Урок для 5-го класу на тему "Моя сім'я"

Про матеріал
Урок для 5-го класу на тему "Моя сім'я" за підручником Planet1. Мета уроку: закріпити знання дітей з теми, тренувати у правильному вживанні особових закінчень, будові питальних речень, навчити коротко розповідати про себе та членів своєї родини.
Перегляд файлу

Thematik: Ich und du (Я і ти)

Thema: Meine Familie( Моя сім’я)

Мета: систематизувати лексику з теми та активізувати її вживання ;   навчитися будувати розповідні та питальні речення у теперішньому часі , використовувати у мовленні дієслова в 1 , 2 , 3 особі однини ;              розвивати навички читання , уміння здогадуватися про значення незнайомих слів з контексту; розвивати мовленнєві навички ;                                      розвивати інтелектуальні та пізнавальні здібності: пам’ять , увагу , мовну здогадку, уяву, вміння працювати в парах; виховувати зацікавленість та повагу до членів родини.

Обладнання: підручники , тематичні картки, картки з числівниками , картки з завданнями, CD-програвач

Хід уроку

I.  Begrüßung , Zielorientierung

L: Подивіться на дошку і скажіть: що ми сьогодні будемо робити на уроці? Правильно, ми навчимося будувати розповідні та питальні речення , а також використовувати правильні закінчення в дієсловах 1,2 та 3 особи однини. Ми будемо говорити про різні заняття членів родини, зустрінемось з нашою знайомою Лізою Вайс та дізнаємося , що роблять члени її родини, познайомимося ще з одним хлопчиком з Німеччини.

Основна частина уроку

І. 1.  Mundgymnastik. А зараз ми повторимо, які є члени родини. Ви знаєте, що в німецькій мові є рід та число іменників, повторимо це з нашими картками. Blau – синій колір позначає іменники ч.р, rot – червоний колір позначає іменники ж.р, gelb–жовтий колір позначає множину. Також ми повторимо присвійний займенник mein , ви знаєте, що з іменниками ч.р. mein вживається без закінчення , а з іменниками ж.р та множини у mein з’являється закінчення         . Я називаю слово , наприклад , Mutter , ви його повторюєте з присвійними займенниками meine Mutter і показуєте картку червоного кольору .


Вчитель:                          Діти:

Oma - meine Oma (картка червоного кольору)

Vater - mein Vater (картка синього кольору)

Eltern - meine Eltern (картка жовтого кольору)

Schwester - meine Schwester

Tante - meine Tante

Bruder - mein Bruder

Geschwister       - meine Geschwister

Opa -  mein Opa

Onkel - mein Onkel

Großeltern - meine Großeltern

Kusine - meine Kusine

Cousin - mein Cousin

Kusinen - meine Kusinen

2. Ми повторимо числівники для того, щоб правильно називати вік членів родини. Вчитель показує картку з числівником , учні його називають : 10, 21, 52, 48, 11, 17, 34, 12, 16, 18, 35, 86, 29, 63, 74, 15

3.  Кожен у родині має улюблені заняття, давайте це з вами повторимо. Вчитель показує тематичні картки, учні називають слова : schreiben , telefonieren , lesen , arbeiten , malen , zeichnen,  spielen , Hausaufgaben machen, lernen, rechnen

II. 1. У наступному завданні  ви доберете до  запитань правильну відповідь? Після виконання ми перевіремо правильні відповіді. Учитель роздає картки з завданнями , учні добирають до питань правильні відповіді :

 


1. Spielst du gern?

a  Nein, sie telefoniert nicht.

2. Möchtest du mitmachen?

в  Nein, ich rechne nicht gern.

3. Liest du ?

с  Nein, sie zeichnet nicht gern.

4. Macht er gern Sport?

d  Nein, ich möchte nicht mitmachen.

5. Telefoniert sie?

e  Nein, ich spiele nicht gern.

6. Schreibt er?

f  Nein , er macht nicht gern Sport .

7. Zeichnet sie gern ?

g  Nein, ich lese nicht.

8. Rechnest du gern?

h Nein, er schreibt nicht

 

Правильні відповіді:1e 2d 3g 4f 5a 6h 7c 8b

Якщо учень виконав завдання правильно, то він отримує смайлик , що позначає  Super/toll, були помилки – gut, багато помилок – Es geht

Вчитель: Як будуються питальні речення без питального слова і відповіді на запитання?

   ?

Nein/Ja,         .

Ми повторили також, де в реченні стоїть заперечення nicht. Якщо заперечується дієслово, то nicht стоїть після дієслова або в кінці речення.

nicht.

Якщо заперечується  інша частина мови , то заперечення nicht стоїть перед цією частиною мови.

 nicht  .

2. А тепер ви покажете , як ви вмієте будувати речення. Вчитель розподіляє учнів на 6 груп . Кожна група отримує конверт, в якому знаходиться запитання і окремі картки зі словами. Завдання учнів : з цих карток скласти правильно речення .

1. Arbeitet dein Vater viel ?

Vater  Ja,   arbeitet  mein  viel.

2. Ich telefoniere gern. Und du?

Ich   telefoniere    Nein,     gern.    nicht

3. Trinkt deine Mutter gern Tee?

Nein,     trinkt   gern     Mutter     Tee.   Nicht    meine

4. Wie findest du Hausaufgaben?

Hausaufgaben      so   nicht    gut.    finde   Ich

5. Ist deine Schwester gern zu Hause?

zu     Hause.      Ist   sie   nicht    Nein,     gern

6. Und du ? Was machst du gern?

gern     Ich     Deutsch.     lerne

Перевірка завдання : перший учень з групи читає питання, другий – правильну відповідь , перший учень запитує у інших однокласників : Ist  das richtig?  Один з учнів відповідає : Ja, das ist rihtig або Nein, das ist falsch.

За завдання кожна група також отримує смайлики.

3. L:. Seid ihr müde? Steht auf! Jetzt haben wir Pause. ( Гімнастика)

1, 2, 3, 4

In der Stunde lernen wir

Mit den Händen klapp, klapp, klapp

Mit den Füen trapp, trapp, trapp

Mit den Fingern tick,tick,tick

Einmal hier ,einmal her

rundherum das ist nicht schwer

4. Ви бачите, які різні захоплення у людей. А зараз ми познайомимося з Лукасом, побачимо, що він робить з задоволенням . Подивіться на лист. Чого не вистачає в листі? Давайте допоможемо Лукасу поставити правильні закінчення , бо Лукас іноді плутає закінчення. Ergänze  die Bustaben–e, -est, -st, -t
E-mail

Hallo Tom !

Wie geht es Dir?  Spiel__     du immer noch so oft Basketball? Ich spiel__

jetzt  Volleyball und les__ Harry Potter. Was mach__ du denn  immer so?

Hör__ deine Schwester eigentlich noch so oft Hiphop? Ich find__ die Musik nicht so gut.  Wie find__ du  Hiphop? Also, ich mach__ jetzt meine Hausaufgaben. Schreib__ du mir bald?

Tschüs!

Dein LukasL:  тепер ви навчились ставити правильні закінчення в дієсловах. 

Після виконання завдань кожен учень отримує відповідний смайлик

5. А чи пам’ятаємо ми, як звати дівчинку з Німеччини ,яка хоче взяти участь у телевікторині разом із членами своєї родини. У нас є фотографії родичів і розповідь про їх заняття, ми з’єднаємо їх і дізнаємося , що Ліза написала про членів своєї родини.

D:\Клас\Л.jpgD:\Клас\001.jpg 

 

 

D:\Клас\ЛАП.jpgD:\Клас\002.jpg 

 

 

D:\Клас\ПВЦЫ.jpgD:\Клас\003.jpg 

 

 

D:\Клас\ППР.jpgD:\Клас\004.jpg 

 

  

D:\Клас\ППЫЫ.jpgD:\Клас\005.jpg 

 

D:\Клас\2.jpg 

 

Після того, як діти прочитають тексти і з’єднають фотографії , вчитель ставить запитання до тексту, щоб виявити, наскільки учні зрозуміли тексти.

 Fragen zum Texten:

1. Wie alt ist Lisa Weiß ?

2. Was macht Lisa gern ?

3. Wie heißt Lisas Vater ?

4. Was macht er viel ?

5.  Wie alt ist Cousin Fabian ?

6.  Was macht Cousin Fabian nicht gern?

7.  Wie alt ist Lisas Oma ?

8.  Hört sie gern Musik ?

9.  Wo arbeitet Onkel Alfred ?

10.  Was macht er zu Hause ?

За роботу з текстами учні отримують відповідні смайлики.

ІІІ. Zusammenfassung. L: Діти, чи навчилися ви будувати питальні та розповідні речення , про що ми пам’ятаємо, коли їх будуємо? Можемо ми поставити правильно заперечення nicht в речення, чи можемо ми поставити правильні закінчення в дієсловах теперішнього часу?

Nun gut, unsere Stunde ist zu Ende. Heute in der Stunde habt ihr gut gearbeitet. Ich bin euch sehr dankbar für eure Arbeit .Ihr bekommt heute solche Noten…

( Оцінювання)

Hausaufgabe: написати про улюблені заняття членів своєї родини за зразком.

docx
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
771
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку