Тема. Додавання та віднімання в межах 100. Самостійна робота
Мета:
навчальна: систематизувати та узагальнити знання з теми, вдосконалювати обчислювальні навички;
корекційна: корегувати увагу;
розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять;
вихована: виховувати інтерес до предмету
Обладнання: картки із завданнями контрольної роботи.
Хід уроку
1. Організаційний момент
Привітання
2. Повідомлення теми, мети, задач уроку, очікуваних результатів
3. Мотивація навчальної діяльності
В повсякденному житті ми здійснюємо дуже багато обчислень. Наприклад, коли ходимо до магазину і нам потрібно правильно порахувати гроші, щоб купити товар. Або коли нас вчитель у класі просить порахувати скільки учнів сьогодні прийшло до класу: скільки дівчаток, скільки хлопчикі або скільки всіх разом? Сьогодні ми закріпимо ваші обчислювальні навички
4. Перевірка домашнього завдання
1. Як відняти від 100 двоцифрове число?
2. Назвіть компоненти при додаванні.
5. Актуалізація опорних знань
Виконання вправи з навчального середовища LearningApps
6. Контроль і закріплення знань
Корекційна вправа «Знайди помилку»:
30+25+20=65 70+20=80
34+10+20=64 34+5=49
Фізкультхвилинка
Самостійна робота «Додавання та віднімання чисел в межах 100»
1 варіант
А |
Б |
В |
Г |
96 |
98 |
99 |
95 |
А |
Б |
В |
Г |
72 |
71 |
81 |
95 |
А |
Б |
В |
Г |
20 |
19 |
11 |
10 |
А |
Б |
В |
Г |
25 |
50 |
75 |
95 |
А |
Б |
В |
Г |
0 |
2 |
10 |
3 |
А |
Б |
В |
Г |
13 |
20 |
27 |
14 |
А |
Б |
В |
Г |
43 |
20 |
26 |
24 |
А |
Б |
В |
Г |
7 |
34 |
25 |
35 |
А |
Б |
В |
Г |
2 |
3 |
4 |
5 |
А |
Б |
В |
Г |
20 |
30 |
45 |
75 |
2 варіант
А |
Б |
В |
Г |
96 |
98 |
99 |
95 |
А |
Б |
В |
Г |
72 |
71 |
61 |
95 |
А |
Б |
В |
Г |
20 |
19 |
11 |
10 |
А |
Б |
В |
Г |
25 |
50 |
75 |
90 |
А |
Б |
В |
Г |
0 |
2 |
10 |
3 |
А |
Б |
В |
Г |
33 |
20 |
27 |
14 |
А |
Б |
В |
Г |
43 |
20 |
26 |
34 |
А |
Б |
В |
Г |
44 |
34 |
25 |
35 |
А |
Б |
В |
Г |
2 |
3 |
4 |
5 |
А |
Б |
В |
Г |
20 |
30 |
85 |
75 |
1. Під час уроку я…
2. Найбільше мені сподобалося…
3. На уроці найкраще в мене виходило…
4. Я мав труднощі з…
5. Я хотів би ще дізнатися про…
Підручник Л. І. Прохоренко , Математика 5 кл., ст. 32 №144