Урок англійської мови в 3 класі
Тема: Розклад уроків.
Мета:
навчальна: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями з теми, тренувати їх вживання в мові учнів шляхом багаторазового повторення; повторити назви днів тижня, продовжувати формувати навички монологічного мовлення з опорою на наочність.
розвивальна: забезпечити можливість розвитку уваги, пам`яті, логічного мислення, монологічного мовлення, мовної здогадки;
виховна: стимулювати інтерес учнів до навчання та до предмета, виховувати бережливе ставлення до шкільних предметів.
Обладнання: тематичні малюнки, аудіо запис, комп’ютер, картки, робочий зошит, підручник.
Тип уроку: комбінований урок
Хід уроку:
I.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання:
T: Good morning, children!
P: …
T: Sit down, please!
2. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми уроку: На минулому уроці ми з вами завершили вивчення теми «Моя домівка» і сьогодні починаємо нову, не менш цікаву тему «School time» - «Шкільний час». Ми з вами будемо говорити про розклад ваших уроків, дізнаємося який у вас та ваших друзів улюблений урок та багато іншого.
II. Основна частина уроку:
1. Фонетична розминка.
[W]
We like to read.
We like to play.
We like to study every day.
2. Повторення та актуалізація вивченого матеріалу.
Сьогодні ми поговоримо про розклад уроків в школі. Як гадаєте, навіщо потрібен розклад? Чи він допомагає? Подумайте, без чого неможливо скласти розклад? Молодці!
Давайте пригадаємо як називаються дні тижня англійською мовою. СB Ex.3, p. 50 – listen and repeat.
Running Dictation – group work.
А тепер пропоную вам написати диктант, але не звичайний. Давайте поділимося на 2 групи. На дошці ви бачите завдання для 2 команд. Ви маєте по черзі виходити до дошки та вставляти пропущені букви. Подивимось, яка команда буде швидшою.
3. Введення нового лексичного матеріалу:
Щоб розповісти про свій розклад уроків, нам потрібно знати назви уроків англійською. Подивіться на дошку, назвіть мені які уроків ви тут бачите? Давайте вивчимо, як вони називаються англійською.
4. Закріплення вивченого лексичного матеріалу.
СB Ex.4, p. 51 – listen and read.
AB Ex.1, p.42 – match. AB Ex.1,p.43 – write the name of the lesson.
Читання тексту.
5. Фізкультхвилинка.
6. Робота в зошиті. СB Ex.5, p. 51 – complete the sentences.
7. Робота в групах. Make your timetable. Зараз ми розділимось на групи і зробимо розклад 3 - А класу. Заповніть розклад на той день, тижня, який отримає ваша група.
Let’s check. One person from the group comes to the board and and tells what subjects do you have on this day.
8. Пояснення д. з. WB Ex.2, p. 42
ІІІ. Підсумок уроку:
Рефлексія
1) Чи сподобався вам наш сьогоднішній урок?
2) Що нового ви сьогодні дізналися?
3) Яка частина уроку вам найбільше сподобалася/не сподобалася? Чому?
Самооцінка
Подумайте, чи все вам вдалося сьогодні та заповніть табличку.
I can |
I |
Teacher |
I know |
I |
Teacher |
read days of the week читати дні тижня |
|
|
days of the week дні тижня |
|
|
read school subjects читати шкільні предмети |
|
|
school subjects шкільні предмети |
|
|
make my timetable робити свій розклад |
|
|
how to say about timetable розповідати про розклад |
|
|
Our lesson is over. Stand up. Have a nice day. Good-bye.