15 квітня о 15:00Вебінар: Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами

Урок "Додавання та віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками"

Про матеріал

Урок має за мету: узагальнити відомості учнів про додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками, закріпити вміння та навички учнів виконувати додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками, удосконалювати практичні навички; розвивати пам'ять, зосередженість, уважність, вміння критично мислити, висловлювати свою думку; розвивати прагнення до самостійної роботи; виховувати культуру математичного мовлення та письма, виховувати наполегливість і старанність у роботі, упевненість у власних силах. До уроку додається презентація.

Перегляд файлу

Урок математики у 5 класі

Тема:    Додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

Мета уроку. Виробляти у учнів вміння додавати та віднімати дроби з однаковими знаменниками, віднімати дроби від цілого числа.   

 Розвивати обчислювальні навики. 

 Виховувати свідоме ставлення до навчання, цікавість до нових знань.

Обладнання: підручник, кольорові фішки, комп’ютер, проектор ,презентація.

Хід уроку

І. Організація класу.

Учитель. Доброго ранку, діти.

«Числа – це Боги (Платон)». Ось і ми сьогодні будемо говорити про числа, і не прості , а звичайні дроби. Ми продовжуємо працювати над темою „Додавання і віднімання  звичайних дробів з однаковими знаменниками”.

ІІ. Актуалізація знань.

Учитель.  «Математика – це мова, на якій розмовляють інші науки».

Зараз я пропоную вам поринути в історію виникнення звичайних дробів, а допоможуть мені в цьому ваші однокласники.             

  1.Сторінками історії – короткі повідомлення учнів про звичайні дроби

( слайди 2,3,4,5,6)

               слайд  2                                                                     слайд  3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            слайд   4                                                                       слайд    5                                                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

слайд   6                                                                слайд 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель. Ось бачите навіть музика розмовляє мовою математики.

«Математика – це не так знання, як уміння».(Серве)

Тому я пропоную перевірити свої уміння і пограти у гру « Чий ряд краще рахує».

 2.Усно розв’язати приклади, що записані на дошці.

Гра «чий ряд краще рахує?»

Правила    гри: учні по черзі називають відповіді. Якщо відповідь неправильна, то право відповіді переходить іншому ряду. За вірну відповідь – фішка. Перемагає ряд, який отримує більше фішок. Якщо підказка – відповідь не зараховується. (слайд 7)

Учитель. А зараз ми завітаємо з вами на «Поле теоретичних знань», де зможемо повторити правила додавання та віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

   3. Повторення  правил додавання та віднімання звичайних дробів( слайд 8,9,10)

  слайд  8                                                                          слайд 9

                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зараз  ми відвідуємо «Озеро самостійності», де ви зможете самостійно перевірити свої знання ( слайд 10)

 

 

 

 

 

 

                                                   слайд 10

 

 

ІІІ. Розв’язання вправ і завдань

1.Гра «Струмочок».

 Правила гри: І учень  пише на дошці приклад для ІІ учня, ІІ учень розв’язує і пише приклад для ІІІ учня і т. д.

2.Розв’язати    1032 , 1034, № 1040, 1042

  ІV. Фізкультхвилинка

Встало вранці ясне сонце. Зазирнуло у віконце, ми до нього потяглися, за промінчики взялися, будемо сонечко розвеселяти, нумо дружно присідати, у долоні поплескайте та на місці пострибайте! Всі за руки ви візьміться, вліво, вправо нахиліться, кругом себе поверніться і до сонечка всміхніться!

    V. Розв’язання вправ

     1.    а) 1 – ;           б) 1 – ;          в) 1 – ;

     2.    а) 3 – ;           б) 4 – ;          в) 2 – ;

    3.    а) 3 –1 ;           б) 4 –2 ;          в) 8 – 2 ;

    4.    а) 4 ;           б) 6 ;          в) 3 ;

    5.    а) 3 – 1 ;           б) 6 – 2 ;          в) 4 – 2 ;

 

VІ. Підведення підсумків. Рефлексія.

  1. З якими числами ми сьогодні працювали на уроці?
  2. Які дії виконували із числами? (Додавали, віднімали.)

3.Чому ми навчилися сьогодні на уроці?

Учитель «Людина подібна дробу:

в знаменнику те, що вона про себе думає,

у чисельнику – те ким вона є насправді.

Чим більший знаменник, тим менший дріб.»

Отже, я бажаю всім нам , щоб наш знаменник ніколи не збільшувався.

VІІ. Домашнє завдання: §26, 27 ,28 повторити правила, № 1128,1136,1143,1148.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Криворізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок математики у 5 класі

Додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                Підготувала

                                                                               вчитель математики

                                                                               Лисаченко Наталія Анатоліївна

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Кривий Ріг                                                               

docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку