Конспект уроку "Розкажи про свого улюбленця" 2 клас

Про матеріал
Мета уроку навчальна: повторити та систематизувати раніше вивчений лексичний та граматичний матеріал теми, удосконалювати вміння учнів уживати граматичні структури “I have got…?”It is …. в діалогічному та монологічному мовленні; удосконалювати навички читання письма вивчених слів та речень; розвиваюча:розвивати навички розумінні на слух нових мовленнєвих конструкцій;розвивати пізнавальну активність школярів, логічне мислення , мовленнєву здогадку пам'ять, увагу, уяву учнів. продовжувати формувати вміння планувати дії й застосовувати вивчений матеріал. виховна:забезпечувати в учнів аналіз їхньої начальної діяльності через використання рефлексії «Твій настрій». Забезпечувати фізичний розвиток учнів через використання фізкультхвилинки. Виховувати любов та бережливе ставлення до тварин. Прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови. Тип уроку: Формування мовленнєвих навичок Принципи навчання: наочності, свідомості, посильності, комунікативності Методи навчання: демонстрація, перекладний метод, аудіо-лінгвальний, аудіо-візуальний, сугестивний. Засоби навчання: комплект для вчителя і учнів, підручник, робочий зошит, ноутбук. Обладнання: Смайлик, малюнки смішариків, ,аудіо запис пісні та фізкультхвилинки, картки із зображенням тварин, малюнки домашніх улюбленців, підручники, робочі зошити,будиночки зі звуками, ромашки з правилами уроку, роздатковий матеріал, Tree “My work”?, картинки(до дерева), медальки, малюнки смайликів. Підручник : О.Карпюк «Англійська мова» 2 клас
Перегляд файлу

Урок англійської мови

Клас: 2

Тема уроку. Розкажи про свого улюбленця

Мета уроку

         навчальна: повторити та систематизувати раніше вивчений лексичний та граматичний      матеріал теми, удосконалювати вміння учнів уживати граматичні структури “I have got…?”It is …. в діалогічному та монологічному мовленні; удосконалювати навички читання письма  вивчених слів та речень;

          розвиваюча:розвивати навички розумінні на слух нових мовленнєвих конструкцій;розвивати пізнавальну активність школярів, логічне мислення , мовленнєву здогадку пам'ять, увагу, уяву учнів. продовжувати формувати вміння планувати дії й застосовувати вивчений матеріал.

          виховна:забезпечувати в учнів аналіз їхньої начальної діяльності через використання рефлексії «Твій настрій». Забезпечувати фізичний розвиток учнів через використання фізкультхвилинки. Виховувати любов та бережливе ставлення до тварин. Прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: Формування мовленнєвих навичок

Принципи навчання: наочності, свідомості, посильності, комунікативності

Методи навчання: демонстрація, перекладний метод, аудіо-лінгвальний, аудіо-візуальний, сугестивний.

Засоби навчання: комплект для вчителя і учнів, підручник, робочий зошит, ноутбук.

Обладнання: Смайлик, малюнки смішариків, ,аудіо запис пісні та фізкультхвилинки, картки із зображенням тварин, малюнки домашніх улюбленців, підручники, робочі зошити,будиночки зі звуками, ромашки з правилами уроку, роздатковий матеріал, TreeMy work”?, картинки(до дерева), медальки, малюнки смайликів.

Підручник : О.Карпюк  «Англійська мова» 2 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Привітання                                                                                                

T:- Good morning, children!

P:- Good morning, teacher!

  •  (діти розповідають вірш «Good morning»)
  • T:- I am glad to see you,  too!

Діти, сьогодні у нас особливий  урок.  До нас завітали гості. Привітаймося з ними.

P:- Good morning! We are glad to see you.

2. Гра з м’ячем «How are you?»

T:- How are you, Sasha?...?...?

P:-  I am fine, thank  you. (I am happy. I am funny.)

(кидаю м’яч одному з гостей і задаю запитання «How are you)

T:- Good. Very well!

2. Повідомлення теми й мети уроку                                                 

Рефлексія «Твій настрій»

      T:- Сhildren , look at the window. Is  it  a sunny? Yes ,it is.

