Funny Farm
Урок побудований на основі дитячої розвивальної гри «Ферма». Тому всі діти повинні заздалегідь знати правила гри, щоб не було непорозумінь. Звичайно, на уроці не буде кубиків, а будуть завдання. Також я вилучила Ведмедя і Лисицю, щоб гра не затягувалась. В іншому – так само. Обмін тваринами згідно таблиці в грі. Замість одного гравця грає ціла команда учнів.
Клас: 2
Тама: Природа. Тварини
Тема уроку: Тварини на фермі
Мета: сприяти засвоєнню учнями лексики з теми та граматичних структур з дієсловами have/has , can.
Матеріали: поля для команд, фішки з тваринами, роздатковий матеріал, запис пісні, програвач. Також вчителю потрібні 2 помічника.
Хід уроку
І. Привітання
ІІ. Основна частина уроку
Кожне нове слово вчитель вимовляє декілька разів, змінюючи тон від шепоту до голосного вигуку і навпаки.
Вчитель пропонує учням наосліп витягти з відерка одну фішку з флісу – зображення тваринок. Кожного зображення має бути 6 (по кількості учасників у командах). Учні об’єднуються у команди і сідають за свої столи.
Кожна команда отримує коробку з фігурками тварин. Учні витягають по одній. Завдання – сказати, хто є в тебе і двох твоїх сусідів. Наприклад: I have got a cow. He has got a duck. She has got a horse. Так робить кожен учасник.
За це завдання учні отримують по качці.
Команди виконують завдання одночасно. Для цього потрібні помічники, які слідкуватимуть за правильністю виконання завдань у кожній команді.
Учні отримують конверти із розрізаними малюнками із зображенням тварин. Коли картинка зібрана, учні мають описати свою тваринку. Кожен учень у команді говорить одне речення. Наприклад: This is a cow. It is black and white. It has got two ears. It has got black eyes. It has got fair hair. It is funny.
За кожне речення команда отримує козу. Якщо хтось не може скласти речення, команда отримує менше кіз.
Якщо команди вже мають достатньо кіз, вони можуть здійснити обмін на свиней.
Учні отримують розмальовки з текстом, в якому описується, як треба розмалювати порося.
Кожен, хто впорався, отримує козу.
Ведучий показує учаснику від команди картку з назвою тварини. Учні показують тваринку пантомімою. Команда вгадує. Грають всі учасники.
За кожну правильну відповідь команда отримує козу.
Знову здійснюється обмін. Якщо вже є команда-переможець, яка зібрала принаймні по одній тваринці кожного виду, її вітають і вона отримує призи. Якщо ні – гра продовжується.
Ведучий читає загадку для всіх трьох команд одночасно (тричі). Діти вгадують тварину і малюють її на плакаті. Потім намагаються повторити те, що про неї казав ведучий.
It is big. It is strong. It is brown. It can run fast. It can jump. You can ride it.
За відгадану тварину і за кожне правильне речення учасники отримують козу.
ІІІ. Підбиття підсумків. Нагородження . Всі співають пісню Old McDonald had a Farm