Тема. Мішані числа.
Мета: сформувати поняття «мішане число», «ціла і дробова частина числа»; формування алгоритмів виділення цілої частини з неправильного дробу та запису мішаного числа у вигляді неправильного дробу; навчити учнів застосовувати названі алгоритми під час розв'язування вправ. Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу. Виховувати інтерес до навчання.
Урок № 72
Тема. Мішані числа.
Мета: сформувати поняття «мішане число», «ціла і дробова частина числа»; формування алгоритмів виділення цілої частини з неправильного дробу та запису мішаного числа у вигляді неправильного дробу; навчити учнів застосовувати названі алгоритми під час розв'язування вправ. Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу. Виховувати інтерес до навчання.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: Мультимедійна презентація. Ноутбук,проектор.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
«Аукціон путівок» (Слайд 5)
1) а + 7; 2) а – 7; 3) а – 7; 4) а : 7.
1) Зайдіть частку чисел 7 і 5.
2) Скільки шоколадок отримав кожен з 7 учнів, якщо між ними порівну поділили 5 шоколадок?
3) З якою швидкістю йшов пішохід, якщо за 7 годин він пройшов 5 км?
4) З 7 м тканини пошили 5 платтячок. Скільки метрів тканини пішло на кожне платтячко?
II.Актуалізація опорних знань
«Острів теоретиків» (Слайд 6)
ІІІ. Формування знань
«Острів теоретиків» (Слайд 7-8), «Підводні рифи» (Слайд 9).
Викладення та пояснення матеріалу. «Мішані числа, неправильні дроби, перетворення».
IV. Закріплення матеріалу. Формування вмінь учнів
«Острів практиків» (Слайд 10)
Розв’язування задач, для реалізації дидактичної мети уроку.
«Напад піратів» (Слайд 11)
Потрібно дізнатись, скільки грошей потрібно для викупу, а для цього …
Розв'яжіть рівняння:
1) ; 2) ; 3) .
«Шторм» (Слайд 12)
Відновіть записи, знищені водою.
Замість квадратиків запишіть такі числа, щоб утворились правильні рівності:
1) 2) 3) 4) 5)
IV. Підсумок уроку
«Нарешті вдома!» (Слайд 13)
Наведіть приклад неправильного дробу, який:
1) можна подати у вигляді мішаного числа;
2) можна подати у вигляді натурального числа.
V. Домашнє завдання (Слайд 14)