Урок англійської мови
Клас: 2
Тема уроку. Розкажи про свого улюбленця
Мета уроку
навчальна: повторити та систематизувати раніше вивчений лексичний та граматичний матеріал теми, удосконалювати вміння учнів уживати граматичні структури “I have got…?”It is …. в діалогічному та монологічному мовленні; удосконалювати навички читання письма вивчених слів та речень;
розвиваюча:розвивати навички розумінні на слух нових мовленнєвих конструкцій;розвивати пізнавальну активність школярів, логічне мислення , мовленнєву здогадку пам'ять, увагу, уяву учнів. продовжувати формувати вміння планувати дії й застосовувати вивчений матеріал.
виховна:забезпечувати в учнів аналіз їхньої начальної діяльності через використання рефлексії «Твій настрій». Забезпечувати фізичний розвиток учнів через використання фізкультхвилинки. Виховувати любов та бережливе ставлення до тварин. Прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.
Тип уроку: Формування мовленнєвих навичок
Принципи навчання: наочності, свідомості, посильності, комунікативності
Методи навчання: демонстрація, перекладний метод, аудіо-лінгвальний, аудіо-візуальний, сугестивний.
Засоби навчання: комплект для вчителя і учнів, підручник, робочий зошит, ноутбук.
Обладнання: Смайлик, малюнки смішариків, ,аудіо запис пісні та фізкультхвилинки, картки із зображенням тварин, малюнки домашніх улюбленців, підручники, робочі зошити,будиночки зі звуками, ромашки з правилами уроку, роздатковий матеріал, Tree “My work”?, картинки(до дерева), медальки, малюнки смайликів.
Підручник : О.Карпюк «Англійська мова» 2 клас
Хід уроку
І Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1.Привітання
T:- Good morning, children!
P:- Good morning, teacher!
Діти, сьогодні у нас особливий урок. До нас завітали гості. Привітаймося з ними.
P:- Good morning! We are glad to see you.
2. Гра з м’ячем «How are you?»
T:- How are you, Sasha?...?...?
P:- I am fine, thank you. (I am happy. I am funny.)
(кидаю м’яч одному з гостей і задаю запитання «How are you?»)
T:- Good. Very well!
2. Повідомлення теми й мети уроку
Рефлексія «Твій настрій»
T:- Сhildren , look at the window. Is it a sunny? Yes ,it is.
Простягніть свої долоньки. Хай вам сяде промінець на руку і ви відчуєте тепло,гарний настрій ,впевненість у собі. Ми поки ловили промінчики, до нас прилетів Smile. Промінчик торкнувся і нашого друга Smile ,йому стало веселіше.
Ми з вами сьогодні будемо продовжувати працювати над темою “Pets and animals” і в цьому нам буде допомагати Smile (план уроку на дошці) Today we will :
sing a song (співатимемо пісню)
learn to speak about your pets (навчимося розповідати про свого домашнього улюбленця) and do many interesting tasks.
3. Мотивація.
T: So, let’s start our work. But mind the rules of the lesson. (на ромашках)
Як летів смайлик до нас, він на своєму шляху помітив вулицю,жителі якої не можуть домовитися в якому будинку їм жити.
Let's help them!
Face nice cat Tracy Grace clown cake clever
- What house do you need? All right.
4.Повторення римівки “I love my cat”
- Let's revise the rhyme. (вірш на картках )
I love my cat.
It's warm and fat.
My cat is grey.
It likes to play.
5. Мовна вправа
- Do you love pet? Thank you .Sit down , please!
ІІ. Основна частина уроку
Say who is it? Nusha
(показую назви тварин і запитую )
Come to me ,please. Stand up here. Nusha wants to ask about your pets. So ,begin.
2. Фонетична розминка. Співають пісню «Have you got a dog or a cat?”(вправа 4 с.99)
Monday , the tenth of April
Class work
Кольоротерапія
Complete my sentences please.
Малювалася картина із тваринками хатина,
Сіра мишка малювала, тільки не розфарбувала.
Діти люблять малювати, нумо мишці помагати.
Ось біжить руденький cat - обираєм фарбу … (red).
А сіреньких цих мишей - намалюєм фарбою … (grey).
Поросятко Хрюки-свинк - намалюєм фарбою … (pink ).
А собаку, що звуть Крег – розфарбуєм в колір ... (black).
А щоб жабку форбувати, колір легко підібрати,
Бо для жабки він один - обираєм фарбу ... (green).
От дарунок так дарунок, от малюнок так малюнок,
Мишка глянула з нори: «Хто назве всі кольори?»
Well done children. I see you know the colours very well, so let’s go on.
4. Перевірка домашнього завдання
Krosh
What do you have for homework? Open your books p.99. Who wants to read?
(діти читають вправу 5 на с. 99)
4. Навчання письма Hedgehog
I'll give your the words and your task will be to make up the sentences with them.
(робота в парах)
Робота на картках (дописати назву тварини …) індивідуальні картки
Barash - Lets do the next task. Listen and match.
(послухати і з'єднати ) індивідуальні картки
Діти ,виберіть малюнок,який ви вважаєте,
що відповідає вашій роботі на уроці і
наклейте на чарівне деревце,яке називається
“My work”
Працював дуже добре
працював добре
потрібно додатково попрацювати
Open your day books write homework
Ex.6 p.101
Назвіть назву і колір тваринки, зображеної на медальці і я її вам подарую. (учні називають, вчитель роздає медальки)
А тепер скажіть мені, що у вас є? (Учні відповідають: I have a brown dog. I have a white hare. I have a green baloon ...)
Рефлексія «Твій настрій» (поставити смайлику настрій який після уроку)
Т: The lesson is over.1 2 3 4 5
I say Goodbye, children.
1 2 3 4 5
We say Goodbye, teacher
got cat Vicky a has funny
very is My funny hamster
got It a tail and has long a ears short.
nice and My is funny pet
Face nice
cat Tracy
Graceclown cake clever
I love my cat.
It's warm and fat.
My cat is grey.
It likes to play.
I love my cat.
It's warm and fat.
My cat is grey.
It likes to play.
I love my cat.
It's warm and fat.
My cat is grey.
It likes to play.
I love my cat.
It's warm and fat.
My cat is grey.
It likes to play.
I love my cat.
It's warm and fat.
My cat is grey.
It likes to play.
I love my cat.
It's warm and fat.
My cat is grey.
It likes to play.
It's warm and fat.
My cat is grey.
It likes to play.
I love my cat.
It's warm and fat.
My cat is grey.
It likes to play.
Nusha
Today we :
Repeat the names of animals
sing a song
learn to speak about your pets
and do many interesting task.
nice
old
funny
happy
clever
special
small
big