Тема: Додавання та віднімання двоцифрових чисел
Мета: повторити вивчені випадки додавання та віднімання двоцифрових чисел; закріпити вміння додавати та віднімати двоцифрові числа без переходу через десяток; розвивати математичні уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки
Обладнання: картки із завданнями, картинки, цеглинки Lego
Хід уроку
І. Організація класу до заняття
Ми почули вже дзвінок,
Тож почнемо наш урок.
Будьмо всі уважні,
Розумні і відважні!
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Усний рахунок за допомогою цеглинок Lego
20
30
58
51
75
47
Усно заповнити таблицю, піднімати по черзі цеглинку відповідного кольору
Доданок |
10 |
40 |
|
17 |
31 |
|
Доданок |
|
35 |
20 |
30 |
20 |
12 |
Сума |
30 |
|
78 |
|
|
42 |
Зменшуване |
40 |
|
|
67 |
91 |
85 |
Від’ємник |
10 |
30 |
10 |
|
40 |
|
Різниця |
|
28 |
10 |
20 |
|
15 |
ІІІ. Закріплення вивченого
Посади метелика на відповідну квітку
28 56 68 63
Робота над задачами
Склади і розв’яжи задачі за малюнками:
А)
- 34 куща
- ?, на 10 кущів менше
Б)
- 29 книг
?
- 30 книг
ІV. Самостійна робота за картками
Порівняй вирази
26+30 □ 45 2+53 □ 54
15+20 □ 35 13+10 □ 19
Розв’яжи приклади
17 + 20 = 61 – 40 =
56 – 30 = 23 + 60 =
V. Підведення підсумків уроку