Урок "Додавання та віднімання десяткових дробів у 5 класі"

Про матеріал
Додавання та віднімання десяткових дробів на уроці математики в 5 класі загальноосвітньої школи
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок математики

5 клас

 

 

 

 

Вчитель:

Олексієнко Тетяна Олексіївна

 

 

 

Наумівська  ЗОШ І-ІІІ ст.

2013 рік

 

Мета: узагальнити та систематизувати знання, вміння та навички учнів із вивченої теми; розвивати  логічне мислення, пізнавальну активність учнів та обчислювальні навички; виховувати  любов до рідного краю та інтерес  до навчання.

Обладнання: ноутбук, проектор, дошка, презентація, квітка, картки, фото.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання

1.Робота з картками (2 учні біля дошки розв’язують завдання схожі на домашні)

а)Приклади: 76,1+38,83+24,9+52,17=

б)Заповніть таблицю:

Власна швидкість катера

Швидкість течії річки

Швидкість катера за течією

Швидкість катера проти течії

?

1,7 км/год

19,4 км/год

?

2.Задача з підручника (решта учнів обмінюється зошитами і перевіряють виконання домашнього завдання, розв’язок якого є на листочках)

ІІІ. Актуалізація опорних знань

1.Усні вправи


а)5,2+2,4=

б)8+2,97=

в)5,9+7=

г)4,5-0,2=

д)4,5+3,5=

е)3,75-2=


2.Відшукай помилку

6,78>67,8;       1,3>1,32;      7,68>6,78

3.Чи вірно, що:


3 м 6 дм=3,6 м;

3 год 27 хв=3,27 год;

3 км 275 м=3,275 км;

5 кг 75 г=5,75 кг.


IV. Мотивація навчальної діяльності

Учні, у  нас сьогодні незвичайний урок, на якому ми узагальнимо та систематизуємо знання, вміння і навички з теми «Додавання та віднімання десяткових дробів»  та дізнаємось про історію розвитку села. Відгадавши кросворд, ви дізнаєтесь, до якого історичного куточка землі ми потрапимо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Розв’язування вправ

а)Виконати дії

  1. 4,5 + 16,691 =           1)3,5 + 15,691 =
  2. 7,54 + 3,4 =               2)8,54 + 2,4 =
  3. 14,02 – 10,739 =      3)15,02 – 12,739 =
  4. 7,004 – 5,3245 =      4)6,004 -4,3245 =
  5. 86,58 + 5,825 =        5)76,58 + 6,825 =
  6. 262,5  - 41,54 =        6)362,5 – 31,54 =

б)Розв’яжіть  рівняння :

  1. х +2,34 = 6;                        
  2. 40,18 – х = 6,291;
  3. ( 2,34 + х ) – 8,5 = 4,73;

Відповіді: 1) х =3,66; 2) х = 33,889;  3) х = 10,89.

в) Виконайте додавання, обираючи зручний порядок обчислення (робота в парах):

  1.            ( 3,25 + 0,419 ) + 6,75=
  2.            (7,26 + 26,8 ) + 73,2 =
  3.            4,56 + 0,333 + 0,44 + 0,067 =
  4.            ( 3,79 + 5,18 ) – 2,18 =
  5.            0,957 – ( 0,357 + 0,064 )=

 

 

 

 

 

 

Діти, давайте допоможемо вашим батькам розв’язати задачу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Діти в зошитах розв’язують задачу.)

Люди прославляють рідну Наумівку своєю працею.

 

VI.Підсумок уроку.

Діти, ви добре працювали на уроці, справилися з усіма завданнями і отримали такі оцінки (учитель коментує оцінки)

VII.Домашнє завдання.

Ваші мами, які працюють в селі у різних сферах виробництва, задають вам домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити всі вивченні дії з десятковими дробами та розв’язати вправи: №871 (1,3), №859, №857 (6).

Література

  1. Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С. Математика: Підручник для 5 класу. – Х.: Гімназія, 2005. – 288 с.
  2. Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С., Рабінович Ю.М. Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання. – Х.: Гімназія, 2007. – 121 с.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 січня 2020
Переглядів
611
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку