Тема: «Додавання двоцифрового числа до двоцифрового»
Мета: формувати в учнів предметні компетентності:
формування ключових компетентностей:
Обладнання: презентація до уроку, підручник В.Г.Бевз, Д.В.Васильєва Математика (с.55), робочий зошит, зошит з друкованою основою (с.42), матеріали для усної лічби, математичного диктанту, хвилинки каліграфії, короткий запис до задачі.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
Поспішаємо у клас
Математика у нас.
Щоб у небі політати,
І щоб гроші рахувати,
Продавати й купувати,
Треба добре її знати.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ І КОРЕКЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.
*Розв’язування віршованих задач.
На полиці їх складав.
Ось поклав він 9 книг,
Потім ще 4.
Довго думав і гадав,
Скільки всіх книжок поклав? (13)
Чотири подружки синиці.
Сім пізніше прибуло.
Скільки всіх птахів було? (11)
* Робота з геометричним матеріалом. Виконання вправи підручника № 1, с.55
- Діти, назвемо геометричні фігури, які ви бачите перед собою.
- Які з цих фігур можна назвати многокутниками?
* Робота над буквеними виразами. Виконання вправи №2.
- Потрібно знайти значення виразів.
* Виконання вправи № 3, с.55.
Зошит свій я відкриваю,
Навскоси його кладу.
Ручку я ось так тримаю,
Сяду рівно, не зігнусь.
Буду я писати вправно,
До роботи я берусь.
26 листопада
Класна робота
Фізкультхвилинка
ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.
IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ УЧНЯМИ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ.
1). 16+4=20 (к.) – годує Сергій.
- Ми знайшли скільки кролів годує Сергій, тепер ми зможемо знайти, скільки кролів годують разом діти? Якою дією?
2). 16 + 20=36 (к.) – годують діти разом.
- Як ми запишемо відповідь?
Фізкультхвилинка для очей
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ.
1. Виконання завдань в зошиті з друкованою основою, с.42.
2. Практичне завдання
- Намалювати такий прямокутник, який можна розрізати на два квадрата.
VI. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.
- Чого навчилися на уроці?
- Що найбільше сподобалося на уроці?
- Як оцінюєте свою роботу?