Конспект уроку на тему: "Округлення чисел"

Про матеріал
Мета: • Навчальна: удосконалити вміння виконувати округлення десяткових дробів та натуральних чисел; сформувати вміння розв’язувати задачі, що передбачають округлення чисел; • Розвивальна: розвивати мислення, увагу; формувати вміння логічно мислити; • Виховна: показати застосування знань з математики для розв’язування практичних задач; Тип уроку: удосконалення знань, умінь, навичок.
Перегляд файлу

Тема: Округлення чисел

Мета:

  • Навчальна: удосконалити вміння виконувати округлення десяткових дробів та натуральних чисел; сформувати вміння розв’язувати задачі, що передбачають округлення чисел;
  • Розвивальна: розвивати мислення, увагу; формувати вміння логічно мислити;
  • Виховна: показати застосування знань з математики для розв’язування практичних задач;

Тип уроку: удосконалення знань, умінь, навичок.

Обладнання та наочність: ноутбук, картки.

Хід уроку

  1. Організаційний етап
  2. Перевірка домашнього завдання

1.Математичний диктант із самоперевіркою

1)У числі 275,першою цифрою,що стоїть після цифри десятків,є цифра…

2)Округліть до одиниць дріб 6,26

3) Округліть до десятих дріб 3,51

4) Округліть до десятків дріб 27,62

5) Округліть до десятих дріб 1,85

6) Округліть до сотих дріб 2,876

7) Округліть до сотих дріб 3,952

8) Округліть до тисячних дріб 0,32549

III.     Удосконалення знань і вмінь

1.Робота за підручником (§5,п.32)

Письмово: №855,856,859,861

2.Додаткові завдання

1) Визначте, чи вистачить трьох кусків сітки,щоб побудувати паркан довжиною 100м, якщо довжини кусків дорівнюють: 37,12м, 33,05м, 30,3м.

2) Зірочка означає першу з відкинутих цифр під час округлення. Запишіть замість зірочки одну з цифр, щоб округлення було виконано правильно:

а)3,57*≈3,57;     б)4,02*≈4,03;       в) 11,0*≈11;

г)13,*≈14;          д)100,001*≈100,002;      е)6,70*≈6,7.

3) Сторони прямокутника дорівнюють 8,9см і 6,39см. Знайдіть площу прямокутника, попередньо округливши довжини його сторін до одиниць.

4) Сторони трикутника дорівнюють 99,9см, 104,19см і 109,09см. Знайдіть периметр трикутника, попередньо округливши довжини його сторін  до одиниць. Виразіть периметр трикутника в метрах.

5) Відомо, що старовинні міри довжини дорівнюють: 1 миля ≈ 7,4676км,   1 верста ≈ 1,0668км, 1 сажень ≈ 2,1336м, 1 аршин ≈ 7,112 см. Округліть вираження старовинних мір довжини через сучасні:

а) до сотих;    б) до десятих;    в) до одиниць.

6) Відомо, що старовинні міри маси дорівнюють: 1 пуд ≈ 16,3805 кг, 1фунт ≈ 408,512 г, 1 золотник ≈ 4,26575г. Округліть вираження старовинних мір маси через сучасні:

а) до сотих;    б) до десятих;    в) до одиниць;

IV.     Підбиття підсумків уроку

1.Виконання усних вправ

1) Прочитайте наближені рівності і вкажіть, до якого розряду округлені числа:

а) 14,357 ≈ 14,36;    б) 14,357 ≈ 14;    в) 14,357 ≈ 14,4;

г) 9,5601 ≈ 9,560;    д) 9,5601 ≈ 9,6;    е) 9,5601 ≈ 10.

2) Округліть до одиниць і обчисліть:

а) 2,1+3,8;       б) 4,5+8,9;       в) 9,6-2,1;       г)6,7-0,8;

д) 19,9+9,9;        е) 0,2+1,2;        ж) 0,4+0,8;        з) 0,3-0,1.

3) Округліть до цілих гривень: 5,8грн; 3,1грн; 1,43грн; 7,71грн; 6,52грн; 13,68грн; 49,24 грн; 27,63 грн; 39,54 грн; 56,91 грн.

V.     Домашнє завдання

1. завдання за підручником: §5, п.32, №858,860,862.

 

docx
Додано
26 вересня
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку