситуація 3: Онлайн-друг просить Гуглика скинути фото з ванної. Наш герой довго вагався, але вирішив не надсилати таку фотографію. Чи правильно він вчинив?Надсилати фотографії з ванної або частково оголені - небезпечно, адже їх неможливо буде видалити в іншої людини і ніколи не знаєш, куди вони можуть потрапити далі, - твоїм знайомим чи однокласникам, а може і стороннім людям. Також сторінку онлайн-друга може бути зламано і від його імені може писати злочинець.
Номер слайду 10
Ситуація 4: До Гуглика в друзі додається новий користувач. Зайшовши на його сторінку, наш герой помітив, що в цього користувача немає жодних фотографій, а в описі профілю написано декілька слів незнайомою мовою. Гуглик відхилив запит, але після цього відчував себе кепсько, адже думав, що ця людина просто хотіла дружити. Чи правильно зробив Гуглик, що не прийняв запит у друзі?Перед тим, як додавати в друзі людину, слід ознайомитися з її профілем. Якщо там є щось таке, що вам не подобається або здається підозрілим – додавати цю людину в друзі не варто. Це нормально – відхиляти заявки тих людей, з якими ви не маєте бажання спілкуватися.
Номер слайду 11
Ситуація 5: Інтернет-знайомий Гуглика, з яким вони познайомились в онлайн-грі, пропонує йому зустрітися в реальному житті, при цьому він наполягає, щоб Гуглик не розповідав про цю зустріч батькам. Гуглик послухався друга і пішов на цю зустріч таємно. Чи правильно він вчинив?Інтернет-друзі повинні залишатися інтернет-друзями, а гуляти варто тільки з тими друзями, яких ми знаємо в реальному житті. Окрім того, слід пам’ятати, що про те, що трапляється з нами в Інтернеті – слід повідомляти батькам.
Номер слайду 12
Перша супер-сила. Розкриття брехніЗ першою проблемною ситуацією ми вже допомогли Гуглику. І кожен з учнів оволодіває суперсилою - розкриття брехні (критично оцінювати інформацію). Тепер лише залишилось домалювати цю суперсилу і Гуглику.12
Номер слайду 13
Прошлый год
Номер слайду 14
Прочитайте запитання, які виникли в Гуглика. Після спільного обговорення питання та відповіді одного учня переходьте до наступного. Тільки правильно відповівши на всі запитання, ви зможете домалювати Гуглику другу суперсилу – захисту від шахраїв і злочинців. Питання-відповіді “Інтернет”
Номер слайду 15
Питання-відповіді “Інтернет”1 запитання. Чи можна зробити так, щоб в особисті повідомлення не писали незнайомі люди?2 запитання. Коли варто вказувати свою геолокацію (дозволяти додаткам використовувати геолокацію)?3 запитання. З ким можна ділитися логіном та паролем від особистої сторінки?4 запитання. Кого можна додавати в друзі в соціальних мережах, чатах онлайн-ігор, тощо?5 запитання. Які фото не можна надсилати друзям?
Номер слайду 16
Друга супер-сила. Захист від шахраїв і злочинців. З другою проблемною ситуацією ми вже допомогли Гуглику. І кожен з учнів оволодіває новою суперсилою захисту. Тепер лише залишилось домалювати цю суперсилу і Гуглику. 16
Номер слайду 17
Прошлый год
Номер слайду 18
Гуглик пропонує вам порухатись і в той самий час повторити та закріпити правила безпечної поведінки в Інтернеті. Зараз ви будете чути запитання і якщо кожен з вас вважає, що відповідь «так», то має піднятись (встати з крісла чи стільця, на якому сидять), а якщо вважає, що відповідь «ні», то замерти у сидячому положенні і не рухатись. Гра-руханка “Що можна робити в Інтернеті?”
Номер слайду 19
Гра-руханка “Що можна робити в Інтернеті?”{2 A488322-F2 BA-4 B5 B-9748-0 D474271808 F}Чи можна вчитися за допомогою Інтернету? Чи можна дивитися фі-льми/відео в Інтернеті? Чи можемо ми спілкуватися онлайн?Чи варто спілкуватися з незнайомими людьми в онлайн-чатах?Чи можна ділитися при-ватною інформацією в Інтернеті?Чи можна зустрічатися з Інтернет-друзями?Чи можна казати комусь онлайн свою домашню адресу?Чи можемо ми розказу-вати батькам про те, що побачили в Інтернеті?Чи слід самим вирішува-ти проблеми, з якими зіткнулись в Інтернеті?
Номер слайду 20
Третя супер-сила. Мудрого вибору. Ми виконали третє завданнянам вдалось врятувати Гуглика! Кожен з учнів оволодіває новою суперсилою мудрого вибору. Тепер лише залишилось домалювати цю суперсилу і Гуглику. 20
Номер слайду 21
Прошлый год
Номер слайду 22
Тепер кожен з нас став героєм, як Гуглик! І кожен з нас може врятувати друга чи подругу, які потрапили у неприємні ситуації в Інтернеті. Розкриття брехні Захист від шахраїв. Мудрий вибір