Про матеріал
Активний розвиток та впровадження інформаційних технологій у різні сфери життя, в тому числі в освіту, ставить перед школою одним з основних завдань формування інформаційної культури сучасних школярів. Комп’ютерні технології – це потужний інструмент для одержання дитиною найрізноманітнішої інформації, ефективний засіб підвищення інтересу до навчання, а також мотивації, наочності, науковості.
Не таємниця, що й телебачення відіграє величезну роль в нашому житті. Воно повсюди: як корисне так і шкідливе, тому треба фільтрувати перегляд.
Під їх дією формується стиль і лінія поведінки, формується ставлення до життя, до самого себе.
У ході перегляду мультфільмів дитячий мозок обробляє графічні зображення, різну інформацію і факти насильства, на превеликий жаль. Вважаю, зі мною погодяться, що пізнавальні, розважальні елементи несуть позитивний вплив, але є й такі, що користі від них "0". Одним із позитивних факторів є стимуляція навчання.
Мультфільми представляють собою відмінний спосіб передачі інформації в мозок дитини. Мультфільми для дітей можуть бути смішними і водночас пізнавальними та розвиваючими. Розвиваючі мультики допомагають дитині опановувати корисну інформацію і надалі використовувати її позитивні якості в житті.
Тому на своїх уроках стараюся використовувати фрагменти або сюжети пізнавальних мультфільмів, щоб урок дітям запам’ятався і був насиченим.
Іншими словами, використання мультиплікаційних сюжетів дозволяє створювати інформаційний і візуальний образ об’єкту, який досліджується, імітувати реальність за допомогою участі в процесах, що відбуваються на екрані.