Урок " Додавання і віднімання мішаних чисел"

Про матеріал
Сватівський ліцей №1.Учитель: Кучугура Л.П. Урок № 70 Математика 5 клас – Інклюзія Тема уроку: Додавання та віднімання мішаних чисел Мета уроку: домогтися засвоєння правил додавання і віднімання мішаних чисел, дробові частини яких мають однакові знаменники; сформувати вміння виконувати додавання і віднімання мішаних чисел; формувати вміння бачити закономірності; розвивати увагу; виховувати наполегливість, спостережливість, старанність, працьовитість; Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь. Обладнання та наочність: підручник, наочний та додатковий матеріали. Хід уроку І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП Привітання вчителя і учнів. Організація готовності учнів до уроку, налаштування їх на роботу. ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ 1.Виконати додавання: 3/7 + 2/7 = 2.Назвати чисельник, знаменник дробу: 3/7; 2/7; 5/7 3.Які дроби правильні, які неправильні? 14/5; 8/13; 6/11; 19/9 4.Перевести неправильний дріб у мішане число: 7/3= 21/3 Учитель-асистент просить учня сказати правило додавання дробів з однаковими знаменниками. За потреби йому допомагає. Учень виконує додавання. Учитель-асистент запитує назвати чисельник та знаменник дробів. Просить учня промовляти та давати повну відповідь. Учитель - асистент усно просить назвати учня правильні і неправильні дроби. Учитель – асистент за допомогою карток пропонує учневі виконати завдання. 7 кружечків учень розкладає у три корзинки Однакова кількість кружечків у кожній корзині – ціла частина, остача ( залишок у руці учня) – чисельник, знаменник – той самий. ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ Діти сьогодні ми з вами розглянемо нову тему: «Додавання і віднімання мішаних чисел». Метою сьогоднішнього уроку є: якомога найкраще засвоїти правила додавання і віднімання мішаних чисел. ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ План вивчення теми Правила додавання мішаних чисел: Шляхом застосування властивостей додавання чисел. Завдання 1. Задача 1. На столі лежали 23/8 плитки шоколаду. Скільки плиток шоколаду буде лежати на столі, якщо на стіл покласти ще 12/8 плитки? Розв’язання 23/8 + 12/8 =( 2+1) + (3/8 + 2/8)= 3 + 5/8= 35/8 Задача 2. На тарілці лежали 23/8 плитки шоколаду. Скільки залишиться плиток шоколаду на тарілці, якщо 12/8 плитки з'їдять? Розв’язання 23/8 - 12/8 =( 2-1) + (3/8 - 2/8)=1 + 1/8= 11/8 Завдання 3:Знайдіть суму: 2 5/11+3 7/11. Розв’язати № 1097 Учитель – асистент використовує додатковий матеріал. Промовляє правило додавання мішаних чисел + = Учитель - асистент використовує додатковий матеріал. Промовляє правило віднімання мішаних чисел - = Учитель - асистент просить учня промовляти правило додавання мішаних чисел Учитель – асистент кожного разу повторює правило додавання чи віднімання мішаних чисел і просить промовляти учня V. ПІДСУМКИ УРОКУ Підсумкова бесіда Отже, давайте повторимо з вами правила додавання і віднімання мішаних чисел. Щоб знайти суму двох мішаних чисел, треба? Щоб знайти різницю двох мішаних чисел, треба? VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:§32 (Вивчити правила) Розв’язати № 1098. Продовжувати вчити таблицю множення на 4.
Перегляд файлу

                                                  Сватівський ліцей №1.Учитель: Кучугура Л.П.

Урок № 70 Математика 5 клас – Інклюзія

Тема уроку: Додавання та віднімання мішаних чисел

Мета уроку: домогтися засвоєння правил додавання і віднімання мішаних чисел, дробові частини яких мають однакові знаменники; сформувати вміння виконувати додавання і віднімання мішаних чисел;

 формувати вміння бачити закономірності; розвивати увагу;

 виховувати наполегливість, спостережливість, старанність, працьовитість;

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Обладнання та наочність: підручник, наочний та додатковий матеріали.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

  1. Привітання вчителя і учнів.
  2. Організація готовності учнів до уроку, налаштування їх на роботу.

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1.Виконати додавання:

 

+ =

 

 

 

2.Назвати чисельник, знаменник дробу:  ;  ;

 

3.Які дроби правильні, які неправильні?

;   ;  ; 

 

4.Перевести неправильний дріб у мішане число:

 

= 2

 

 

Учитель-асистент просить учня сказати правило додавання дробів з однаковими знаменниками. За потреби йому допомагає.

Учень виконує додавання.

 

Учитель-асистент запитує назвати чисельник та знаменник дробів.

Просить учня промовляти та давати повну відповідь.

 

Учитель - асистент усно просить назвати учня правильні і неправильні дроби.

 

Учитель – асистент за допомогою карток пропонує учневі виконати завдання.

 

 

 

 

красный круг картинка - Создать мем - Meme-arsenal.comкрасный круг картинка - Создать мем - Meme-arsenal.comкрасный круг картинка - Создать мем - Meme-arsenal.comкрасный круг картинка - Создать мем - Meme-arsenal.comкрасный круг картинка - Создать мем - Meme-arsenal.comкрасный круг картинка - Создать мем - Meme-arsenal.com

красный круг картинка - Создать мем - Meme-arsenal.com

 

7 кружечків учень розкладає у три  корзинки

 

Корзины из картона своими руками, пошаговые фото  Корзины из картона своими руками, пошаговые фото Корзины из картона своими руками, пошаговые фото

 

Однакова кількість кружечків у кожній корзині – ціла частина,

остача ( залишок у руці учня) – чисельник,

знаменник – той самий.

 

 

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

  • Діти сьогодні ми з вами розглянемо нову тему: «Додавання і віднімання мішаних чисел».
  • Метою сьогоднішнього уроку є: якомога найкраще засвоїти правила додавання і віднімання мішаних чисел.

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

 

План вивчення теми

  1. Правила додавання мішаних чисел:
  1. Шляхом застосування властивостей додавання чисел.

Завдання 1.

Задача 1. На столі лежали 2 плитки шоколаду.

Скільки плиток шоколаду буде лежати на столі, якщо на стіл покласти ще 1 плитки?

 

Розв’язання

 

2 + 1 =( 2+1) + ( + )= 3 + = 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Задача 2. На тарілці лежали 2 плитки шоколаду. Скільки залишиться плиток шоколаду на тарілці, якщо 1  плитки з'їдять?

 

Розв’язання

 

2 - 1 =( 2-1) + ( - )=1 + = 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3:Знайдіть суму: .

 

 

 

 

 

Розв’язати № 1097

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель – асистент використовує додатковий матеріал. Промовляє правило додавання мішаних чисел

М_II_05t№3(1).jpg М_II_05t№3(1).jpg М_II_05t№3(2).jpg +

 

 

М_II_05t№3(1).jpg М_II_05t№3(3).jpg =

 

 Учитель - асистент використовує

додатковий матеріал. Промовляє правило віднімання мішаних чисел

 

М_II_05t№3(1).jpg М_II_05t№3(1).jpg М_II_05t№3(2).jpg -

 

 

М_II_05t№3(1).jpg М_II_05t№3(3).jpg =

 

 

Учитель - асистент просить учня промовляти правило додавання мішаних чисел

 

 

 

Учитель – асистент кожного разу повторює правило додавання чи віднімання мішаних чисел і просить промовляти учня

 

 

 

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

  1. Підсумкова бесіда

Отже, давайте повторимо з вами правила додавання і віднімання мішаних чисел.

  • Щоб знайти суму двох мішаних чисел, треба?
  • Щоб знайти різницю двох мішаних чисел, треба?

 

VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:§32 (Вивчити правила)

Розв’язати № 1098. Продовжувати вчити таблицю множення на 4.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Кучугура Любов
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
30 січня 2022
Переглядів
548
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку