Урок з математики 5 клас + Додаток на тему: "Мішані числа"

Про матеріал

Тема. Мішані числа.

Мета: сформувати поняття «мішане число», «ціла і дробова частина числа»; формування алгоритмів виділення цілої частини з неправильного дробу та запису мішаного числа у вигляді неправильного дробу; навчити учнів застосовувати названі алгоритми під час розв'язування вправ. Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу. Виховувати інтерес до навчання.

Перегляд файлу

Урок № 72

Тема. Мішані числа.

Мета: сформувати поняття «мішане число», «ціла і дробова частина числа»; формування алгоритмів виділення цілої частини з неправильного дробу та запису мішаного числа у вигляді неправильного дробу; навчити учнів застосовувати названі алгоритми під час розв'язування вправ. Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу. Виховувати інтерес до навчання.

 

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання: Мультимедійна презентація. Ноутбук,проектор.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

  • Повідомляю тему, мету уроку, налаштовую на роботу.(Слайд 1-4)

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

 

«Аукціон путівок» (Слайд 5)

  1. Якому з наступних виразів дорівнює дріб ?

1) а + 7; 2) а – 7; 3) а – 7; 4) а : 7.

  1. Відповіддю до якої з наступних задач є число ?

1) Зайдіть частку чисел 7 і 5.

2) Скільки шоколадок отримав кожен з 7 учнів, якщо між ними порівну поділили 5 шоколадок?

3) З якою швидкістю йшов пішохід, якщо за 7 годин він пройшов 5 км?

4) З 7 м тканини пошили 5 платтячок. Скільки метрів тканини пішло на кожне платтячко?

 

 

II.Актуалізація опорних знань

 «Острів теоретиків» (Слайд 6)

  • Що називаємо звичайним дробом?
  • Що називаємо чисельником,  знаменником дробу?
  • Які ви знаєте звичайні дроби?
  • У якому вигляді можна подати звичайний дріб ?

 

            ІІІ. Формування знань

«Острів теоретиків» (Слайд 7-8), «Підводні рифи» (Слайд 9).

Викладення та пояснення матеріалу. «Мішані числа, неправильні дроби, перетворення».

 

          IV. Закріплення матеріалу. Формування вмінь учнів

«Острів практиків» (Слайд 10)

Розв’язування задач, для реалізації дидактичної мети уроку.

  1. За тиждень сім'я спожила 8 кг картоплі. Скільки кілограмів картоплі витратили за 1 день?
  2. Турист пройшов 25 км за 4 год. Знайдіть швидкість туриста. Яку відстань він пройде за 2 год?
  3. Учень розв'язав 12 рівнянь за 40 хв. Скільки хвилин він розв'язував кожне рівняння? Скільки секунд він витратив на розв'язування кож­ного рівняння?

«Напад піратів» (Слайд 11)

Потрібно дізнатись, скільки грошей потрібно для викупу, а для цього …

Розв'яжіть рівняння:
1) ; 2) ; 3) .

«Шторм» (Слайд 12)

Відновіть записи, знищені водою.

           Замість квадратиків запишіть такі числа, щоб утворились правильні рівності:

1) 2) 3) 4) 5)

 

IV. Підсумок уроку

«Нарешті вдома!» (Слайд 13)

Наведіть приклад неправильного дробу, який:

 1) можна подати у ви­гляді мішаного числа;

 2) можна подати у вигляді натурального числа.

 

V. Домашнє завдання (Слайд 14)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 березня 2018
Переглядів
1698
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку