Урок математики
5 клас
Вчитель:
Олексієнко Тетяна Олексіївна
Наумівська ЗОШ І-ІІІ ст.
2013 рік
Мета: узагальнити та систематизувати знання, вміння та навички учнів із вивченої теми; розвивати логічне мислення, пізнавальну активність учнів та обчислювальні навички; виховувати любов до рідного краю та інтерес до навчання.
Обладнання: ноутбук, проектор, дошка, презентація, квітка, картки, фото.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Перевірка домашнього завдання
1.Робота з картками (2 учні біля дошки розв’язують завдання схожі на домашні)
а)Приклади: 76,1+38,83+24,9+52,17=
б)Заповніть таблицю:
Власна швидкість катера |
Швидкість течії річки |
Швидкість катера за течією |
Швидкість катера проти течії |
? |
1,7 км/год |
19,4 км/год |
? |
2.Задача з підручника (решта учнів обмінюється зошитами і перевіряють виконання домашнього завдання, розв’язок якого є на листочках)
ІІІ. Актуалізація опорних знань
1.Усні вправи
а)5,2+2,4=
б)8+2,97=
в)5,9+7=
г)4,5-0,2=
д)4,5+3,5=
е)3,75-2=
2.Відшукай помилку
6,78>67,8; 1,3>1,32; 7,68>6,78
3.Чи вірно, що:
3 м 6 дм=3,6 м;
3 год 27 хв=3,27 год;
3 км 275 м=3,275 км;
5 кг 75 г=5,75 кг.
IV. Мотивація навчальної діяльності
Учні, у нас сьогодні незвичайний урок, на якому ми узагальнимо та систематизуємо знання, вміння і навички з теми «Додавання та віднімання десяткових дробів» та дізнаємось про історію розвитку села. Відгадавши кросворд, ви дізнаєтесь, до якого історичного куточка землі ми потрапимо.
V. Розв’язування вправ
а)Виконати дії
б)Розв’яжіть рівняння :
Відповіді: 1) х =3,66; 2) х = 33,889; 3) х = 10,89.
в) Виконайте додавання, обираючи зручний порядок обчислення (робота в парах):
Діти, давайте допоможемо вашим батькам розв’язати задачу.
(Діти в зошитах розв’язують задачу.)
Люди прославляють рідну Наумівку своєю працею.
VI.Підсумок уроку.
Діти, ви добре працювали на уроці, справилися з усіма завданнями і отримали такі оцінки (учитель коментує оцінки)
VII.Домашнє завдання.
Ваші мами, які працюють в селі у різних сферах виробництва, задають вам домашнє завдання.
Повторити всі вивченні дії з десятковими дробами та розв’язати вправи: №871 (1,3), №859, №857 (6).
Література