Простягніть  свої  долоньки. Хай вам  сяде промінець на руку і ви відчуєте тепло,гарний настрій ,впевненість у собі. Ми поки ловили  промінчики,  до нас прилетів Smile. Промінчик торкнувся і нашого друга  Smile ,йому стало веселіше.

Ми з вами сьогодні будемо продовжувати працювати  над темою Pets and animals  і в цьому нам буде допомагати Smile (план уроку на дошці) Today we will :

  •  Repeat the names of animals( повторимо назви тварин),

sing a song (співатимемо пісню)

learn to speak about your pets (навчимося розповідати про свого домашнього улюбленця) and do many interesting tasks.

 

3. Мотивація.                                                                                             

T: So, let’s start our work. But mind the rules of the lesson. (на ромашках)

  • Be attentive
  • Be creative
  • Enjoy reading
  • Enjoy speaking
  • Think
  • Speak  about  your pets.

 

  • Do you like cartoons? What is your favourite cartoon? (учні називають мультфільми, поки не назвуть мультфільм «Смішарики»)
  • Our friend Smile invited guests to our lesson. You know them very well. They are smeshariki. Name them. (Nusha, Krosh, Hedgehog, Sovunia, Barash, Losiash). What animals they are?
  • C:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\5_120516000223_1.jpgC:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\z_2021d8f4.jpgC:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\5461f42s-960.jpgC:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\0_ab44e_e8789c75_XL.png 

 

 

 

C:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\1365064491_m3zvxg2ftrw0qas.jpegC:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\0_8af7b_316f6701_orig.pngC:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\18cb4412b3fd96d4c2c15944894f7ea5_XL.jpg 

 

 

 

  • Our guests will help us at our lesson. They  brought  interesting tasks for you. 
  • - Let’s start our lesson.

Як летів смайлик до нас, він на своєму шляху помітив вулицю,жителі якої не можуть домовитися в якому будинку їм жити.

C:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\5_120516000223_1.jpgLet's help them! https://www.o-detstve.ru/assets/images/userfiles/23763/images/SDC11049.JPG

Face  nice  cat  Tracy  Grace  clown  cake   clever

- What house do you need? All right.

4.Повторення римівки  “I love my cat”

- Let's revise the rhyme. (вірш на картках )

I love my cat.

It's warm and fat.

My cat is grey.

It likes to play.

5. Мовна вправа

- Do you love pet? Thank  you .Sit  down , please!

ІІ. Основна частина уроку

  1. Перевірка лексичного матеріалу
  • C:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\z_2021d8f4.jpgСhildren, look at the card.

Say who is it?                                         Nusha

(показую назви тварин і запитую )

  •  Is it a dog? No, it is not.   Is it a pig? Yes, it is.. Now, close your eyes (teacher hides one picture), open them, and tell me - What animal is missing?(Яка тварина відсутня) . Well done!

Come to me ,please. Stand up here.  Nusha wants to ask about your pets. So ,begin.

  • Have you got a pet at home? You , please. (діти відповідають яку тваринку мають вдома)

2. Фонетична розминка. Співають пісню «Have you got a dog or a cat?”(вправа 4 с.99)

  • Let's sing a song «Have you got a dog or a cat?” . Які тварини зустрічалися у пісні? Назвіть. What pet  is missed?
  1. Навчання письма .  Складання слів
  • Let's make up the words.(діти складають назви тварин) (робота в групах)
  • Read the word,  please! All right.
  • Pupils , what day is it today? What date  is it today? Open your copybooks write the date.

Monday , the tenth of April

Class work

  • Write down this words into your copybooks. Я виставляю слова на дошці діти їх записують через кому)

C:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\до етапів уроку\0_7c90d_d8c145cb_orig.pngКольоротерапія

Complete my sentences please.

Малювалася картина із тваринками хатина,

Сіра мишка малювала, тільки не розфарбувала.

Діти люблять малювати, нумо мишці помагати.

Ось біжить руденький cat - обираєм фарбу … (red).

А сіреньких цих мишей - намалюєм фарбою … (grey).

Поросятко Хрюки-свинк - намалюєм фарбою … (pink ).

А собаку, що звуть Крег – розфарбуєм в колір ... (black).

А щоб жабку форбувати, колір легко підібрати,

Бо для жабки він один - обираєм фарбу ... (green).

От дарунок так дарунок, от малюнок так малюнок,

Мишка глянула з нори: «Хто назве всі кольори?»

      Well done children. I see you know the colours very well, so let’s go on.

C:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\5461f42s-960.jpg4. Перевірка домашнього завдання

                   Krosh         

What do you have for homework?  Open your books  p.99. Who wants to read?

C:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\0_ab44e_e8789c75_XL.png(діти читають вправу 5  на с. 99)

  4. Навчання письма                                               Hedgehog                                

  • Make up the sentences (на дошці слова nice old  funny  happy clever  special small big)  Ex: My  pet is …
  • So well. Come  to me please.

I'll give  your  the words and your task will be to make up the sentences with them.

(робота в парах)

  1. got/cat/Vicky/a/has/funny//
  2. very/is/My/funny/hamster/.
  3. got/It/a/tail/and/has/a/ears/short/.
  4. Nice/and/My/is/funny/pet/.
  • Are you ready? Let's read.

Робота на картках (дописати назву тварини …) індивідуальні картки

  • C:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\1365064491_m3zvxg2ftrw0qas.jpegLet's do the next task.
  1. Робота з підручником               Sovunia
  • Look at exercise number 5 page 101. Follow and read the text. Are you ready?
  • (Я читаю текст , а діти за мною повторюють кожне речення. Потім ми його перекладаємо)
  • фізкультх
  1. C:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\0_8af7b_316f6701_orig.pngАудіювання

          Barash                       -   Lets do the next task. Listen and match.

(послухати і з'єднати )                                               індивідуальні картки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\18cb4412b3fd96d4c2c15944894f7ea5_XL.jpgРозповідь про свого улюбленця                                             Losiash
  • And now your task will be to speak about your pets. Who wants to speak ? Come to me, please.(Учні з допомогою вчителя розповідають про своїх тварин, демонструючи їх малюнки)

ІІІ.  Заключна частина уроку

  1. Підсумки уроку  
  • Діти ,чи сподобався вам наш урок?
  • А що найбільше?А зможете вдома маму навчити розповідати про свого улюбленця англійською мовою? А як?
  1. C:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\sDMICBKf723yA_LO-tFH0wg.pngСамооцінювання (дерево)

Діти ,виберіть малюнок,який ви вважаєте,

що відповідає вашій роботі на уроці і

наклейте на чарівне деревце,яке називається

My work

 

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=7da37623a7404d48a8522c8fa6fddc4d&n=33&h=215&w=215Працював дуже добре

 

http://nachalo4ka.ru/wp-content/uploads/2014/06/romashka-i-bozhya-korovka-600x562.pngпрацював добре

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=5534e965d3769a346da8da2032916f17&n=33&h=215&w=179потрібно додатково попрацювати

 

  1. Домашнє завдання     

Open your day books  write homework 

Ex.6 p.101                

Назвіть назву і колір тваринки, зображеної на  медальці і я її вам подарую. (учні називають, вчитель роздає медальки)

А тепер скажіть мені, що у вас є? (Учні відповідають: I have a brown dog. I have a white hare. I have a green baloon ...)

Рефлексія «Твій настрій» (поставити смайлику настрій який після уроку)

Т: The lesson is over.1 2 3 4 5

                                     I say  Goodbye, children.

                                       1 2 3 4 5

                                    We say  Goodbye, teacher

 

 

 

 

 

 

http://nachalo4ka.ru/wp-content/uploads/2014/06/romashka-i-bozhya-korovka-600x562.pnghttp://nachalo4ka.ru/wp-content/uploads/2014/06/romashka-i-bozhya-korovka-600x562.pnghttp://nachalo4ka.ru/wp-content/uploads/2014/06/romashka-i-bozhya-korovka-600x562.pnghttp://nachalo4ka.ru/wp-content/uploads/2014/06/romashka-i-bozhya-korovka-600x562.pnghttp://nachalo4ka.ru/wp-content/uploads/2014/06/romashka-i-bozhya-korovka-600x562.png

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=3caa809a1e188e0092022ba10ee7e887&n=33&h=215&w=151      https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=9dc34638cf6d2ba9c3481e26c6f8d4e7&n=33&h=215&w=287  https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=cbc919e196d2de55fe46cddda322f60c&n=33&h=215&w=222 http://nachalo4ka.ru/wp-content/uploads/2014/06/romashka-i-bozhya-korovka-600x562.pnghttps://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=538babd90aa69f10bed5fb3a82dd87ae&n=33&h=200&w=300https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=8980ea5bf84ec4d31506491a68328221&n=33&h=215&w=184 https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=2299db131d6551c06d9459ddd2d45d17&n=33&h=215&w=232

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=d0f9be958c1449ad59b7938870918e5c&n=33&h=215&w=215 https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=bb5655830be050376e74f84711adec69&n=33&h=215&w=191https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=7da37623a7404d48a8522c8fa6fddc4d&n=33&h=215&w=215https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=7da37623a7404d48a8522c8fa6fddc4d&n=33&h=215&w=215https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=7da37623a7404d48a8522c8fa6fddc4d&n=33&h=215&w=215https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=7da37623a7404d48a8522c8fa6fddc4d&n=33&h=215&w=215https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=7da37623a7404d48a8522c8fa6fddc4d&n=33&h=215&w=215https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=7da37623a7404d48a8522c8fa6fddc4d&n=33&h=215&w=215https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=7da37623a7404d48a8522c8fa6fddc4d&n=33&h=215&w=215https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=7da37623a7404d48a8522c8fa6fddc4d&n=33&h=215&w=215

  • http://nachalo4ka.ru/wp-content/uploads/2014/06/romashka-i-bozhya-korovka-600x562.pnghttp://nachalo4ka.ru/wp-content/uploads/2014/06/romashka-i-bozhya-korovka-600x562.pnghttp://nachalo4ka.ru/wp-content/uploads/2014/06/romashka-i-bozhya-korovka-600x562.pnghttp://nachalo4ka.ru/wp-content/uploads/2014/06/romashka-i-bozhya-korovka-600x562.pnghttp://nachalo4ka.ru/wp-content/uploads/2014/06/romashka-i-bozhya-korovka-600x562.pnghttp://nachalo4ka.ru/wp-content/uploads/2014/06/romashka-i-bozhya-korovka-600x562.pnghttp://nachalo4ka.ru/wp-content/uploads/2014/06/romashka-i-bozhya-korovka-600x562.png

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=5534e965d3769a346da8da2032916f17&n=33&h=215&w=179https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=5534e965d3769a346da8da2032916f17&n=33&h=215&w=179https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=5534e965d3769a346da8da2032916f17&n=33&h=215&w=179https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=5534e965d3769a346da8da2032916f17&n=33&h=215&w=179https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=5534e965d3769a346da8da2032916f17&n=33&h=215&w=179https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=5534e965d3769a346da8da2032916f17&n=33&h=215&w=179

 

 

got cat Vicky a has funny

very is My funny hamster

got It a tail and has long a ears short.

nice and My is funny pet 

Face  nice

 cat Tracy

Graceclown cake  clever

 

 


I love my cat.

It's warm and fat.

My cat is grey.

It likes to play.

 

I love my cat.

It's warm and fat.

My cat is grey.

It likes to play.

 

I love my cat.

It's warm and fat.

My cat is grey.

It likes to play.

 

I love my cat.

It's warm and fat.

My cat is grey.

It likes to play.

 


I love my cat.

It's warm and fat.

My cat is grey.

It likes to play.

 

I love my cat.

It's warm and fat.

My cat is grey.

It likes to play.

It's warm and fat.

My cat is grey.

It likes to play.

 

I love my cat.

It's warm and fat.

My cat is grey.

It likes to play.

C:\Users\Надя\Рабочий стол\показовий урок\Мій урок\смешарики\Новая папка\z_2021d8f4.jpg 

Nusha


https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=9dc34638cf6d2ba9c3481e26c6f8d4e7&n=33&h=215&w=287https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=8980ea5bf84ec4d31506491a68328221&n=33&h=215&w=184


 

Today we :

Repeat the names of animals

sing a song

learn to speak about your pets

and do many interesting task.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nice

old

 funny

  happy

 clever

 special

small

big

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балазюк Неля Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
1518
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку