урок "додавання десяткових дробів"

Про матеріал
Додавання десяткових дробів. Мета: виведення правила додавання десяткових дробів; формування в учнів навичок виконання додавання десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати інтерес до математики.
Перегляд файлу

Тема. Додавання десяткових дробів.

Мета: виведення правила додавання десяткових дробів; формування в учнів навичок виконання додавання десяткових дробів;

розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу;

виховувати інтерес до математики.

Обладнання: підручник О.С.Істер, бланки самостійної роботи.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Організація початку уроку

1. Привітання

2. Перевірка готовності до уроку

3. Інтерактивна вправа « Килимок вражень»

( учні в зошитах замальовують смайлики відповідного настрою)

 

ІІ. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку

1. Самостійна робота

Бланк

Прізвище______________________ Ім’я _____________________

1. Запишіть десятковим дробом:

       =                                                                          =

       =                                                                     =

2.Запишіть у вигляді звичайного дробу:

   0,513=                                                                    0,318=                                                                  

3. Запишіть десятковим дробом числа:

  52 цілі 8 сотих =                                                

11 цілих 3 тисячних =

4. Запишіть десяткові дроби:

У порядку зростання: 7,51;  0,3;   11,24;   3,0008                                

________________________________________________________________

у порядку спадання: 0,4;   0,25;    5,2;     7,0002

 ________________________________________________________________                                                                                                                                                                  

5. Округліть до одиниць:

 а) до одиниць

                4,28≈                                                            95,634≈

            347,61≈                                                                0,56≈ 

 б) до сотих

              0,711≈                                                            32,437≈

            6,5353≈                                                              0,007≈.

 

2. Повідомлення теми та мети уроку

- Сьогодні ми навчимося додавати десяткові дроби.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

1. Бесіда

Запитання до класу:

  1.                           Як ми виконували додавання іменованих чисел?  (Щоб знайти суму довжин, потрібно додати число сантиметрів до числа сантиметрів, число дециметрів до числа дециметрів, число метрів до числа метрів.)
  2.                             Виконайте додавання

             2м5дм3см

             5м3дм3см

             7м8дм6см

  1.                           Виразіть кожен доданок у метрах. 2м5дм3см=2,53м;  5м3дм3см=5,33м
  2.                           Виконайте додавання отриманих чисел

(Потрібно додати соті до сотих ( бо сантиметри додали до сантиметрів), десяті до десятих, одиниці до одиниць.)

  1.                           Як виконати додавання   2,53

                                 5,33

                                                          7,86

Вчитель:

  •                                 Щоб додати два десяткових дроби, потрібно цілі підписати під цілими так, щоб кома була розміщена під комою, десяті під десятими, соті під сотими тощо. Далі додати десяткові дроби, незважаючи на коми, й у результаті кому розмістити під комою.

2. Перевірка первинного сприймання

https://image.slidesharecdn.com/qycyt3h9r9o2rc0ctu2j-signature-0013eb82f1a69db082cfc1f455d88d1f174200fce5c1ce95122ec4ee66530520-poli-180903072324/95/1-212-638.jpg?cb=1535959514

IV. Закріплення матеріалу

1. Робота з підручником

https://image.slidesharecdn.com/qycyt3h9r9o2rc0ctu2j-signature-0013eb82f1a69db082cfc1f455d88d1f174200fce5c1ce95122ec4ee66530520-poli-180903072324/95/1-212-638.jpg?cb=1535959514

https://image.slidesharecdn.com/qycyt3h9r9o2rc0ctu2j-signature-0013eb82f1a69db082cfc1f455d88d1f174200fce5c1ce95122ec4ee66530520-poli-180903072324/95/1-212-638.jpg?cb=1535959514

2. Робота над задачею (№1239)

https://image.slidesharecdn.com/qycyt3h9r9o2rc0ctu2j-signature-0013eb82f1a69db082cfc1f455d88d1f174200fce5c1ce95122ec4ee66530520-poli-180903072324/95/1-212-638.jpg?cb=1535959514

- Про що задача? ( Про пісок)

- Скільки піску було на одній машині? (2,7 т)

- А на іншій? (3,2 т)

- Що запитується в задачі? (Скільки піску було на двох машинах?)

- Можемо відразу дати відповідь на запитання? (Так)

- Якою дією? (Додавання)

V. Підсумок уроку

 1. Інтерактивна вправа « Кошик знань»

(учні заповнюють корзину плодами своїх знань)

Я знаю…    Я вмію…     Я навчився…

Я можу поділитися своїми знаннями…

2. Оцінювання

Вчитель відмічає активних учнів, наголошує, що це буде враховано при оцінюванні самостійної роботи.

3. Домашнє завдання

§ 37 №1251, 1272

https://image.slidesharecdn.com/qycyt3h9r9o2rc0ctu2j-signature-0013eb82f1a69db082cfc1f455d88d1f174200fce5c1ce95122ec4ee66530520-poli-180903072324/95/1-213-638.jpg?cb=1535959514

https://image.slidesharecdn.com/qycyt3h9r9o2rc0ctu2j-signature-0013eb82f1a69db082cfc1f455d88d1f174200fce5c1ce95122ec4ee66530520-poli-180903072324/95/1-215-638.jpg?cb=1535959514

 

1

 

docx
Додано
11 листопада 2019
Переглядів
750
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку