Урок "Додавання виду 27+3"

Про матеріал
Опис уроку: Урок математики за підручником О. Гісь, І. Філяк «Математика» Тема. Додавання виду 27+3.Розв’язування складених задач на знаходження невідомого зменшуваного. Завдання уроку. Ознайомити учнів з усним додаванням виду 27+3; закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного; узагальнювати вміння обчислювати периметр; розвивати логіку, мислення, увагу. Хід уроку Організаційні моменти У цей ранковий, добрий час Я рада, діти, бачить вас. Треба всім нам привітатись. Вліво-вправо поверніться, Один одному всміхніться. Чи готові до уроку? Молодці! То ж сідайте. Працювати почали. ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.(Слайд 20) Сьогодні на уроці ми дізнаємося алгоритм розв’язування виразів виду 27 + 3, а для цього нам потрібно буде згадати склад числа 10. А ще, ми будемо вчитися розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного. VІ. Вивчення нового матеріалу. Робота з підручником. (с. 132-133) Назвіть 6 пар чисел,які в сумі дають число 10. Робота в парах. (с.132, завд.1) 1+9=10 2+8=10 3+7=10 4+6=10 5+5=10 0+10=10 Пояснення нового матеріалу. Виконайте обчислення за зразком. Колективна робота. (с.132, завд.2) Інші приклади із завдання учні виконують біля дошки. 16 + 4 = 35 + 5 = 73 + 7 = 91 + 9 = 10 6 30 5 70 3 90 1 10+(6+4)=20 30+(5+5)=40 70+(3+7)=80 90+(1+9)=100 Робота над задачею. ( с. 132, завд. 3) Про що йде мова в задачі? Спочатку вилізло скільки раків? А потім що скільки? Знаючи скільки вілізло перший різ раків і скільки другий раз,що ми можемо знайти? А що нам ще відомо? Як відповісти на головне питання задачі? Скорочений запис задачі. Ховалося – ? Виповзло – 9 раків і 3 раки Залишилося – 8 раків 1)9 + 3 =12 (р.) – виповзло. 2)8 + 12 = 20 (р.) Вираз : 8 + (9 + 3) = 20 (р.) Відповідь: 20 раків ховалося за каменем спочатку Доповни таблицю ( с. 133 №6) ( 4 останніх приклади самостійно) Назвіть компоненти дії віднімання? Як знайти невідоме зменшуване? Як знайти різницю? 9+9= 18 13+7= 20 44+6=50 62+8= 70 Робота з підручником ( с. 133 №7) Що таке периметр? Як його знайти? ( групова робота над завдання) VІ. Підсумок уроку. Рефлексія. Вправа «Інтерв’ю» Що ви навчилися на уроці? Чи важкі були завдання? Що вам сьогодні здалось найцікавішим? Що вам здалося найважчим? Чому? - Що вам сподобалось на уроці? 2. Самооцінювання. - Ви виконали всі завдання. На уроці всі старалися, допомагали один одному. Ви молодці!
Перегляд файлу

 

Опис уроку:

Урок математики за підручником О. Гісь, І. Філяк «Математика»

Тема. Додавання виду 27+3.Розв’язування складених задач на знаходження невідомого зменшуваного.

Завдання уроку. Ознайомити учнів з усним додаванням виду 27+3; закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного; узагальнювати вміння обчислювати периметр; розвивати логіку, мислення, увагу.

Хід уроку

  1. Організаційні моменти

У цей ранковий, добрий час

Я рада, діти, бачить вас.

Треба всім нам привітатись.

Вліво-вправо поверніться,

Один одному всміхніться.

Чи готові до уроку? Молодці!

То ж сідайте. Працювати почали.


ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.(Слайд 20)

  • Сьогодні на уроці ми дізнаємося алгоритм розв’язування виразів виду 27 + 3, а для цього нам потрібно буде згадати склад числа 10. А ще, ми будемо вчитися розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного.

VІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Робота з підручником. (с. 132-133)
  1. Назвіть 6 пар чисел,які в сумі дають число 10.

Робота в парах. (с.132, завд.1)

1+9=10 2+8=10 3+7=10 4+6=10 5+5=10 0+10=10

  1. Пояснення нового матеріалу. Виконайте обчислення за зразком. Колективна робота. (с.132, завд.2)

Інші приклади із завдання учні виконують біля дошки.

16 + 4 = 35 + 5 = 73 + 7 = 91 + 9 =

10 6 30 5 70 3 90 1

10+(6+4)=20 30+(5+5)=40 70+(3+7)=80 90+(1+9)=100

Робота над задачею. ( с. 132, завд. 3)

  • Про що йде мова в задачі?
  • Спочатку вилізло скільки раків?
  • А потім що скільки?
  • Знаючи скільки вілізло перший різ раків і скільки другий раз,що ми можемо знайти?
  • А що нам ще відомо?
  • Як відповісти на головне питання задачі?

Скорочений запис задачі.

Ховалося – ?

Виповзло – 9 раків і 3 раки

Залишилося – 8 раків

1)9 + 3 =12 (р.) – виповзло.

2)8 + 12 = 20 (р.)

Вираз : 8 + (9 + 3) = 20 (р.)

Відповідь: 20 раків ховалося за каменем спочатку

Доповни таблицю ( с. 133 №6) ( 4 останніх приклади самостійно)

  • Назвіть компоненти дії віднімання?
  • Як знайти невідоме зменшуване?
  • Як знайти різницю?

9+9= 18

13+7= 20

44+6=50

62+8= 70

Робота з підручником ( с. 133 №7)

  • Що таке периметр?
  • Як його знайти?

( групова робота над завдання)

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

  • Вправа «Інтерв’ю»
  • Що ви навчилися на уроці?
  • Чи важкі були завдання?
  • Що вам сьогодні здалось найцікавішим?
  • Що вам здалося найважчим? Чому?

- Що вам сподобалось на уроці?

2. Самооцінювання.

- Ви виконали всі завдання. На уроці всі старалися, допомагали один одному. Ви молодці!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 лютого 2022
Переглядів
783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку