Урок для учнів 2 класу Funny Farm

Про матеріал
Урок розроблено на основі популярної настільної гри Весела Ферма. Можна провести і як позакласний захід
Перегляд файлу

Funny Farm

Урок побудований на основі дитячої розвивальної гри «Ферма». Тому всі діти повинні заздалегідь знати правила гри, щоб не було непорозумінь. Звичайно, на уроці не буде кубиків, а будуть завдання. Також я вилучила Ведмедя і Лисицю, щоб гра не затягувалась. В іншому – так само. Обмін тваринами згідно таблиці в грі. Замість одного гравця грає ціла команда учнів.

Клас: 2

Тама: Природа. Тварини

Тема уроку: Тварини на фермі

Мета: сприяти засвоєнню учнями лексики з теми та граматичних структур  з дієсловами have/has , can.

Матеріали: поля для команд, фішки з тваринами, роздатковий матеріал, запис пісні, програвач. Також вчителю потрібні 2 помічника.

Хід уроку

І. Привітання 

ІІ. Основна частина уроку

  • Презентація  нової лексики (duck, goat, pig, horse, cow, farm). Вчитель показує малюнки з тваринами (можна використати образи тварин з відомих мультиків) і підписом, називає слова, а діти повторюють декілька разів.

 

  • Гра «Тихіше-голосніше»

 

Кожне нове слово вчитель вимовляє декілька разів, змінюючи тон від шепоту до голосного вигуку і навпаки.

 

  • Поділ на команди

 

Вчитель пропонує учням наосліп витягти з відерка одну фішку з флісу – зображення тваринок.  Кожного зображення має бути 6 (по кількості учасників у командах). Учні об’єднуються  у команди і сідають за свої столи.

 

  • Гра «Хто у тебе?»

 

Кожна команда отримує коробку з фігурками тварин. Учні витягають по одній. Завдання – сказати, хто є в тебе і двох твоїх сусідів. Наприклад:  I have got a cow. He has got a duck. She has got a horse. Так робить кожен учасник.

За це завдання учні отримують по качці.

Команди виконують завдання одночасно. Для цього потрібні помічники, які слідкуватимуть за правильністю виконання завдань у кожній команді.

  • Гра «Пазл»

 

Учні отримують конверти із розрізаними малюнками із зображенням тварин. Коли картинка зібрана, учні мають описати свою тваринку. Кожен учень у команді говорить одне речення. Наприклад: This is a cow. It is black and white. It has got two ears. It has got black eyes. It has got fair hair. It is funny.

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу корова картинка

За кожне речення команда отримує козу. Якщо хтось не може скласти речення, команда отримує менше кіз.

Якщо команди вже мають достатньо кіз, вони можуть здійснити обмін на свиней.

  • Гра «Розмальовка»

Картинки по запросу свинья в одежде раскраска

Учні отримують розмальовки з текстом, в якому описується, як треба розмалювати порося.

Кожен, хто впорався, отримує козу.

  • Гра «Покажи тваринку»

Ведучий показує учаснику від команди картку з назвою тварини. Учні показують тваринку пантомімою. Команда вгадує. Грають всі учасники.

За кожну правильну відповідь команда отримує козу.

Знову здійснюється обмін. Якщо вже є команда-переможець, яка зібрала принаймні по одній тваринці кожного виду, її вітають і вона отримує призи. Якщо ні – гра продовжується.

  • Гра «Загадки»

Ведучий читає загадку для всіх трьох команд одночасно (тричі). Діти вгадують тварину і малюють її на плакаті. Потім намагаються повторити те, що про неї казав ведучий.

It is big. It is strong. It is brown. It can run fast. It can jump. You can ride it.

За відгадану тварину і за кожне правильне речення учасники отримують козу.

ІІІ. Підбиття підсумків. Нагородження . Всі співають пісню Old McDonald had a Farm

 

docx
Додав(-ла)
Streltsova Maryna
Додано
31 січня 2019
Переглядів
1065
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку