Тема уроку. Додавання та віднімання десяткових дробів.
Мета:
навчальна: вдосконалювати в учнів навички виконання дій додавання та віднімання десяткових дробів.
розвиваюча: сприяти розвитку обчислювальних навиків; розвивати пам'ять, логічне мислення, творче мислення, спостережливість, увагу, кмітливість; продовжувати відпрацьовувати навики самооцінки знань та вмінь.
виховна: виховувати в учнів культуру математичного мовлення, позитивне ставлення до навчання, відповідальність за власні досягнення, прищеплювати інтерес до вивчення математики.
Обладнання: картки із завданнями для роботи в парах, схеми, таблиці.
Тип уроку: повторення та систематизація знань, умінь і навичок.
Структура уроку:
Хід уроку
Девіз уроку:
«Математика - це світ навколо нас»
І. Організаційний момент.
П. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та мети уроку.
Ш. Актуалізація опорних знань.
Фронтальне опитування.
IV. Розвиток математичних знань.
І. Усне розв’язування вправ.
1) 0,7+0,1= |
5) 0,64+0,36= |
2) 0,9+0,2= |
6) 0,34+0,28= |
3) 0,6+0,4= |
7) 2,2+2,8= |
4) 0,48+0,12= |
8) 4,1+5,22= |
2. Знайти різницю |
|
1) 4 – 0,3= |
5) 4 – 0,03= |
2) 0,4 – 0,3= |
6) 0,4 – 0,03= |
3) 40 – 0,3= |
7) 0,04 – 0,003= |
4) 400 – 0,3=
Потрібно замість знаків питання поставити число
10,6 ?
19,5 8,9 17,8 9,5
3,78 < х < 7, 2 ?
Поставити кому у потрібних місцях.
ІІІ. Виконання вправ біля дошки.
Загадкове, вам знайоме,
В ньому є щось невідоме.
Його треба розв’язати,
Тобто корінь відшукати.
Кожен легко, без вагання
Відповість. Що це … (рівняння).
Розв’язати рівняння
Фізкультхвилинка
Встаньте діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться
За щасливий день вчорашній.
І до сонця потягніться,
В різні боки нахиліться,
Веретеном покрутіться.
Раз присядьте, два присядьте,
І за парти тихо сядьте. .
27,357 |
Н |
15,82 |
О |
10,2 |
Д |
15,73 |
Е |
59,38 |
Р |
48,77 |
П |
6,3 |
І |
8,9 |
Н |
44,27 |
О |
7,6 |
Д |
71,66 |
Й |
15,356 |
У |
43,73 |
А |
9,9 |
Б |
58,13 |
А |
15,3 |
Д |
29,51 |
Н |
11,9 |
С |
30,49 |
У |
19,578 |
Е |
Які слова одержали? (Дніпро, Дунай, Десна)
Їх у підручнику багато,
Кожну треба розв’язати.
Не будемо ми ледачі,
Розв’яжемо ...(задачі).
Три річки Дніпро, Дунай та Десна протікають по нашій Україні. Довжина Дніпра 2286,998 км, вона на 673,37 км коротша, ніж річка Дунай і на 1157,5 км довша, ніж річка Десна. Знайти загальну довжину цих річок.
Математики Стародавнього Єгипту використовували знаки « » і « »
(ноги, що йдуть). Спробуйте дізнатися, які дії позначали цими знаками. Серед рівностей, записаних на плакаті, є одна неправильна.
Отже, знак це « + » знак це « – »
Постав або
Потрудились ви чимало,
Тож за всі ваші старання
Вам оцінки за навчання.
Параграф 33, № 901, № 907
1